• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[SvdW #2] Stelling van de week

  • Topicstarter Tirion Fordring
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Voetbal kan niet worden afgeschaft. Wie denk je dat dat gaat doen dan? Niemand in de hele voetbal wereld want dan verdienen die geen geld meer, In Amerika leeft voetbal niet zo erg dus Barrack heeft er niets over te zeggen. Voetbal zorgt voor het meeste televisie kijkcijfers dus ook de hele tv wereld gaat daar niet meer akkoord aan.
 

DeletedUser

Gast
Voetbal kan niet worden afgeschaft. Wie denk je dat dat gaat doen dan? Niemand in de hele voetbal wereld want dan verdienen die geen geld meer, In Amerika leeft voetbal niet zo erg dus Barrack heeft er niets over te zeggen. Voetbal zorgt voor het meeste televisie kijkcijfers dus ook de hele tv wereld gaat daar niet meer akkoord aan.

Ja, dat is ook wat eerder was gezegt. Het is goed voor de economie en als tijdsverdrijf.

Maar ook kost het heel veel geld Jelmer, zou jij een oplossing hebben?

Afschaffen is zowiezo denk ik niemand het mee eens, maar dat is deze week de stelling omdat dat in de afgelopen week goed pastte. ;)
 

DeletedUser

Gast
Het is onzin dat deze stelling ook maar is gesteld, lijkt mij.

No offense

Maar ook kost het heel veel geld Jelmer, zou jij een oplossing hebben?

Heb je gezien hoeveel geld er rondgaat in de sport?

Honderden miljoenen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ja, dat is ook wat eerder was gezegt. Het is goed voor de economie en als tijdsverdrijf.

Maar ook kost het heel veel geld Jelmer, zou jij een oplossing hebben?

Afschaffen is zowiezo denk ik niemand het mee eens, maar dat is deze week de stelling omdat dat in de afgelopen week goed pastte. ;)

oplossing hebben voor wat?

Dat de ajacieden en feyenoorders nou zo triest zijn....

Kijk naar het huldigingsfeest van Twente, geen enkel incident. Dat is bij Ajax en Feyenoord nog nooit gebeurd.
 

DeletedUser

Gast
als iets fout gaat heeft het niet altijd een oplossing nodig... kijk maar als je er andere dingen bij pakt. drank afpakken omdat men dronken word? wiet omdat men stoned word? sigaretten omdat men verslaafd word? als er geen geweld is bij voetbal af en toe dan zoeken al die mensen wel wat anders, want degene die geweld zoeken zijn over het algemeen sowiso herrieschoppers, heeft eigenlijk niets met voetbal te maken. dus ook al haal je voetbal weg ze zoeken wel een andere reden om herrie te kunnen schoppen...
 

DeletedUser

Gast
Het is jammer dat er agressievelingen en hooligans zijn, en natuurlijk ook agressieve voetballers/trainers, maar daarom moet voetbal niet afgeschaft worden. Alle spelers die het voor hun plezier doen, moeten hun hobby stopzetten. Alle spelers die het voor geld doen, hun job dus, maar niet agressief zijn verliezen hun job + hun dagelijkse bezigheden.
Alle liefhebbers die niet agressief of geweldig zijn, verliezen hun favoriete sport. Neen dus, voetbal moet daarom zeker niet afgeschaft worden.
 

DeletedUser

Gast
ik vind ook dat voetbal moeten worden afgeschaft
het is zwaar saai en ik hou ook helemaal niet van voetbal
geef mij maar WoW, ik wacht al met smart op de volgende patch 8-)

nu blij Kroenuh ;)
 

DeletedUser

Gast
Even een sidenote, deze stelling gaat door tot volgende week maandag 18:00 en Sven niet zo spammen aub.
 

DeletedUser

Gast
Stelling van de week #2

"Als men zich niet kan gedragen in een voetbalwedstrijd, dan moet voetbal worden afgeschaft."

Welkom bij de stelling van de week.

Hier boven vind je de stelling van deze week. Ben je het er mee eens? Ben je het er mee oneens? Geef dan hier je mening, je moet het wel kunnen beargumenteren.

Over 1 week sluit deze stelling en komt er weer een nieuwe stelling. De uitslag van iedere stelling vind je in het Grepolis Nieuwsblad.

Discusseer er maar op los, zou ik zeggen.


Nou neej, volgens mij wil de meerderheid van de supporters gewoon genieten van hun cluppie als zij aan het voetballen, hetzelfde geld voor de spelers en/of staff.

en om iedereen te straffen voor een paar rotte appels vind ik nou ook niet een goede oplossing, met betrekking tot de supporters moeten ze gewoon hetzelfde doen als in engeland, een levenslang stadion verbod krijgen, en elke keer als de club moet spelen moet die persoon die dat verbod gekregen heeft zich melden bij het politie bureau.

ik denk dat je op die manier de mensen ofwel genoeg afschrikt om niet wedstrijden te gaan verpesten, ofwel snel genoeg de rotte appels eruit hebt om live een wedstrijd te bekijken in het stadion tot een plezierige ervaring kunt maken.

en ik weet het economie gedeelte er niet van, maar het lijkt mij goedkoper om de supporters met kwade bedoelingen naar het politie bureau te sturen om zich te melden, dan om de M.E. naar een stadion te sturen voor het geval dat.

oplossing hebben voor wat?

Dat de ajacieden en feyenoorders nou zo triest zijn....

Kijk naar het huldigingsfeest van Twente, geen enkel incident. Dat is bij Ajax en Feyenoord nog nooit gebeurd.

met uitzondering vande tig aantal mensen die met alcohol vergiftiging in het ziekenhuis belande (maja das hun eigen schuld)
of de mensen die gewoon onwel zijn geworden door de drukte om hun heen. :)

maar je hebt gelijk geen incidenten door mensen met kwade bedoelingen, geen relletjes e.d.
terwijl je van Vak P eigenlijk wel wat meer zou verwachten hahaha j/k
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Voor mij mag het huidige voetbal afgeschaft worden.
Natuurlijk niet heel het voetbal want het is in sommige opzichte toch wel een mooi spelletje.

Ik vind alleen dat ze bij het voetbal de salaris wel eens mogen gaan halveren of meer.
Dat vind ik gewoon absurd van het betaald voetbal.
Omdat iemand goed tegen een bal kan trappen krijgen ze meteen het 5 dubble als wat sommige directeuren in bedrijven verdiennen.
Dat vind ik gewoon niet kunnen in een sport dat gewoon als hobby uitgevoerd zou moeten kunnen worden.
 

DeletedUser

Gast
Voor mij mag het huidige voetbal afgeschaft worden.
Natuurlijk niet heel het voetbal want het is in sommige opzichte toch wel een mooi spelletje.

Ik vind alleen dat ze bij het voetbal de salaris wel eens mogen gaan halveren of meer.
Dat vind ik gewoon absurd van het betaald voetbal.
Omdat iemand goed tegen een bal kan trappen krijgen ze meteen het 5 dubble als wat sommige directeuren in bedrijven verdiennen.
Dat vind ik gewoon niet kunnen in een sport dat gewoon als hobby uitgevoerd zou moeten kunnen worden.

Ach ja, zeker als je kijkt naar hoe FAAL meneer Ronaldo van de 100 miljoen is, zoals in het filmpje ooit te vinden onder Jelmer's berichten.

Maar dat is een andere discussie --> maak een topic aan?
 

DeletedUser

Gast
Ach ja, zeker als je kijkt naar hoe FAAL meneer Ronaldo van de 100 miljoen is, zoals in het filmpje ooit te vinden onder Jelmer's berichten.

Maar dat is een andere discussie --> maak een topic aan?

In dat opzicht ben ik het met je eens dat je geen massa bedragen meer mag betalen voor spelers, dat slaat totaal nergens op.
 

DeletedUser

Gast
misschien een balkenende normpje?

Benzema wil 210.000 per week, waar C.Ronaldo 250.000 per week verdiend, dat is toch te gek?

Ja, maar die voetballen niet als ze dat niet krijgen. Dan doen ze niks.
 

DeletedUser

Gast
Ja, maar die voetballen niet als ze dat niet krijgen. Dan doen ze niks.

nou als ze niet voetballen krijgen ze dus ook niets.

laat ze maar een paar maandjes, jaartjes niet voetballen.
dan merken ze dat hun manier van leven niet meer te onderhouden is als je geen geld meer binnen krijgt.

dus zullen ze en aanpassingen gaan maken in het buitensporig geldverspillende manier van leven dat ze hebben en voor een lager bedrag gaan voetballen.
 

DeletedUser

Gast
Het is toch te gek dat als Ronaldo zijn ferrari in de prak rijdt, hij op zijn weeksalaris weer gewoon een nieuwe koopt?
 

DeletedUser

Gast
nou als ze niet voetballen krijgen ze dus ook niets.

laat ze maar een paar maandjes, jaartjes niet voetballen.
dan merken ze dat hun manier van leven niet meer te onderhouden is als je geen geld meer binnen krijgt.

dus zullen ze en aanpassingen gaan maken in het buitensporig geldverspillende manier van leven dat ze hebben en voor een lager bedrag gaan voetballen.

Dan krijgen ze alsnog dat geld door betaalt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan