• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.60

DeletedUser20586

Gast
In plaats van meer gebouwen (wat voor gebouwen zouden er nog nodig zijn?) zou het wellicht leuk zijn om de gebouwen geen vaste plekken toe te kennen maar binnen de stadgrenzen een verborgen grid toe te passen waarop spelers de gebouwen zelf naar willekeur kunnen plaatsen bij het bouwen. Natuurlijk kan je dan bepalen dat de senaat, haven, steengroeve en zilvermijn wel een vaste plaats hebben. Verder, bij de boerderij: 1 deel graan, 1 deel weiland met koeien, 1 deel omgeploegde akker, wat regelmatig varieert, zou een leuke feature zijn.
Daarnaast zoals eerder aangegeven, een fakkel op het eiland welke brand bij een inkomende zee aanval is een handige toepassing, dan zie je ook sneller welke stad wordt aangevallen dan het kleine icoontje bovenin bij troepenbewegingen. Dit kan je overigens aanvullen met een marcherend leger wanneer je over land wordt aangevallen.
Een zegetocht zou ik ook echt een tocht van maken: een feestelijke stoet welke door de poort de stad intrekt.
Dit lijkt me dan wel weer gaaf :O
 

DeletedUser21372

Gast
Ik vind het volledig stadsoverzicht wel mooi,
maar nu kan ik niet meer multitasken.
Dat is wel een groot meekomend nadeel.
 

DeletedUser6742

Gast
Was een paar dagen weg en kwam terug met dit vreselijke nieuwe stadsoverzicht. Bij de app kon je het overzicht naar rechts slepen en dan een stukje zien wat je eerder nog niet kon zien en toegegeven, dat wilde ik wel graag eens zien. Daarmee is helaas wel alles gezegd wat er leuk aan is.
Dat kleine beetje animatie wat er was, is nog verder afgenomen en terwijl de boerderijmolen draait, staat al het water perfect stil. Vroeger zag je zo'n mannetje uit je zilvermijn rennen en mensen rotzooien bij de steengroeve.
Oke, leuk, geen bewegend water, boeien. Helaas voegt het praktisch ook helemaal niets toe. Die ene druk op de knop om naar de kaart te gaan en nog een voor de weg terug, is inderdaad te veel. Dit is omdat het niet nodig hoeft te zijn. Het is of je een captcha-beveiliging in moet vullen, maar dan ontzettend vaak.
Als er toch geen scripts bestonden...
 
Bovenaan