• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Te snel nieuwe spelwerelden

DeletedUser14052

Gast
Volgens mij zijn er nu iets van 18 spelwerelden.
Kunnen ze het dan niet zo doen, dat iedere speler maar op 1 derde van alle werelden mag spelen?
Dus als er 18 werelden zijn mag iedere speler maar op 6 werelden spelen, zo geef je nieuwe spelers ook een kans om op een wereld te spelen waar vooral beginnende spelers zijn.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij zijn er nu iets van 18 spelwerelden.
Kunnen ze het dan niet zo doen, dat iedere speler maar op 1 derde van alle werelden mag spelen?
Dus als er 18 werelden zijn mag iedere speler maar op 6 werelden spelen, zo geef je nieuwe spelers ook een kans om op een wereld te spelen waar vooral beginnende spelers zijn.
En dan maak je als oude speler een nieuw account, waardoor je alsnog kan starten. Heeft niet veel zin dan ;)
 

DeletedUser

Gast
dat mag wel...
je mag op verschillende werelden op verschillende acc's spelen.
alleen dezelfde wereld mag niet
 

DeletedUser12666

Gast
Er mag naar mij mening, onze werelden wel wat voller gegooit worden..

Genoeg ruimte, en dat de servers het niet aan kennen is lading koek
http://nl.grepolismaps.org/
Kijk maar een naar deze link.
En zie de foto's hoe leeg de meeste werelden zijn...

Er zou eerder werelden aan elkaar toegevoegt moeten worden, dan nog meer nieuwe werelds aan maken.
 

DeletedUser

Gast
Er mag naar mij mening, onze werelden wel wat voller gegooit worden..

Genoeg ruimte, en dat de servers het niet aan kennen is lading koek
http://nl.grepolismaps.org/
Kijk maar een naar deze link.
En zie de foto's hoe leeg de meeste werelden zijn...

Er zou eerder werelden aan elkaar toegevoegt moeten worden, dan nog meer nieuwe werelds aan maken.

Aan elkaar toegevoegd worden? Als in werelden met verschillende settings samenvoegen? Dat lijkt mij persoonlijk een minder goed idee.
 

DeletedUser

Gast
Er mag naar mij mening, onze werelden wel wat voller gegooit worden..

Genoeg ruimte, en dat de servers het niet aan kennen is lading koek
http://nl.grepolismaps.org/
Kijk maar een naar deze link.
En zie de foto's hoe leeg de meeste werelden zijn...

Er zou eerder werelden aan elkaar toegevoegd moeten worden, dan nog meer nieuwe werelds aan maken.

Het is niet slechts een kwestie van het aantal spelers dat op een server zit. De wereldsnelheid heeft hier een erg grote invloed op. De factoren snelheid en aantal spelers zijn beiden variabelen die naarmate ze hoger worden een hogere servercapaciteit vereisen. Wil je dus een hogere snelheid, dan zullen er minder spelers op kunnen en visa versa.
 

DeletedUser

Gast
Spelwerelden hebben een spelerslimiet, zodra dat bereikt is kan er niemand meer bij en moeten nieuwe spelers op een oudere wereld gaan spelen. Dit willen we voorkomen, vandaar dat we dan geen andere keus hebben om een nieuwe wereld te openen.

kunnen ze het niet verhogen dan?, een grotere wereld is leuker...
en er is nog geen wereld die aan alpha heeft kunnen tippen qua grote
 
Bovenaan