• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.21

DeletedUser

Gast
nou is het mij nog steeds niet duidelijk of je 31e dag ook goud krijgt of niet
en zo niet kun je dan ook gewoon weer opnieuw beginnen?
 

DeletedUser

Gast
Tja, 30 dagen is meer dan 4 weken. Meer dan 4 weken elke dag online is velen niet gegund. Ik denk dat het op het eerste gezicht zeer aantrekkelijk lijkt, maar Innogames zal echt niet aan elke speler zomaar 50 goud per dag geven. Daar is heus wel goed over nagedacht. ;)
 

DeletedUser9104

Gast
Tja, 30 dagen is meer dan 4 weken. Meer dan 4 weken elke dag online is velen niet gegund. Ik denk dat het op het eerste gezicht zeer aantrekkelijk lijkt, maar Innogames zal echt niet aan elke speler zomaar 50 goud per dag geven. Daar is heus wel goed over nagedacht. ;)

Idd... Helaas denken ze alleen aan het geld en niet altijd even goed aan de spelers.
 

Noorddam

Harpij
Tja, 30 dagen is meer dan 4 weken. Meer dan 4 weken elke dag online is velen niet gegund. Ik denk dat het op het eerste gezicht zeer aantrekkelijk lijkt, maar Innogames zal echt niet aan elke speler zomaar 50 goud per dag geven. Daar is heus wel goed over nagedacht. ;)

Ja maar wat krijg je dan wel?
 

DeletedUser11733

Gast
als je nu 6 dagen op rij in logt krijg je de 6e dag ook gewoon de hoogste (lvl5 dus) ik neem aan dat je dan lvl 30 dan elke keer krijgt.
zeker een hele mooie bonus en zeker de moeite waard elke dag in te loggen (al was dat voor mij al niet een probleem :p) maar die andere bonusen zijn ook zeker mooi meegenomen.
 

DeletedUser15440

Gast
maar wat nu na de update, moet je opnieuw beginnen of krijg je dan als je al 30 dagen ingelogd bent gelijk de eerste dag al 50 goud, als er dan 2 dingen meezitten hebben mensen in 2 dagen een premium functie, maar zo gek is innogames niet, dus ik verwacht dat we opnieuw moeten beginnen, en dan wel iedere dag na de 30e dag 50 goud te krijgen, WEL EEN SUPER NICE UPDATE!!
 

DeletedUser

Gast
Zou een moderator/cm eens kunnen antwoorden op de vraag wat je de 31 dag krijgt?
ik ben er idd ook benieuwd naar...

maar naast het goud ben ik ook blij dat je nu meer GS en gunst kan krijgen ipv naar 5 dagen inloggen iets van 500 GS te krijgen
 
Bovenaan