• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.30

DeletedUser

Gast
opmerking niet meer actueel <> verwijderd
gaarne nog wel reactie vd 'programmeurs' op mijn opmerking over te kleine icoontjes voor de ipad, zie hiervoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19363

Gast
Het enige dat die update mij tot nu toe geeft is een uitermate traag grepolis. En mijn internet connectie is nog wel op en top.
Dus heeft iemand anders hier ook last van of ben ik nou kierewiet??

ik heb er ook last van
 

DeletedUser

Gast
Speel meestal met iPad op Grepolis, maar sedert de update als ik op een eilandoverzicht klik en dan op een boerendorp dan gebeurt er niets meer, geen 5 rondjes met info, opeisen, plunderen, handel, etc... Die verschijnen. Wat doe ik verkeerd?
Ik wil in de kazerne ook boogschutters trainen, maar hoe ik ook het vakje met het groene vinkje aanraak, er gebeurt niets...
Ik heb ook een stad op een nieuw eiland veroverd... en klik op het boerendorp, er gebeurt niets... Wel is het 1 keer gelukt dat er rondjes verschenen maar nu niet meer. Wat ddoe ik verkeerd? Grepolis spelen lukt gewoon bijna niet meer voor mij...
 

DeletedUser

Gast
Speel meestal met iPad op Grepolis, maar sedert de update als ik op een eilandoverzicht klik en dan op een boerendorp dan gebeurt er niets meer, geen 5 rondjes met info, opeisen, plunderen, handel, etc... Die verschijnen. Wat doe ik verkeerd?
Ik wil in de kazerne ook boogschutters trainen, maar hoe ik ook het vakje met het groene vinkje aanraak, er gebeurt niets...
Ik heb ook een stad op een nieuw eiland veroverd... en klik op het boerendorp, er gebeurt niets... Wel is het 1 keer gelukt dat er rondjes verschenen maar nu niet meer. Wat ddoe ik verkeerd? Grepolis spelen lukt gewoon bijna niet meer voor mij...

Dit heb ik ook, echt vervelend. Op deze manier kun je niet spelen! Ik kan nu wel troepen bouwen. Ga naar waar je handmatig de aantallen invult en druk op het toetsenbord op "ga". Het vervelende is ook dat je niet over de wereld kunt navigeren met 1 vinger. Het allervervelendste is dat de rondjes niet verschijnen als je op een eigen ander dorp drukt. Hoe kun je nu handelen?
 

DeletedUser

Gast
ik heb hetzelfde probleem .... ook in berichten .... kan op de ipad de post niet meer openen ... safari gestopt, opnieuw opgestart en toen lukte het wel ... maar nu doen anderre functies het niet .... er moet wa fout geprogrammeerd zijn !
 

DeletedUser

Gast
Zijn ze er nou mee bezig of niet ? Om dit probleem op te lossen voor de iPad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
is de update al door gevoerd?
want ik heb nog niks gezien van dat onderste rijtje voor ios6 op mijn iPad
 

DeletedUser

Gast
Tijd voor een discussie!

Beste grepolis,

Updates zijn over het algemeen positief, maar.......
Sinds de update heb ik behoorlijk wat problemen met mijn iPad.
Boeren dorpen kan ik niet meer mee handelen, opeisen is zeer problematisch, oude berichten kan ik slechts sporadisch openen, eventuele targets in het bericht kan ik niet gebruiken om aan te valken en binnen de senaat moet ik zo vaak op een bepaald gebouw duwen om het te laten maken, dat ik er ziek van word. Bv, ik wil de farm een level verhogen tezamen met het pakhuis. Na 20 keer duwen wordt mijn farm twee levels verhoogd en dat is het dan.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Ook kan ik niet meer door onze alliantie forum bladeren.
 

DeletedUser11733

Gast
Ik heb sinds de Update steeds last van catapache vragen, die staan niet in de lijst van updates... weet iemand daar meer van ?
 

DeletedUser16083

Gast
Zou ik ook weleens willen weten, vooral waarom dit niet is aangekondigd, zou wel moeten.. de toepassing snap ik verder wel.
 

DeletedUser

Gast
er zitten een berg hikkies in...en idem met Ulf...wat is dat met die captcha?
 

DeletedUser

Gast
Zoude we eindelijk eens een reactie tegenmoet mogen zien van 'eigenaren' van Grepolis op al deze problemen .... of weten zij zich nu geen raad meer ... of volgen ze deze reacties niet .... ?
 

DeletedUser4951

Gast
Zoude we eindelijk eens een reactie tegenmoet mogen zien van 'eigenaren' van Grepolis op al deze problemen .... of weten zij zich nu geen raad meer ... of volgen ze deze reacties niet .... ?
de eigenaren van grepolis (Innogames), zijn waarschijnlijk al begonnen aan een oplossing van dit probleem, maar deze reacties zullen ze niet volgen omdat het bedrijf duits is en je kan moeilijk ong. 20 talen van grepolis gaan volgen en daarvan nog meer spellen:)
 

DeletedUser14200

Gast
er zitten een berg hikkies in...en idem met Ulf...wat is dat met die captcha?

antwoord van support:

Dit is een nieuw systeem vanuit Innogames. Je zult af en toe een simpel rekensommetje moeten maken. Hier is helaas niets aan te doen.
Als je Grepolis lang open laat staan, zonder dat je iets doet moet je uiteindelijk een captcha code invoeren. Het is willekeurig wanneer je deze krijgt, dus soms krijgen mensen hem sneller en meer dan anderen.

Met vriendelijke groet,

Marc200
Gamemoderator Grepolis.nl

Ik vind het in ieder geval heel irritant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
Kan je dan niet rekenen? Kom op. Da's nu toch geen moeite om het eventjes in te typen! Als het bij berichten ook zo is, ben ik blij hoor.
 

DeletedUser

Gast
Is tegen het gebruik van botjes, goed systeem!

ik geloof alleen niet dat die willekeurig is haha :p ik denk melding LOL
ik kreeg hem tegelijk op 2 werelden waar ik of hoog in de ranking sta of gigantisch hard gegroeid ben, wereldje waar ik al langer speel en lekker rustig aan doe niks van gemerkt
 
Bovenaan