• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Signature of the Month/Week (SotM/W)

Genius0615

Erinys
Hmm, ik kon ook niet kiezen :(
E: inzending aangepast ivm verkeerde foto :p
EE: nu naar zoetermeer, zal later de correcte versie uploaden (initialen vergeten --')
Inzending:

Pixar4_zps185e144b.png


Extra 1

Wall-e_zpsf52c6701.jpg

Extra 2
MinionBond_zps10d2433a.jpg

Kan die laatste ook in ava vorm? :O, want die is best wel awesome :p
 

DeletedUser

Gast
En nu zouden jullie van elkaar plaatjes moeten kopen voor goud.
Wordt massaal op tw gedaan heb daar de mijne gekocht
image.php

Heb hem nu al 3 a 4 jaar
deze had ik ook gekocht maar ben met het ac gestopt dus als je de naam kan verandere mag je hem hebben.
pfrahath.png

Rahath.png

111qbu9.png
 

DeletedUser

Gast
En nu zouden jullie van elkaar plaatjes moeten kopen voor goud.
Wordt massaal op tw gedaan heb daar de mijne gekocht
image.php

Heb hem nu al 3 a 4 jaar
deze had ik ook gekocht maar ben met het ac gestopt dus als je de naam kan verandere mag je hem hebben.
pfrahath.png

Rahath.png

111qbu9.png

Note: Dit is het Signature of the Week topic, dus geen algemeen plaatjes topic,
gaarne alleen zelfgemaakte werken in trend van het thema hier posten.
 

DeletedUser

Gast
Note: Deadline is geweest.
Ik heb behoorlijk wat leuke inzendingen gezien, zal eerdaags een stemrondegeval opzetten (:
 

DeletedUser

Gast
Ik wacht nog even af met een stemronde opzetten; dit ivm het volgende:

Mij leek het leuk om de stemrondes te doen in de Grepolis Times, dit levert extra leesvoer op, en geeft de lezer nog een soort gevoel van invloed ook.
Het enige nadeel is dat de Times maar ééns per maand uitkomt, hierdoor zou SoTW dan ook maar ééns per maand kunnen.
Tenzij (mijn oplossing) wij gewoon per week spelen, en we dus 4 stemrondes in de Times willen(?)

Gaarne meningen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dit zal helaas niet mogelijk zijn, en als het al mogelijk is, zal het niet kunnen voor deze editie van de Times. Spring maar in privé/op skype als je de exacte reden(en) wilt horen ;)
 

DeletedUser

Gast
Nieuw onderwerp en deadline etc. is te vinden in beginpost!

De stemrondes zal via de volgende GT gaan, hierdoor hebben wij een klein probleempje:

Wij hebben SotW (W=Week), en GT is ééns per maand.
De volgende oplossing heb ik hierop bedacht, de eerste 2 maanden zullen wij alle stemronden via GT proberen te doen, en daarna, als men weet wat SotW inhoud kunnen we het via het forum doen.
 

DeletedUser

Gast
Aangezien ik deze week weg ben enzo stuur ik nu maar in. Spijtig, had nog wat willen testen nieuwe fonts, maar dat gaat dus niet lukken :p

23wk66x.png



dz75uu.png
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf heb m'n laptop laten donderstralen waardoor het scherm stuk is, hierdoor pas ik deze week, maar volgende week doe ik weer mee (;
 

DeletedUser

Gast
Heeft iemand tips/commentaar? Is een van de eerste keren dat ik dit doe maar wil wel eens kijken wat ik waard ben...

11m9wdz.png



 
Bovenaan