• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.30

DeletedUser

Gast
Noemen ze dat een 'simpel' rekensommetje? Ik moet de hele tijd m'n rekenmachine erbij pakken :|
 

DeletedUser

Gast
Ik ben geblokkeerd maar grepolis stond aan maar wist er helemaal niks van...
gaat helemaal nergens over dit...
ITS JUST A GAME !
 

DeletedUser

Gast
antwoord van support:

Als je Grepolis lang open laat staan, zonder dat je iets doet moet je uiteindelijk een captcha code invoeren.

klopt niks van net 1,5 uur weg geweest alles aan laten staan geen melding of code. daar straks was ik gewoon online op de server en bezig en krijg een code
 

DeletedUser

Gast
Zijn ze nou de problemen aan het oplossen voor de iPad of niet ?.
Dit speelt zo klote om steeds maar weer opnieuw te moeten opstarten om berichten te lezen of om troepen te sturen en meer van die dingen. Als iemand meer weet hoor ik dat graag ?.
 

DeletedUser19466

Gast
Zijn ze nou de problemen aan het oplossen voor de iPad of niet ?.
Dit speelt zo klote om steeds maar weer opnieuw te moeten opstarten om berichten te lezen of om troepen te sturen en meer van die dingen. Als iemand meer weet hoor ik dat graag ?.

Erg jammer dat er zo'n lange stilte blijft. Zelf ook de premiums aan staan en de klok tikt maar door.

Blijkbaar is er een mega problem, daar men zooooooo lang doet om de spelers te beantwoorden of het probleem op te lossen...
Beetje jammer!
 

DeletedUser13851

Gast
Net voor de kolo is er een spelupdate geplaatst met als gevolg dat de complete aanval is verdwenen.
Wordt dat nog teruggeplaatst ?
 

DeletedUser12861

Gast
Nou als het alleen bij één keertje extra inloggen blijft, maar nu is ineens heel de wereld Mu een paar dagen terug in de tijd gezet??

Net gisteren een overname gedaan...en de stad is niet meer in mijn bezit, na deze update...ook ben ik pm's kwijt vanaf 10-10-12
er zijn spelers die hele aanvallen gepland hadden vanochtend, veel werk mee gehad en die zijn alles kwijt?? Hoe zit dat?
 

DeletedUser16083

Gast
Hier dus hetzelfde.. mu eruit, kom je terug alles terug in de tijd. heb hier ook al een ticket overgemaakt.

heb wel weer mijn stad terug, maar zoals spiderdylan al zegt, alle moeite voor niets geweest.
 

DeletedUser13851

Gast
Blijvend 2 dagen terug helaas.
Antwoord op mijn ticket:

Beste,

Wegens een hardware probleem van het weekend, waren wij helaas genoodzaakt een zogenaamde 'rollback' te maken om alles veilig en stabiel te stellen. Dit houdt in dat alles is teruggezet naar afgelopen zondag, 2:00 uur 's nachts.

Onze oprechte excuses voor het ongemak, echter is dit complete onmacht aan onze kant. Hopende op jullie begrip hieromtrent.

Met vriendelijke groet,

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl
 

DeletedUser12861

Gast
Blijvend 2 dagen terug helaas.
Antwoord op mijn ticket:

Beste,

Wegens een hardware probleem van het weekend, waren wij helaas genoodzaakt een zogenaamde 'rollback' te maken om alles veilig en stabiel te stellen. Dit houdt in dat alles is teruggezet naar afgelopen zondag, 2:00 uur 's nachts.

Onze oprechte excuses voor het ongemak, echter is dit complete onmacht aan onze kant. Hopende op jullie begrip hieromtrent.

Met vriendelijke groet,

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl


Compenseer het dan maar met goud ofzo? :D, hebben we iig nog iets als alleen begrip opbrengen hiervoor
Ook moet je met je dagelijkse beloning weer van onderaf aan beginnen:(
 

DeletedUser12005

Gast
Gedeeld forum zou inderdaad leuk zijn maar op mijn ipad als ik naar mijn berichten ga en ik klik erop 'selecteert' hij mijn bericht en niet openen? IK klik juist en ik herlaad mijn pagina??? Wat is dat dan?[/FONT]
 

DeletedUser

Gast
zal nog wel even duren denk ik
anders was het al wel opgelost.
en dit zijn ook grote veranderingen.
waarschijnlijk is er een processor door gebrand ;)
 
Bovenaan