• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[SvdW #2] Stelling van de week

  • Topicstarter Tirion Fordring
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Stelling van de week #2

"Als men zich niet kan gedragen in een voetbalwedstrijd, dan moet voetbal worden afgeschaft."

Welkom bij de stelling van de week.

Hier boven vind je de stelling van deze week. Ben je het er mee eens? Ben je het er mee oneens? Geef dan hier je mening, je moet het wel kunnen beargumenteren.

Over 1 week sluit deze stelling en komt er weer een nieuwe stelling. De uitslag van iedere stelling vind je in het Grepolis Nieuwsblad.

Discusseer er maar op los, zou ik zeggen.
 

DeletedUser

Gast
"Als men zich niet kan gedragen in een voetbalwedstrijd, dan moet voetbal worden afgeschaft."

Bedoel je de voetballers of de supporters?
 

DeletedUser

Gast
"Als men zich niet kan gedragen in een voetbalwedstrijd, dan moet voetbal worden afgeschaft."

Bedoel je de voetballers of de supporters?

Ik heb het hierbij over zowel de Voetballers als de Supporters.

Zoals de laatste stelling ben ik voor deze stelling, het kost namelijk handen vol met geld en heel veel politie voor 1 stom voetbal wedstrijdje. We kunnen dat geld beter ergens anders in steken.

Wel is waar is het voetbal ook goed voor de wereld economie maar we betalen meer dan dat we er voor krijgen.

Andere oplossingen zijn natuurlijk ook nog mogelijk, maar welke zouden dat dan moeten zijn? Je kan mensen wel weren, maar waarschijnlijk komen ze toch wel.
 

DeletedUser

Gast
Wedstrijden zonder supporters spelen (dan heb ik het dus over eredivisieniveau). De sport zelf krijg je toch niet afgeschaft.
 

DeletedUser

Gast
Wedstrijden zonder supporters spelen (dan heb ik het dus over eredivisieniveau). De sport zelf krijg je toch niet afgeschaft.

Ja, maar als de wedstrijden zonder supporters worden gespeeld verdien je er niks aan.

Wat denk ik veel beter is om vaste straffen te zetten op het verpesten van voetbal spellen en dus met minimum en maximum straffen. Dus als iemand een voetbal spel verpest, dat hij voor de politie kosten mag opdraaien.

En als je men niet toe laat op het eredivisie niveau dan gaat men zeiken dat ze niet mogen komen en dan kost de voetbal wedstrijd alleen maar geld en levert van zichzelf niks op, vervolgens vertrekken de sponsors en gaan alle clubs failliet. Wat dus ten schade zal gaan van de nederlandse economie die ook uit voetbal bestaat.
 

DeletedUser

Gast
Gewoon degenen die er zo'n bende van maken aanpakken; voetbal is niks voor mij maar als mensen blij worden van kereltjes die tegen een bal schoppen, whatever.

Maar als je de stad gaat liggen afbreken, dan moet je gewoon aangepakt, afgetuigt en opgesloten worden. Niet van dat laffe gedrag, gewoon de knuppels eroverheen en een paar maandjes achter slot en grendel en daarna mogen ze beginnen met terugbetalen.

Bovendien heeft al dat geweld niks met voetbal te maken, dat is gewoon tuig dat toevallig een gezamenlijk excuus zoekt om elkaar de hersens in te kunnen slaan.
 

DeletedUser

Gast
Supporters controleren of ze ze zich eerder hebben misdragen en dan gewoon een stadionverbod opleggen en een straf. Voetballers die zelf dom doen voor 2 a 3 wedstrijden schorsen
 

DeletedUser

Gast
Gewoon degenen die er zo'n bende van maken aanpakken; voetbal is niks voor mij maar als mensen blij worden van kereltjes die tegen een bal schoppen, whatever.

Maar als je de stad gaat liggen afbreken, dan moet je gewoon aangepakt, afgetuigt en opgesloten worden. Niet van dat laffe gedrag, gewoon de knuppels eroverheen en een paar maandjes achter slot en grendel en daarna mogen ze beginnen met terugbetalen.

Bovendien heeft al dat geweld niks met voetbal te maken, dat is gewoon tuig dat toevallig een gezamenlijk excuus zoekt om elkaar de hersens in te kunnen slaan.

Maar wat moeten ze er dan aan doen? Welke straffen vind jij dat ze moet worden opgelegt?
 

DeletedUser

Gast
Waarom is mijn post verwijderd?

Nog een keer dan: Voetbal is ons leven, blijf van ons leven af!
 

DeletedUser

Gast
Waarom is mijn post verwijderd?

Nog een keer dan: Voetbal is ons leven, blijf van ons leven af!

En jouw argumentatie hier op is?

Overigens over de stelling, dit is puur gericht op de hooligans. Momenteel is er geen manier om die hooligans aan te pakken dus dan moet je het voetbal (of tenminste de hoge klasse) gewoon afschaffen. Dan heb je dat probleem niet.

Heb je een beter idee om die hooligans dan aan te pakken?
 

DeletedUser

Gast
En jouw argumentatie hier op is?

Overigens over de stelling, dit is puur gericht op de hooligans. Momenteel is er geen manier om die hooligans aan te pakken dus dan moet je het voetbal (of tenminste de hoge klasse) gewoon afschaffen. Dan heb je dat probleem niet.

Heb je een beter idee om die hooligans dan aan te pakken?

Er zijn geen hooligans, dat idee wordt alleen maar aangejaagd door de media. Heb jij in heel Rotterdam een hooligan gezien tijdens Fey - Ajakkes?
 

DeletedUser

Gast
Er zijn geen hooligans, dat idee wordt alleen maar aangejaagd door de media. Heb jij in heel Rotterdam een hooligan gezien tijdens Fey - Ajakkes?

Nee, want die mochten niet komen naar de wedstrijd. Alleen supporters van Feyenoord mochten komen en dat heeft dus gewerkt. Maar wat gebeurdt er als dat niet kan?
 

DeletedUser

Gast
Nee, want die mochten niet komen naar de wedstrijd. Alleen supporters van Feyenoord mochten komen en dat heeft dus gewerkt. Maar wat gebeurdt er als dat niet kan?

Dat kan wel, je zag het toch tijdens de bekerfinale
Dus is er niks aan de hand
Dus is deze stelling nergens voor nodig
Dus kan dit topic op slot
 

DeletedUser

Gast
Beste Forumgangers,

Bij deze krijgen jullie de groeten van jullie grootste vriend Anthraxxis. En hierbij wil ik zeggen; Voetbal is fantastisch en de mensen die het af willen schaffen hebben ongetwijfeld ferm overgewicht.

xx Drankje bedankje
 

DeletedUser

Gast
Ik bespeur hier een zweiten account...

Anyways, ze zouden die hooligans moeten aanpakken.

Voetbal is een nobele sport (kuch kuch) en daar moeten die 100 lui vanaf blijven. Het zijn er ook echt 100 op de 20000!
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het hierbij over zowel de Voetballers als de Supporters.

Zoals de laatste stelling ben ik voor deze stelling, het kost namelijk handen vol met geld en heel veel politie voor 1 stom voetbal wedstrijdje. We kunnen dat geld beter ergens anders in steken.

Wel is waar is het voetbal ook goed voor de wereld economie maar we betalen meer dan dat we er voor krijgen.

Andere oplossingen zijn natuurlijk ook nog mogelijk, maar welke zouden dat dan moeten zijn? Je kan mensen wel weren, maar waarschijnlijk komen ze toch wel.

als voetbal afgeschaft wordt zoeken de hooligans wel een andere leuke sport uit waar ze hun hobby kunnen uitvoeren..
 

DeletedUser

Gast
als voetbal afgeschaft wordt zoeken de hooligans wel een andere leuke sport uit waar ze hun hobby kunnen uitvoeren..

Ja, maar ik vind wel dat er een oplossing moet worden gevonden voor het hooligan probleem. Maar ik zie hier geen echte goeie ideeën naast het voetbal gewoon afschaffen, alhoewel dat een stap is die nooit zal lukken.
 

DeletedUser

Gast
Ja, maar ik vind wel dat er een oplossing moet worden gevonden voor het hooligan probleem. Maar ik zie hier geen echte goeie ideeën naast het voetbal gewoon afschaffen, alhoewel dat een stap is die nooit zal lukken.

Tirion zijn er nu problemen met hooligans in nederland waar al een oplossing voor is? NEE!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan