• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.37

DeletedUser20724

Gast
idd kleine werkbalk, stadoverzicht hangt veel te hoog...
het is wel lastig als je telkens moet wijzigens.
 

DeletedUser15496

Gast
idd kleine werkbalk, stadoverzicht hangt veel te hoog...
het is wel lastig als je telkens moet wijzigens.
Werkbalk kun je nu alleen voor eventjes vergroten als je refresht is hij weer klein, en alle dingen waar je op klikt staan nu hoger :mad:
 

DeletedUser

Gast
Wat doen ze met al dat geld dat ze verdienen? :O

Het ziet er niet uit, alsof er veel tijd/geld aan is besteed...
 

DeletedUser

Gast
Updates zijn mooi alleen de vormgeving is helemaal verpest. Alle vensters (Senaat, stadsoverzicht etc.) hangen nu over m'n grondstoffen overzicht heen, de werkbalk is klein bij f5 of opnieuw inloggen en de senaat ziet er niet uit.

De 25% reductie kan ik wel mee leven, hij is erg prijzig en als je meerdere uitgebouwde steden hebt kom je geen grondstoffen tekort.
 

DeletedUser

Gast
fijn,
nog meer mogelijkheden voor mensen die enorm veel geld in het spel willen stoppen.

wordt grepolis ooit een keer eerlijk of wat? Vast niet, omdat ze er veel te veel geld aan kunnen verdienen.

Bah,
Tis dat ik waarschijnlijk niet genoeg mensen vind die mee willen doen, maar anders had ik graag met een grote groep tegelijk op reset gedrukt!
 

DeletedUser13380

Gast
Die balk is ineens wel héél erg klein :p Ik kan gewoon niet meer uitloggen, lol!

Bouwkosten dinges bevalt me niet, maar goed.

Oceanen achter stadsnamen -> toppie!

Inventaris -> toppie!
 

DeletedUser

Gast
Ben op sigma nu al n uur aan t wachten tot ik weer aan de gang kan. Is dat normaal?
 

DeletedUser

Gast
Dat iedereen zo lullig reageerd over die 25% is in de eerste instantie te snappen maar het is een bedrijf en er moet winst gemaakt worden. Er zijn veel leden die spelen zonder te betalen maar die leden kosten Innogames wel geld. Dus eigenlijk zorgen de mensen die goud kopen dat jij gratis kan spelen en dat kan blijven doen. En zoals het er nu uit ziet zullen ook niet veel mensen hem gebruiken, 50 goud is erg veel dan ben je met Hera al god en de Hogepriesteres op de lange duur goedkoper uit.

Dus zoals ik al zei, als de vormgeving weer terug komt zou het weer een fantastische update zijn.
 

DeletedUser

Gast
De spelersnaam is naast de stadsnaam toegevoegd aan het tabblad ‘verdediging’ van de agora.

waarom niet bij het andere tabblad , bij welke speler je troepen staan ?
 

DeletedUser

Gast
Ben helemaal niet tegen goud opties, iedereen mag die inzetten zo als hij/zij die wil, deze ga ik nooit gebruiken zoals de meeste goud opties niet, veel te duur, alleen bij Aca 30 zou het heel erg misschien nog zinnig zijn als je echt haast hebt maar verder moet iedereen het weten.

En ik moet zeggen meeste dingen zijn prima echt goede complimeneten!

.....maar schrok me rot toen ik de Senaat opende.
Tjee wat een pruts werk is dat zeg... wat een enorme onoverzichtelijke drukte, pfff ga meteen voorstellen of je niet een optie kunt krijgen om het uit te zetten, ziet door het bomen het bos niet meer ... maak die tekentjes in dat knopje eens simpel!!! 1 goud muntje of zo met tooltip, wordt er helemaal ziek van...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15496

Gast
Liever Grepolis met veel bugs, dan Grepolis met veel onzin en troep en dan nog met bugs
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad ik vind dit echt 10x niks. Maak dan net als 'slopen' een aparte tab voor bouwen met korting of zo
 
Bovenaan