• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.36

DeletedUser

Gast
Met deze geluiden krijg ik er gewoon weer zin in om boerendorpen te plunderen! :)
 

DeletedUser19385

Gast
Als ik het spel opnieuw laad springt het geluid weer naar 100. En Grepolis crasht steeds. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk verbeterd.
 

DeletedUser8196

Gast
hele leuke update :)

vind die muziek heel ontspannen...was iets heel anders aan het doen op me pc...die muziek stond gewoon aan lol ...

erg leuk gedaan !
 

DeletedUser

Gast
Waar slaat in godsnaam die haai geluiden op als je opeist van een boerendorp? Ik schrok zo erg dat mijn laptop kapot viel op de grond. Bedankt Inno -.-
 

DeletedUser15107

Gast
Browser is Chrome, met Firefox krijg ik geen vage vensters. Word er nog naar dit issue gekeken met chrome? Of ben ik de enige die hier hinder van ondervind.

Hier geen problemen met chrome. Grappig om je ook hier tegen te komen! (Ik kom van UoA)
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Op de Beta server had ik ook geregeld problemen met de geluiden in chrome regelmatig liep het vast.

Hier de geluiden nog niet ingeschakeld, zal dit eens doen en zien of het probleem hier ook nog is.
 

DeletedUser20125

Gast
ligt het aan mij, of kan ik mobiel nog steeds geen rapporten zien?
Als ik een rapport zie staan, en ik klik erop, staat er "rapport niet gevonden".

En ze waren van de dag zelf -.-
 

DeletedUser

Gast
Je bent weer vergeten te melden wat er allemaal niet meer werkt, zoals het openen van een plan in de aanvalsplanner. Nu kan ik mijn verzendtijden voor mn aanvallen niet meer zien en mag ik ondanks dat ik betaalde voor gebruik vd kapitein weer alles zelf uitrekenen als ik mijn vrienden wil helpen. Mooie updates zijn dat. Als wereld nu sluit, sluit ik ook.
 

DeletedUser15406

Gast
Browser is Chrome, met Firefox krijg ik geen vage vensters. Word er nog naar dit issue gekeken met chrome? Of ben ik de enige die hier hinder van ondervind.

Oke dat is dus al 1 stap verder aan het ligt het feit dat ik chrome gebruik
okeeee dan

En dat is naast het feit dat report converter een update doet waar grepolis buiten staat en er ook nog diverse fouten in het spel bij komen

Moet zeggen die updates van de laatste tijd mankeren wel eea en heb ze dan liever niet
Lastig tijdens timen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
mobiel is zkr verbeterd maar de rest is 100 % achter uit gegaan ,ook al zijn erleuke ideeen bijv het geluid. het spel is slomer geworden de kazerne werkt 9/10 keer niet , mijn pc is een paar keer hierdoor vast gelopen.ook op de ipad loopt het telkens vast .
dat zijn toch echt punten waar naar gekeken moet worden de volgende spelupdate

maar natuurlijk zijn er positieve dingen bijv. het forum checken op telefoon gaat makkelijker de berichten werken. het is sneller et.
 

DeletedUser

Gast
Dat weten we niet, en ik denk dat je best voor WW gerelateerde zaken niet je mobiel gebruikt maar de echte site ;)
 

DeletedUser20739

Gast
Gewoon gs kunnen sturen zou al genoeg zijn... daar zijn niet alle functionaliteiten van de "echte" site voor nodig :)
 
Bovenaan