• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.60

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.60


Beste spelers,

Op dinsdag 29 april 2014 zal in de loop van de dag spelversie 2.60 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Het volledig scherm van het stadsoverzicht zal worden geactiveerd. Dit verplaatst het kleine venster om een beter overzicht en functies toe te voegen aan je stad.
  • De 'ga naar' functie is vervangen door de 'selecteer stad' functie in het radiale menu (linksboven).

Bugfixes:
  • Terugkerende transportschepen van een belegerde stad zullen niet meer verdwijnen, maar hier zal een gevechtsrapport van worden gegenereerd waarin de verloren eenheden worden weergegeven.
  • Rapport filters zullen niet meer verdwijnen op het moment dat rapporten naar persoonlijke mappen worden verplaatst.
  • Het effect van verloren loyaliteit zal nu op alle posities juist worden weergegeven.
  • Het alliantie overzicht zal niet langer worden gemarkeerd bij het schakelen tussen tabbladen.
  • Op de chat, worden spelers nu als offline weergegeven als deze niet online zijn op de chat.
  • Helden worden nu juist vrijgegeven op het moment dat de toegewezen stad wordt belegerd.
  • Bij het indrukken van de enter toets in een alliantie peiling, zal er geen interne error meer ontstaan.
  • De veroveringsafbeelding is weer toegevoegd bij overname aanvallen.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 2 minuten.

Discussiëren over deze update kan hier!

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Toch is dat volledig stadsoverzicht wel nice. ^^
 

DeletedUser

Gast
Nee. Nee, dat volledig stadsoverzicht is NIET nice. Integendeel. Mooi misschien wel, maar in de verste verte niet praktisch.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet of het handig gaat zijn (dat groot stadsoverzicht). Maar wil het wel een keertje zien :p
Voor de rest een mooie update :)
 

DeletedUser9104

Gast
Nee. Nee, dat volledig stadsoverzicht is NIET nice. Integendeel. Mooi misschien wel, maar in de verste verte niet praktisch.

Ik vind het prettiger werken. In het begin is het zeker wennen, maar het kijkt een stuk fijner dan op zo'n venstertje.
Plus dat het me een beetje doet terugdenken aan 1.0.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het prettiger werken. In het begin is het zeker wennen, maar het kijkt een stuk fijner dan op zo'n venstertje.
Plus dat het me een beetje doet terugdenken aan 1.0.

Het is gewoon niet praktisch. Ik haat het zelfs. Switchen naar de kaart is echt lastig.
 

DeletedUser13380

Gast
Ik vind het prettiger werken. In het begin is het zeker wennen, maar het kijkt een stuk fijner dan op zo'n venstertje.
Plus dat het me een beetje doet terugdenken aan 1.0.

Ik hoop dat het me daaraan doet terugdenken :)

Voor de rest ga ik het eerst uitchecken voor ik hier dingen ga beginnen zeggen of het al dan niet praktisch is.
 

DeletedUser19654

Gast
Wat sanoj zegt...
Maar dan geven mensen het na 10 min weer op en zeggen dat het niks is...

Altijd van die verschrikkelijke moeilijkdoeners
 

DeletedUser

Gast
De gebruikersinterface vonden spelers aan het begin ook niet al te tof, maar nu vindt iedereen het wel goed.
Zo is het hier ook, eerst even uit proberen en even wennen voor je allemaal vooroordelen gaat geven.
 

DeletedUser6742

Gast
Maar dat uitproberen heb je toch kunnen doen met de app?
Was het niet juist zo mooi een dat een hele laptop of desktop de kaart en het stadsoverzicht tegelijk aankan?
Beetje een stap terug dit denk ik. Was misschien leuk geweest om zoiets optioneel te maken, dan kun je altijd nog kiezen hoe je het fijn vindt te spelen.
Heb zelf een 1940x1080 px scherm en kan daarmee heel fijn mijn stadsoverzicht en een gebouw naast elkaar zetten, zo kan ik bij een stedenrondje per stad snel switchen van agora naar haven en kazerne. Met 85 steden zonder goud is het fijn dat de schermpjes iets kleiner zijn, zodat je met je muis zonder te klikken overal bij kunt.
 

DeletedUser

Gast
Prima update.
Mooie gamefeatures en leuke bugfixes ;)

Dat stadsoverzicht ziet er leuk uit maar of het erg handig is moet ik nog even zien.
 

DeletedUser15440

Gast
Zolang het makkelijk is om een flink stedenrondje te doen ben ik akkoord, het lukt ook op de mobiele versie dusja
 

DeletedUser

Gast
ik zou graag een optie willen zien om dit te herstellen speel op een 40 inch beeld en moet veel ste ver met de muis heen en weer.

vindt het zeer onhandig
 

DeletedUser11313

Gast
Er is zoals gewoonlijk te veel gedacht aan het feit dat goud weer een rol speelt..
Dit is gemaakt om het voor goud spelers makkelijker te maken, verder is het prima.

Maar vind het zelf gewoon niet fijn, ik heb eerst 5 minunten lang moeten zoeken om uit het stadsoverzicht te komen.
Voor mensen met een klein beeldscherm is het ondragelijk verder kost het nog meer aan internet geloof ik want de helft van de mensen hebben een zwart scherm. Ik denk dat er gewoon te weinig hier is over nagedacht en of dit wel handig is.

Door dit uit te zetten kan je het zwarte beeld verhelpen.
http://prntscr.com/3ehguh
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9408

Gast
Mag ik dan vragen wat het voordeel voor goudspelers is?

verder wordt dit nieuwe scherm wel even wennen, maar het ziet er toch wel mooi uit.
 

DeletedUser15415

Gast
Ik vind het wel mooi maar het ligt of aan mijn internet of aan de update want grepolis is zeer traag bij mij... :(

Het enige wat ik nog vervelend is dat onderaan dat van die bestuurder staat. Het zit voor je gevoel gewoon in de weg.
 
Bovenaan