• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Teamleden gezocht (maart 2015)

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Teamleden gezocht (maart 2015)

Beste spelers,

Het is weer de hoogste tijd om ons team te versterken met frisse, nieuwe spelers en geïnteresseerden die hun steentje willen bijdragen aan Grepolis en haar community!

Momenteel zijn we opzoek naar QA-medewerkers met affiniteit
voor wikibeheer en game/spelmoderators!
*
* Je kunt dus niet solliciteren voor een functie als forummoderator.

Voor gedetailleerde informatie, functieomschrijvingen, -vereisten en solliciteren
verwijs ik jullie graag naar onze rekruteerpagina (klik).

Hier vind je alle noodzakelijke informatie wanneer je overweegt te solliciteren voor een functie binnen ons team.

Vergeet niet de acceptatiecriteria aan te vinken onderaan de 'solliciteer' pagina, zodat we in staat zijn je sollicitatie te bewaren en eventueel op een later tijdstip nog in te zien als (her)overweging.

Daarnaast kun je ook kiezen om door middel van e-mailnotificaties op de hoogte te blijven van de status van je sollicitatie (deze houden we zo snel en nauwkeurig mogelijk bij).



Ik wens jullie veel succes met het schrijven van je sollicitatie en wie weet begroeten we je binnenkort wel in ons team!

Heb je vragen of wil je discussiëren over deze sollicitatieronde? Dan kun je hier terecht.

Met vriendelijke groet,

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ga jij de uitdaging aan?
 

DeletedUser22400

Gast
Is zo'n functie op vrijwillige bijdrage of is het een betaalde baan?
 

DeletedUser24555

Gast
Dat staat in de link.

Helaas, ik voldoe niet aan de leeftijdgrens
 

DeletedUser

Gast
Waag je kansen, wie weet!

Waarom staat er dan überhaupt dat de leeftijdsgrens 18 jaar is, en dat het door de Duitse regelgeving een bindend vereiste is?
smiley_emoticons_irre.gif


Of jij lult hier maar wat uit je kop, of jij lult maar op de Recruit-pagina... Weet je het eigenlijk zelf wel?
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Waarom staat er dan überhaupt dat de leeftijdsgrens 18 jaar is, en dat het door de Duitse regelgeving een bindend vereiste is?
smiley_emoticons_irre.gif

....
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Omdat wanneer jij aan alle vereisten en die van de andere beoordelaars voldoet en jij bijvoorbeeld dit jaar nog 18 wordt, daar wel degelijk een uitzondering voor te maken is.

Verder lijkt het me verstandig dat we even ontopic blijven over deze sollicitatieronde voor de specifieke open posities. Andere (persoonlijke) discussies of kreten kunnen elders gevoerd worden. :)
 

DeletedUser

Gast
Omdat wanneer jij aan alle vereisten en die van de andere beoordelaars voldoet en jij bijvoorbeeld dit jaar nog 18 wordt, daar wel degelijk een uitzondering voor te maken is.

Verder lijkt het me verstandig dat we even ontopic blijven over deze sollicitatieronde voor de specifieke open posities. Andere (persoonlijke) discussies of kreten kunnen elders gevoerd worden. :)

Een uitzondering? Op de regel? Waarom is de regel er dan?
 

DeletedUser18363

Gast
Krijg je er een lease auto bij? En hoe zit het met baanzekerheid?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Een uitzondering? Op de regel? Waarom is de regel er dan?
Omdat kleinere taalversies bijvoorbeeld moeite hebben met een goed team bij elkaar te schrapen, zijn er richtlijnen opgesteld die voor de Duitse wetgeving te verantwoorden en weerleggen zijn. Maak je er verder maar geen zorgen over, als je wilt solliciteren doe je dat. Als je zaken teveel in twijfel trekt dan laat je het. :)

Krijg je er een lease auto bij? En hoe zit het met baanzekerheid?

Vergeet de vakantiedagen niet.
Omdat precies omschreven staat wat er bij deze functies komt kijken en jullie dit heel goed weten, zijn deze bijdragen niet relevant voor het algehele onderwerp en mogen in het vervolg dus achterwegen gelaten worden.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmm gamemod lijkt me echt niks, teveel gehaat x).
QA zou ik weer actief grepo voor moeten spelen en is veel te verslavend:O, ik pas maar:p.
 

DeletedUser24788

Gast
Hoelang per dag zul je hier ongeveer mee bezig zijn Kroenuh?

Denk je aan een uurtje langer?
 

DeletedUser9104

Gast
Hmm gamemod lijkt me echt niks, teveel gehaat x).
QA zou ik weer actief grepo voor moeten spelen en is veel te verslavend:O, ik pas maar:p.

Je hoeft niet super actief (dus 24/7) Grepolis te spelen, maar het is wel handig als je in ieder geval op één of twee werelden speelt. Daarnaast is dingen testen dan ook een stuk gemakkelijker.

Hoelang per dag zul je hier ongeveer mee bezig zijn Kroenuh?

Denk je aan een uurtje langer?

Voor QA kan ik dit wel beantwoorden. Het verschilt per dag, maar reken op gemiddeld een half uur tot een uur per dag, maar dit is echt gemiddeld. Ik heb wel dagen gehad dat ik veel langer bezig ben geweest, maar dat is meer uitzondering dan regel
 

DeletedUser24788

Gast
Je hoeft niet super actief (dus 24/7) Grepolis te spelen, maar het is wel handig als je in ieder geval op één of twee werelden speelt. Daarnaast is dingen testen dan ook een stuk gemakkelijker.



Voor QA kan ik dit wel beantwoorden. Het verschilt per dag, maar reken op gemiddeld een half uur tot een uur per dag, maar dit is echt gemiddeld. Ik heb wel dagen gehad dat ik veel langer bezig ben geweest, maar dat is meer uitzondering dan regel

Bedankt voor je snelle antwoord!
 

DeletedUser

Gast
Ik bedoel wanneer iemand op je gaat haten. Bijvoorbeeld als je ergens een kolo hebt liggen en ontvangt direct een PM waarin je wordt uitgescholden, maakt het toch net iets leuker. Jammer genoeg gebeuren dit soort dingen alleen aan het begin van een wereld

Ik ga evt solliciteren voor gamemod dus.
 
Wanneer je aan de hand van een extern document (zoals een CV, certificaat, etc.) kunt aantonen dat je al enige ervaring of potentie hebt die je (enigszins) kan helpen binnen dit vakgebied, kunnen we je aanbevelen deze te uploaden als bijlagen samen met je sollicitatie.

Snap hier even helemaal niks van...
 

DeletedUser

Gast
Ben je al eens ergens moderator geweest? Heb je dat bijvoorbeeld op je CV vermeld dan kun je je CV uploaden om dat aan te tonen. Kan ook een certificaat zijn als je die hebt gekregen.
Ben hem helaas vergeten bij te voegen maar ik heb dat wel op mijn CV gezet.
 
Bovenaan