• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelleider: Weerwolven van Wakkerdam #100

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18003

Gast
Bij deze kondig ik aan dat ik hoogstwaarschijnlijk morgen met een potje zal komen ;)
 

DeletedUser18003

Gast
Cynthia :O

Das lang geleden :p (op AF dan)
Klopt ^^ Maar ik wil speciaal terugkomen om potje 100 te leiden :) Tis dat ik voor vanavond nog schoolwerk heb (ik heb op Goede Vrijdag niet vrij), anders had ik m vanavond al afgemaakt.
 

DeletedUser20586

Gast
Klopt ^^ Maar ik wil speciaal terugkomen om potje 100 te leiden :) Tis dat ik voor vanavond nog schoolwerk heb (ik heb op Goede Vrijdag niet vrij), anders had ik m vanavond al afgemaakt.

Finally, die is ook weer terug :) Met de kippen club :p

Als de mods niet met een speciaal potje komen stem ik sws op jou!
 

DeletedUser

Gast
Finally, die is ook weer terug :) Met de kippen club :p

Als de mods niet met een speciaal potje komen stem ik sws op jou!
Heeft ze jou de instellingen dan al laten zien?
redface2.gif
redface2.gif
 

DeletedUser19654

Gast
Ik ben aan het denken, jullie roepen wel dat het t #100 potje is, en iets speciaals willen, maar wat willen jullie dan zien voor speciaals?
Misschien dat ik daar dan nog op in kan spelen, heb zelf in waardeloze ingeving gekregen die misschien wel leuk kan uitpakken ;)

Maarja... als iedereen roept we willen iets speciaals dan vraag ik me af wat? Want ik zou zelf niet echt direct iets kunnen verzinnen wat weer speciaal is...
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Maak het niet té speciaal (vind ik). Maak het vooral leuk voor iedereen, gebalanceerd en bereid het goed voor (ik bedoel dit algemeen). Volgens mij zal dit honderdste potje al speciaal genoeg zijn als ik kijk naar de vele interesse die er is van forumgangers die graag (nog) eens willen meespelen en die ik al maanden niet meer heb gezien verder.
Ik geloof ook best dat er veel geïnteresseerden zijn die zich willen inschrijven om het potje te leiden. Ruime keuze dus om iets 'speciaals' uit te kiezen.
Of ikzelf meespeel zal afhangen wanneer het van start gaat...
 

DeletedUser

Gast
Is er interesse naar een spel met bijvoorbeeld 2 dorpen aangezien ik hier veel mensen zie die uitkijken naar het spel?
 

DeletedUser18003

Gast
Is er interesse naar een spel met bijvoorbeeld 2 dorpen aangezien ik hier veel mensen zie die uitkijken naar het spel?
Ik tel ongeveer 15 posters hier, dus dat zal wel loslopen :p Of je moet 2 dorpen van 10 gaan maken oid.
 

DeletedUser

Gast
Aaah shit... potje 100, precies rond mijn examens...
Maarja... Als diehard WvW'er moet ik hier wel aan meedoen...

Maar inderdaad, potje 100 moet echt speciaal worden!
Op tribalwars hadden ze bij potje 100 daadwerkelijk 100(!) spelers gefixt!
Dat zou geweldig zijn! 3 dorpen, 3 spelleiders!
Een ingame oproep?
Als iemand dat zou kunnen fixen zou dat geweldig zijn!
 

DeletedUser

Gast
Aaah shit... potje 100, precies rond mijn examens...
Maarja... Als diehard WvW'er moet ik hier wel aan meedoen...

Maar inderdaad, potje 100 moet echt speciaal worden!
Op tribalwars hadden ze bij potje 100 daadwerkelijk 100(!) spelers gefixt!
Dat zou geweldig zijn! 3 dorpen, 3 spelleiders!
Een ingame oproep?
Als iemand dat zou kunnen fixen zou dat geweldig zijn!
Daar had ik ook aan gedacht, maar ik vrees dat je dan wel heel veel inactieven gaat krijgen, als we al aan 100 spelers komen.
 

DeletedUser

Gast
Daar had ik ook aan gedacht, maar ik vrees dat je dan wel heel veel inactieven gaat krijgen, als we al aan 100 spelers komen.

En ofc gaat het kwaliteit nog verder omlaag dan het al is :) stel je is voor, een lijstje van 100 spelers maken X_X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan