• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.21

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.21


Beste spelers,

Op donderdag 29 maart 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.21 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Het cultuurscherm laat nu een notificatie zien wanneer er goud gebruikt wordt.
  • De ranglijst wordt nu gecentreerd op je eigen account.
  • Nieuw systeem voor dagelijkse loginbonus met meer bonussen.
    Dag 1: 200 van elke grondstof of 20 gunst
    Dag 2: 400/40
    Dag 3: 600/60
    Dag 4: 800/80
    Dag 5+: 1000/100
    Dag 10+: 1200/120
    Dag 15+: 1400/140
    Dag 20+: 1600/160
    Dag 25+: 1800/180
    Dag 30: volgt bij volgende update, die voor deze dag zal volgen

    Bekijk bijlage 162

Bugfixes:
  • Rekruteringsoverzicht: de knop ‘haven’ opende soms de kazerne.
  • Rekruteringsoverzicht: soms konden mythische eenheiden niet gerekruteerd worden.
  • Rekruteringsoverzicht: bug met hoeveelheid eenheden verholpen.
  • Markt: De titel van een scherm werd niet geüpdatet als men vanuit een ander scherm naar de markt ging.
  • In een uitzonderlijk geval kon een account herstarten zonder het wachtwoord in te voeren.
  • Het is nu onmogelijk om een stad van naam te veranderen als die hetzelfde is als de oude naam ??
  • Er was geen bevestigingsknop zichtbaar wanneer je het aantal zilver wilde intypen in de grot.
  • Er werd niet altijd een bevestigingsbalk na het opslaan van een bepaalde actie/scherm weergeven.
  • Interne aankondigingen bij allianties warden soms niet vernieuwd na het opslaan.
  • Bij het afbreken van de marktplaats werden de teruggegeven vrije inwoners niet goed weergegeven.
  • Bug verholpen waarbij het in uitzonderlijke gevallen mogelijk was de vakantiemodus maar op 1 wereld te starten.
  • Troepen buiten-overzicht werd soms niet vernieuwd wanneer gehele groepen ondersteuning werden teruggetrokken.
  • Tekst bij stadsgroepen verbeterd.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.


Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Tijd voor een discussie!
 

DeletedUser

Gast
Ziet er goed uit, vooral het bonussysteem ;)

Ik heb wel een vraag erover, betekent dit dat een speler na 30 dagen inloggen elke dag daarna 50 goud zal ontvangen?

grt
M
 

DeletedUser

Gast
Ziet er goed uit, vooral het bonussysteem ;)

Ik heb wel een vraag erover, betekent dit dat een speler na 30 dagen inloggen elke dag daarna 50 goud zal ontvangen?

grt
M

wss niet, je zal het enkel ontvangen op elke 30ste dag vermoed ik ;)

verder, weer mooie update, vrij klein, maar wel enkele lastige bugs die eindelijk verholpen zijn.

mooi werk!
 

DeletedUser

Gast
helemaal mee eens... eindelijk is geen eeuwig lange enquetes invullen :p
 

DeletedUser

Gast
Die 30 dagen login bonus haal ik met gemak, kom maar hier met dat goud zou ik zeggen! XD XD XD XD
 

DeletedUser

Gast
Zonder alleen naar het goud te kijken, vind ik die gunst bonus ook wel relaxed. :)
 

DeletedUser

Gast
Zeer goed die verandering bij die dagelijkse bonussen!!
Gratis goud, meer gunst!
 

DeletedUser

Gast
dit nieuwe bonussysteem spoort spelers aan vaker in te loggen :)

en ik ben er zelf ook reuze blij mee! vooral dat 50 goud na 30 dagen
 
Bovenaan