DeletedUser22482
Gast
(Oké, mijn forumrechten weerhouden me ervan om een topicding te kiezen)
Deze versie van WvW is zoals alle andere, alleen hebben doden de mogelijkheid om een nieuwe rol te krijgen na hun dood. Deze rollen zullen uit een eindige pot worden getrokken en als de rollen op zijn, vallen de doden wel echt dood. Dit betekent dus dat er geen onderscheid wordt gemaakt in wie een nieuwe rol krijgt, e.g. als er één persoon constant gelyncht/geluncht wordt zou deze praktisch de hele pot rollen kunnen doorlopen.
Om een langdradig spel te voorkomen zit er ook een soort joker tussen de rollen verstopt die automatisch deze pot zal legen zodra hij doodgaat, waardoor het spel na zijn dood normaal verloopt.
Hoogstwaarschijnlijk zal ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld alleen gelunchte spelers de rol van weerwolf kunnen overerven uit de pot, waardoor verhullende rollen iets meer mee invloed op het spel kunnen hebben, maar dit ligt nog aan het aantal spelers.
Overige info:
Claimen, netwerken: aan
BM: oud kiest nieuw
Manier van stemmen: rood en groen natuurlijk
Eindtijd stemmen: 21:30 ik heb mijn slaap deze dagen nodig helaas
Spelers:
1. @Lightpolis
2. @Dasios
3. @RabbidRobin
4. @latdekat
5. @Gekkootje63
Deadlines:
BM: Zaterdag 7/10 om 22u (Deze boy zal BM blijven tot ie echt doodgaat)
Lynch+Lunch: Zondag 8/10 om 21:30
Ik zal zo ff de rollen versturen
Deze versie van WvW is zoals alle andere, alleen hebben doden de mogelijkheid om een nieuwe rol te krijgen na hun dood. Deze rollen zullen uit een eindige pot worden getrokken en als de rollen op zijn, vallen de doden wel echt dood. Dit betekent dus dat er geen onderscheid wordt gemaakt in wie een nieuwe rol krijgt, e.g. als er één persoon constant gelyncht/geluncht wordt zou deze praktisch de hele pot rollen kunnen doorlopen.
Om een langdradig spel te voorkomen zit er ook een soort joker tussen de rollen verstopt die automatisch deze pot zal legen zodra hij doodgaat, waardoor het spel na zijn dood normaal verloopt.
Hoogstwaarschijnlijk zal ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld alleen gelunchte spelers de rol van weerwolf kunnen overerven uit de pot, waardoor verhullende rollen iets meer mee invloed op het spel kunnen hebben, maar dit ligt nog aan het aantal spelers.
Overige info:
Claimen, netwerken: aan
BM: oud kiest nieuw
Manier van stemmen: rood en groen natuurlijk
Eindtijd stemmen: 21:30 ik heb mijn slaap deze dagen nodig helaas

Spelers:
1. @Lightpolis
2. @Dasios
3. @RabbidRobin
4. @latdekat
5. @Gekkootje63
Deadlines:
BM: Zaterdag 7/10 om 22u (Deze boy zal BM blijven tot ie echt doodgaat)
Lynch+Lunch: Zondag 8/10 om 21:30
Ik zal zo ff de rollen versturen