• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.33

DeletedUser14965

Gast
Is er al meer informatie over de Godsgezant?

Godsgezant
godsent_90x90.jpg
kosten:
:hout: 0
:steen: 0
:zilver: 0
:gunst: 15
:inwoners: 3

Slagwapen: 34
Snelheid: 16
Buit: 5

Verdediging slagwapen: 20
Verdediging steekwapen: 20
Verdediging afstandswapen: 20
 

DeletedUser9429

Gast
Godsgezant
godsent_90x90.jpg
kosten:
:hout: 0
:steen: 0
:zilver: 0
:gunst: 15
:inwoners: 3

Slagwapen: 34
Snelheid: 16
Buit: 5

Verdediging slagwapen: 20
Verdediging steekwapen: 20
Verdediging afstandswapen: 20

Waarom dit maken als je ook een ruiter kan rekruteren vraag ik mij dan af?
 

DeletedUser11295

Gast
Deze eenheid gaat de ruiter vervangen als je wat verder in het spel komt denk ik.
 

DeletedUser

Gast
Om snel en goedkoop eenheden te produceren is deze beter, maar ruiters hebben en houden de meeste slagkracht dus als je genoeg tijd hebt om een clear op te bouwen gebruik je denk ik toch ruiters ;)
 

DeletedUser

Gast
Op de engelse versie is deze update net uitgevoerd.

Het is erg wennen nu het gewisseld is. Maar idd, waarom dit?

Nadelen:
- Door het wisselen van de stadsmuur met de tempel, en de marktplaats en een grot is heel erg wennen!
- Het balkje er naast is weg (zie onderaan dit bericht)
- De enige manier om naar de stadsoverzicht te gaan is het knopje boven aan.
- Die mythische eenheid, is niks man! Zelfs een ruiter is sterker maar evenveel vrije inwoners!

Voordelen:
- Het balkje eronder is wel mooi...

Foto 1:
5bcc3f8ba6533f21cfd3e30.png


Foto 2:
31d17f662c982f20074b987.png
 

DeletedUser9429

Gast
De ruiter heeft 60% meer (slagwapen-) aanvalswaarde en loopt bijna 4 maal zo snel. Vervangen? Nooit.
Daarbij is de verhouding in tijd van [grondstofproductie/1 ruiter > gunstproductie/1 godsgezant] wat maakt dat je meer ruiters kan produceren over een bepaalde tijd dan godsgezanten over dezelfde tijd, tenminste als we de rekruteringstijd niet meenemen in de berekening. Deze gunst kan je dan inzetten voor andere doeleinden.
De rekruteringstijd is trouwens niet vermeld in je post Militem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Omdat gebouwen op dit moment niet direct logisch staan, ten opzichte van hoe men meestal uitbouwt. Er wordt op dit moment heel hard gewerkt aan het beter balanceren van het spel.

Zodra je de nieuwe indeling ziet, zul je het logische veranderingen vinden.


Hmmm.... zo gaan de puntengeilers eerder aan hun puntjes komen xD

Ben er niet echt zo'n fan van, moet ik weer een hele nieuwe opbouw gaan verzinnen voor het begin. Het claimsysteem vind ik echter wel tof :)
 

DeletedUser

Gast
ziet er goed uit
nu kijken hoe het uitpakt.
nu nog allemaal wel vaag maar dat komt de 20ste wel :)
 

DeletedUser

Gast
Beste Kroenuh/Support,

Mij lijkt de nieuwe spoiler niet moeilijker dan de oude,en het lijk ook nog eens mooier,goed werk!

Groet Thijs
 

DeletedUser9429

Gast
Beste Kroenuh/Support,

Mij lijkt de nieuwe spoiler niet moeilijker dan de oude,en het lijk ook nog eens mooier,goed werk!

Groet Thijs

Het gaat om wat in de spoiler staat, namelijk "het nieuwe menu" en niet om de spoiler zelf ;)
 

DeletedUser

Gast
JustOne,

Ja dat weet ik wel,maar de spoiler is niet verkeer gemaakt,ik vindt hem wel mooi.
___________________________________________________________________________________________________________
Voor Support,

Maar waarom die nieuwe gods-eenheid?

Ja hij is ideaal voor als je snel wilt aanvallen,en het kost niks.
Maar Ruiter is 4X zo sterk (Minstens).

Jammer dat de eenheid heel veel lijkt op een Hopliet.

Jullie hadden wel wat unieks mogen bedenken.

Zoals (Ik zeg maar wat).
Een God met een Jaguar Kop,en scherpe nagels op zijn handen en voeten,als wapen gebruikt hij een een heel erg groot kapmes.
Met een schild in de vorm van een Leeuwenkop.
Of zo iets.
 

DeletedUser

Gast
pfieuww, das een grote update, zoals eerder al genoemd eigenlijk een 3.0

alle kritiek op ideeen bij ideeën en suggesties dat het een te grote verandering is,en daarom nooit door inno komt, kan weggegooid worden. ;)
 

DeletedUser6663

Gast
JustOne,

Ja dat weet ik wel,maar de spoiler is niet verkeer gemaakt,ik vindt hem wel mooi.
___________________________________________________________________________________________________________
Voor Support,

Maar waarom die nieuwe gods-eenheid?

Ja hij is ideaal voor als je snel wilt aanvallen,en het kost niks.
Maar Ruiter is 4X zo sterk (Minstens).

Jammer dat de eenheid heel veel lijkt op een Hopliet.

Jullie hadden wel wat unieks mogen bedenken.

Zoals (Ik zeg maar wat).
Een God met een Jaguar Kop,en scherpe nagels op zijn handen en voeten,als wapen gebruikt hij een een heel erg groot kapmes.
Met een schild in de vorm van een Leeuwenkop.
Of zo iets.

De support heeft hier geen invloed op, dit word gedaan via de spelmakers.

Ik ben erg blij met de claimtool! Verder word de layout ook weer een stuk mooier. Zulke updates mogen vaker komen!
 

DeletedUser13380

Gast
Al getest op de Engelse server, is fantastisch! Alleen even wennen natuurlijk :)

@thijsdwars: Deze lijkt wel wat op een hopliet, alleen iets sterker en ENORM sneller!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Het klopt inderdaad dat de Godgezant een beetje onlogisch overkomt, gezien de eigenschappen die deze mythische eenheid met zich meedraagt.

Zoals ik eerder al aangaf wordt er op dit moment hard gewerkt aan de spelbalans. Er is de laatste tijd veel onderzoek gedaan en gediscussieerd over de spelbalans binnen Grepolis, bijvoorbeeld:

Grepolis hoort grotendeels om de goden te draaien, echter komen deze pas laat/later echt aan bod. Hiervoor hebben we de gebouwlevels aangepast en is er een nieuwe mythische eenheid voor elke god ter beschikking gesteld, puur voor het gevoel en de spelervaring in het beginstadium.

Daarnaast staan er nog een aantal andere veranderingen te wachten die de totaalbalans zullen verbeteren.
Denk maar eens aan de wereldberoemde Triremen.. Binnenkort meer hierover.
 
Bovenaan