• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Signature of the Month/Week (SotM/W)

DeletedUser20232

Gast
Mijn inzending... Heb lang zitten vloeken en testen om dingen te vinden die bij elkaar pasten, maar ben uiteindelijk nog wel blij met het resultaat, hoewel ik verwacht dat Sky ofzo het wel beter zullen doen dan ik. Maar ach, meedoen is belangrijker dan winnen :)
Hoop dat het abstract genoeg is en mooi staat op de Grepo achtergrond :x

280o22u.png

Mooi gedaan Alice! Ik ben werkelijk onder de indruk! :D
Ik ben nog niet eens begonnen :p
 

DeletedUser

Gast
Vanwege Koningsdag etc. mag er nog ingezonden worden t/m 28/04
Dit omdat ik er van uit ga dat men dit weekend lekker aan het drinken en feesten is (:
 

DeletedUser

Gast
Ik pass maar op deze opdracht, ik vind het onmogelijk om iets abstracts te maken als een beginner :d
 

DeletedUser

Gast
Ik pass maar op deze opdracht, ik vind het onmogelijk om iets abstracts te maken als een beginner :d
Eigenlijk valt dat echt nog wel mee, hoor.
Persoonlijk vond ik het echt een leuke opdracht. Dit is meer mijn ding dan met een concreet thema en "harde" renders :)

En Zenusje, probeer iets met C4D's/fractals, dan krijg je vast wat hits die iets leuks kunnen geven...
 

DeletedUser22163

Gast
morgen is de deadline :O

ik probeer een ander thema dit lukt me echt niet :(
 

DeletedUser

Gast
Ik heb dit destijds zelf eens gemaakt met Maxon Cinema 4D. Ik vond het wel cool eigenlijk en heb het nooit weggedaan. In mijn vrije tijd maak ik animatiefilms en soms doe ik wel eens gekke dingen zoals deze.

Ik ga hem als handtekening zetten nu... persoonlijk vind ik die van Alice veel beter dan deze, maar dit is ook abstract lijkt me

181831_410449375654020_1011497867_n.jpg

watermark is voor veiligheidsredenen, sorry

20iv2o9.jpg

zo, misschien win ik wel maar betwijfel het eigenlijk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Mooie ross :)

Ik moet skippen deze keer, heb het beetje druk gehad van de week en het werkje is niet meer afgeraakt, wel heb ik nieuwe interessante opties gevonden :)
 

DeletedUser

Gast
Mooie ross :)

Ik moet skippen deze keer, heb het beetje druk gehad van de week en het werkje is niet meer afgeraakt, wel heb ik nieuwe interessante opties gevonden :)
Ook al is het dan niet meer voor een inzending, werk het wel af. Ik ben benieuwd naar het resultaat :O
En ja, ik weet dat ik over-excited doe, laat mij :p
 

DeletedUser

Gast
Pfff, nog snel wat in elkaar gezet, maar zal wel niks worden deze week.
één van de eerste dingen die ik leerde met GIMP/Ps (:

Abstract_zps64a53e35.png
 

DeletedUser

Gast
Sorry dat het zo lang heeft moeten duren, ik heb momenteel hers, dus moest even de prioriteiten stellen.
Thema van deze keer is "Electric" (terug te vinden in beginpost).
 

DeletedUser

Gast
Kan iemand een voorbeeld van "Electric" sturen, want ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen.

Alvast bedankt
 

DeletedUser20232

Gast
Je kan daar vanalles mee maken, iets met storm? Bliksem? Je kan er gerust nog iets bijplaatsen van anime of andere afbeelding. Het is niet zo erg als je er nog iets bijplaatst ipv enkel elektriciteit fz :p. Iets dat op elektriciteit werkt/opwekt? Je kan vanalles erop zetten enkel dat het maar duidelijk is dat het over elektriciteit gaat ;)
Ben bijna klaar met mijn voorbeeldje, zal het vanavond proberen afwerken zodat je een voorbeeld hebt fzo :)
 

DeletedUser

Gast
Je kan daar vanalles mee maken, iets met storm? Bliksem? Je kan er gerust nog iets bijplaatsen van anime of andere afbeelding. Het is niet zo erg als je er nog iets bijplaatst ipv enkel elektriciteit fz :p. Iets dat op elektriciteit werkt/opwekt? Je kan vanalles erop zetten enkel dat het maar duidelijk is dat het over elektriciteit gaat ;)
Ben bijna klaar met mijn voorbeeldje, zal het vanavond proberen afwerken zodat je een voorbeeld hebt fzo :)

heb al een idee bedank sky :)
 

DeletedUser

Gast
Probeer de kleuren wat minder verschillend te plaatsen (in mijn mening), óf zorg dat ze wat soepeler overlopen (:
(geheel mijn mening hoor!)
 

DeletedUser20232

Gast
Ben nu klaar(denk ik) als jij er naar kan kijken en misschien een tip heb dan waardeer ik het echt Sky. *dit is nog niet mijn inzending*

Probeer de kleuren wat minder verschillend te plaatsen (in mijn mening), óf zorg dat ze wat soepeler overlopen (:
(geheel mijn mening hoor!)

Zoals Jelgan al zegt, je hebt nu 3 verschillende kleuren, werk met 1 kleur of werk met meerdere kleuren die in elkaar overlopen.
 
Bovenaan