• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Te snel nieuwe spelwerelden

DeletedUser16608

Gast
Hallo allemaal,

Ik vind dat er momenteel veel te snel spelwerelden worden gemaakt, daarbij wordt het er op andere werelden niet leuker van vanwege de interne overname's mensen die nieuwe kans willen. Zoals ik zag dat er alweer een wereld is gestart. Het is nog maar net 2 week geleden dat er een andere wereld is gestart. Zou even willen weten hoe jullie hierover denken?

Groetjes,

Kuiper Rage
 

DeletedUser

Gast
Spelwerelden hebben een spelerslimiet, zodra dat bereikt is kan er niemand meer bij en moeten nieuwe spelers op een oudere wereld gaan spelen. Dit willen we voorkomen, vandaar dat we dan geen andere keus hebben om een nieuwe wereld te openen.
 

DeletedUser16608

Gast
Waarom zou je er een probleem mee hebben?

Dit geeft veel te veel ellende, Ik vind dat er zo een wereld erg door verpest wordt.

@HappyPineapple Ik snap het wel maar waarom worden de werelden niet groter, Want zo gaan er veel te snel mensen stoppen. En anders moeten die speler eerder zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
Dit geeft veel te veel ellende, Ik vind dat er zo een wereld erg door verpest wordt.

@HappyPineapple Ik snap het wel maar waarom worden de werelden niet groter, Want zo gaan er veel te snel mensen stoppen. En anders moeten die speler eerder zijn ;)

Kunnen de servers niet aan denk ik ;)
 

DeletedUser13265

Gast
ik zie wel het nut van veel werelden.
maar ook ik vind het belachelijk vlug dat ze uitgepoept worden.
en als de werelden blijven worden geworpen dan lijkt mij een maximaal aantal voor iedere speler wel op zijn plaats
:pegasus::hydra::manticore::minotaurus::centaur::cycloop::harpie:
 

DeletedUser16608

Gast
Klopt. Tevens: hoe hoger de snelheid, hoe sneller een wereld volraakt. Het valt te verwachten dat de volgende wereld iets minder snel komt.

Dat zal dan wel komen denk ik als jij het zegt, Maar het is toch niet normaal dat bijna elke maand wel een nieuwe wereld krijgt? En nu is het nog geen 2 week geleden van de Heldenwereld of er is alweer een wereld.
 

DeletedUser

Gast
de heldenwereld was 3 maanden uitgesteld.

en wat wil je dit is toch juist goed, wat is je probleem dat er meer werelden komen.
 

DeletedUser5621

Gast
Happypineapple, kun jij me uitleggen waarom op de int. server werelden veel groter zijn voordat ze vol gevonden worden? Andere servergrootte oid?
 

DeletedUser

Gast
Happypineapple, kun jij me uitleggen waarom op de int. server werelden veel groter zijn voordat ze vol gevonden worden? Andere servergrootte oid?

Ik gok dat dat inderdaad een andere servergrootte is, bedenk dat de .net-community ook veel groter is ;)


Dat zal dan wel komen denk ik als jij het zegt, Maar het is toch niet normaal dat bijna elke maand wel een nieuwe wereld krijgt? En nu is het nog geen 2 week geleden van de Heldenwereld of er is alweer een wereld.

'Normaal' is een rekbaar begrip, ligt geheel aan je eigen interpretatie ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16608

Gast
Okee, Maar ik weet dat genoeg het hier met mij eens zijn! Heb het al van veel gehoord. Maar wou het even laten zien aan jullie, Misschien kunnen jullie erwat aan doen ja
 

DeletedUser

Gast
Kuiper Rage heeft gelijk, als er zoveel nieuwe werelden zijn, gaan de meeste spelers stoppen op werelden die gesloten worden, om zo op een nieuwere wereld te spelen en zo is wereld PI ook vol geraakt met spelers die in een nieuwere wereld wouden spelen + nieuwe spelers die nog nooit van Grepolis gehoord hadden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kuiper Rage heeft gelijk, als er zoveel nieuwe werelden zijn, gaan de meeste spelers stoppen op werelden die gesloten worden, om zo op een nieuwere wereld te spelen en zo is wereld PI ook vol geraakt met spelers die in een nieuwere wereld wouden spelen + nieuwe spelers die nog nooit van Grepolis gehoord hadden.

Dat kwam ook omdat Pi gewoon geweldige instellingen had ;)
 
Bovenaan