• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.37

DeletedUser

Gast
NJezus, wat is die bouwkorting voor achtelijk iets?
heerlijk, zakkenvullers jullie, ben bang dat jullie i.p.v. meer gaan verdienen alleen maar spelers zullen kwijtraken i.v.m. ongelijkheid.
Zéér spijtig aangezien de AF-figuren nog zo hun best deden om de community levende te krijgen.

In mijn ogen, een slechte, maar wederom te verwachte (en zakkenvullende) "update".

 

DeletedUser

Gast
Correctie

Om een lang verhaal kort te maken: alles voor het geld hè InnoGames ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jelgan... snap niet dat je niet een gameboy gekocht hebt. Zijn erg goedkoop op marktplaats, dan kun je per spel lekker 40 euri uitgeven en kun je bij de Bart Smits klagen dat het zo duur is voor 3 dagen spelen dan zijn wij van je gejengel af.

Ik heb je nog nooit iets positiefs horen zeggen in de afgelopen maanden! En altijd het zelfde dat goud zo slecht is en dat het zakkenvullers zijn etec....etc... etc....

Stop dan in godsnaam of ga tertris spelen or face the truth, iemand moet voor jouw spel plezier betalen omdat jij het niet wilt of kunt. Hou eens op met het zeiken op Inno en de goudspelers want zij betalen jouw jengel- en spel mogelijkheid.

Dus be a man, ga even met Emmelie knuffelen en ophouden met huilen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hebben meerdere spelers er last van dat grepo zuigt op chi?
Hij start lekker snel op en na 10 minuten gaat het zooooooooooo traag :)
Verder mooi werk van inogames :)
 

DeletedUser

Gast
hij is heel erg traag, maar dat is op alle werelden, trouwens, hoe kan het dat ik niks meer kan handelen op de markt ineens?
 

DeletedUser13380

Gast
-> Bugs mannen.

Verder reageert ie bij mij helemaal niet traag. Zal wel aan de brower of de computer liggen, zeker?
 

DeletedUser20781

Gast
Ik ben het helemaal eens met diegene die vinden dat de "verbetering" in de senaat niet goed is.

Zo kunnen inderdaad de premium-gebruikers zo'n grote voorsprong krijgen op de anderen zodat het spel gewoon niet meer leuk wordt zo.

Ik ben diep teleurgesteld hierom en zo zie je maar dat het niet om het spel gaat maar alleen om het geld bij Innogames.

Ik vind dat echt niet kunnen maarja, wie ben ik om dat te zeggen?
 

DeletedUser20782

Gast
Ik speel op chi en op nu en op alle 2 de werelden heb ik nu dat de grepochat niet meer automatisch naar beneden gaat dus telkens als iemand iets typt moet je die balk naar beneden trekken om te kijken wat heel vervelend.

Niet alleen ik ook andere ondervinden dit.
 

DeletedUser

Gast
De senaat is gewoon ronduit onhandig!
Scherm ervan is nu veel groter! echt te goot voor grepo schermruimte op een normaal laptopscherm!

als die goedoptie moet, maak dan 1 goud icoontje ofzo, met -25% op, dat je dan maar moet inklikken als je goud wil spenderen om daarna dan maar gebouw te kiezen.
of idd zoals iemand anders zei : aparte tab, net als met slopen

zoveel extra knoppen die 99% van de spelers zelden of nooit zal gebruiken is waanzin!
50 goud is echt wel duur, dus zelf constante goudspelers gaan dat niet snel overwegen denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jelgan... snap niet dat je niet een gameboy gekocht hebt. Zijn erg goedkoop op marktplaats, dan kun je per spel lekker 40 euri uitgeven en kun je bij de Bart Smits klagen dat het zo duur is voor 3 dagen spelen dan zijn wij van je gejengel af.

Ik heb je nog nooit iets positiefs horen zeggen in de afgelopen maanden! En altijd het zelfde dat goud zo slecht is en dat het zakkenvullers zijn etec....etc... etc....

Stop dan in godsnaam of ga tertris spelen or face the truth, iemand moet voor jouw spel plezier betalen omdat jij het niet wilt of kunt. Hou eens op met het zeiken op Inno en de goudspelers want zij betalen jouw jengel- en spel mogelijkheid.

Dus be a man, ga even met Emmelie knuffelen en ophouden met huilen.

PapaRon, leuk dat je over mijn leven hier op het forum begint, en dan vooral de afgelopen paar maanden aangezien ik in die tijd -even checken- wel precies 5 reacties heb geplaatst. Misschien, als je wat langer op het forum had gezeten, dan had je ondertussen wel geweten hoe ik ben.

Tevens hoef ik geen GameBoy te kopen aangezien ik ze allemaal thuis heb liggen, dus no-worries daarover. Ook knuffel ik gewoon iedere avond met Emmelie hoor, maar ik ben blij dat je je zorgen maakt over mijn privéleven!

Dat terzijde, je begint over mensen die dit spel voor mij betalen, misschien moet je eerst eens nadenken voordat je zoiets post, ik speel dit spel al twee jaar, speel op 4 werelden actief mee en heb 170+ steden op één van deze. Nu zeg jij dat ik moet stoppen met zeiken op goudspelers, maar je vergeet dat ik er zelf ook eentje ben. Ik vind het dus niet plezant dat je hier neerzet dat ik het niet wil, of kan betalen.
Geloof me, ik ben hier echt niet op goudspelers af te zeiken, ik ben hier gewoon om mijn zegje te houden. Of je het leuk vind of niet, ik zal het toch blijven doen, en dan niet vanuit mijn belang.

Inno geeft goudspelers alleen maar meer voordelen waardoor deze bij de start van een nieuwe wereld, maar ook later in het spel gewoon een gigantische bonus krijgen in tegenstelling tot andere spelers. Deze zullen simpelweg snel gedemotiveerd raken en er mee stoppen. Dat is in iedergeval wat ik íédéré wereld weer zie. Men probeert allemaal zo snel mogelijk te starten, gewoon voor de lol (doe ik ook), draait een tijd top 10 en word daarna keihard ingehaald door spelers die er bakken met geld tegenaan gooien. Ik denk dat dit verschil alleen maar groter gaat worden door deze 'update'.

Tevens zou het scherm van de senaat wel gefixed mogen worden ;).
Die is momenteel een beetje groot.

PapaRon, gaarne voortaan eerst wat achtergrond onderzoek doen voordat je loopt te zaniken over andere mensen die je totaal niet kent, want vergeet niet, achter ieder beeldscherm zit een speler, en dit is nou niet echt de manier waarop je IRL ook vrienden maakt, niet?

Jelger
 

DeletedUser

Gast
Jelgan, dank voor je uitgebreide reactie, speel zelf ook al 2,5 jaar en natuurlijk mag je kritiek hebben en je mening geven graag zelfs, maar het kwam er de laatste keren dat ik je posts zag zo ongelofelijk bot en negatief uit dat ik daar op reageer. Ik heb natuurlijk wel bekeken wie je op Af en In-Game bent en ik kwam op 24 posts in laatste 5 dagen ipv. 5 in de laatste maanden zoals je zei, maar dat is even niet zo relevant.

Als je mijn posts bekijk zie je ook dat ik kritisch ben op goud en met name op dat afgrijselijke nieuwe Senaat scherm, maar breng het niet op een manier dat ik Inno of Gre afkraak, zij geven ons dit plezier en wij geven ze het geld om het te doen.

Dus ik zit niet een persoon af te kraken maar een virtuele speler ik doe dat met de nodige portie sarcasme zodat het voor iedereen ook wat luchtiger blijft. Het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk af te kraken of te kwetsen, mocht dat zo zijn overgekomen, oprechte excuus, de reactie van mij is tegen de houding die een virtueel speler in zijn posts op het AF zet.

PS. zover ik kan zien is het Senaat scherm niet groter geworden, het staat wel net iets anders gepositioneerd dan eerst.. volgens mij is het gezichtsbedrog, maar kan het fout hebben. Ik had nog een screendump van oude senaatoverzicht en als ik het "meet" lijkt het toch in afmetingen gelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
J
PS. zover ik kan zien is het Senaat scherm niet groter geworden, het staat wel net iets anders gepositioneerd dan eerst.. volgens mij is het gezichtsbedrog, maar kan het fout hebben. Ik had nog een screendump van oude senaatoverzicht en als ik het "meet" lijkt het toch in afmetingen gelijk.

voor mij is het HEEL simpel,
als ik voor update senaat opende, stond die laag genoeg dat ik boven dan venster tenminste nog mooi de grondstoffen enzo kon zien van mijn stad (HEEL belangrijk als je kiest welke bouwdrachten je plaatst!!)
nu opent dit duidelijk minstens cm hoger op mijn scherm, zodat die standaard overlapt met cijfers van mijn grondstoffen in die stad.
ik moet nu dus plots telkens die senaat naar onder verslepen, daarbij dan best ook nog die extra balk van laatste update onderaan eerst verbergen, anders overlapt die daar teveel mee..

dus 1 cm hoger zorgt voor veel extra irritatie, en zal niet de enige zijn. Ik speel op laptop en niet op groot scherm.
Speel ook beperkt met goud, maar deze goudoptie is gewoon belachelijk in mijn ogen, en zeker geen extra 20 knoppen waard in de senaat die dan nog eens belachelijk onhandig geplaatst zijn..

dit is puur knip en plak werk van code door programmeurs waarbij niemand zich de moeite heeft genomen te controleren hoe het resultaat eruit ziet! amateuristische aanpassing daar!

dat je de OC's nu bij steden ziet is wel mooi gedaan, zonder venster echt te vergroten, dus het kan duidelijk wel..
 

DeletedUser

Gast
Eerst kon je nog scrollen in het totale grepovenster, nu niet meer. De grootte wordt nu aangepast aan het scherm, waardoor het bij de meeste mensen iets platter is. De menu's zijn even groot gebleven, waardoor ze t.o.v. het scherm inderdaad groter zijn geworden.
 

DeletedUser

Gast
maar hoe zit het nu met de handel?? volgens zeggen heb ik 3000 GS verbruikt al, terwijl ik niet eens een handel heb lopen, wel heel erg vervelend, zo kan ik hellemaal niks doen ermee
 

DeletedUser

Gast
en ik denken dat het niet nog erger kan met de interface...bij openen leek het wel alsof ik visueel gehandicapt was geworden. Alles was kleiner op het basis scherm en alle pop ups waren groter. Maar gelukkig kunnen we nu wel zonder eerst schermen weg te klikken de goud knop indrukken en zijn alle reclame boodschappen voor premium duidelijk lees.
Nu loop ik dus tegen het feit aan dat ik niet normaal kan scrollen tussen mijn steden zonder daarbij eerst 2 schermen weg te klikken.
Senaat is voor mij echt afschuwelijk geworden. Kan daar geen aan of uit knop op? Rechtsonder een knop met 'gs verkleinen' ofzo?
Geen goed woord over? Jawel, de bonus kan eindelijk weggeklikt worden en blijft nagenoeg weg
 

DeletedUser20796

Gast
PC traag, na update.

Mijn PC is door de update, belachelijk traag geworden.
En ik ben niet de enige, waar dat het geval bij is.
Hoe kan dat???
 

DeletedUser10434

Gast
Mijn PC is door de update, belachelijk traag geworden.
En ik ben niet de enige, waar dat het geval bij is.
Hoe kan dat???

Graag even bij het Bug forum kijken, daar vind je hier meer info over...

Om XxTheOnexX aan te vullen op z'n reactie:

Klik >>Hier<< voor het betreffende topic.

Dit probleem ligt, spijtig genoeg, bij Firefox (vooral bij de laatste update van deze browser). We hebben dit al bij hen aangekaart en waken streng over een zo snel mogelijke oplossing.

Excuses voor het ongemak, echter ligt dit probleem buiten ons bereik.

Ik denk dat dit antwoord geeft op je vraag.

Grz,
Aschwin
 
Bovenaan