• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Teamleden gezocht (maart 2015)

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Al dat gehaat is altijd juist leuk

Niet iets voor mij, als ik iets doe wil ik wel zien dat mensen er blij mee zijn/dat ik niet elke keer weer een haatbericht krijg x).

E:
Ik bedoel wanneer iemand op je gaat haten. Bijvoorbeeld als je ergens een kolo hebt liggen en ontvangt direct een PM waarin je wordt uitgescholden, maakt het toch net iets leuker. Jammer genoeg gebeuren dit soort dingen alleen aan het begin van een wereld

Ik ga evt solliciteren voor gamemod dus.

Ik was juist iemand die je dan een felicitatie stuurde omdat het een mooie overname was oid x).
 

DeletedUser20926

Gast
Jammer weer ja...

vrijwillige basis.. je zou toch denken dat Innogames met al die goudspelers meer dan genoeg binnenkrijgt om een minimale vrijwilligersbijdrage van 6.50 bruto per uur neer te kunnen tellen :(
Dan zou ik zeker schrijven en zonder problemen 60 uur per week op grepo zitten (want dat doe ik nu naast me werk ook al)... als is het om schrijffouten in teksten aan te passen xD

maarja, voor niets gaat de zon op.. jammer..

Succes kandidaten :)
 

DeletedUser

Gast
Beste allemaal,

Ik zit te twijfelen of ik moet solliciteren voor deze reden: Ik ben momenteel ook Admin op een Minecraft server waar ik ook wel een uurtje per dag mee bezig ben. Daarnaast studeer ik aan een universiteit en heb ik voor de rest wel alle vereisten. Ik zou dan graag voor spelmoderator willen solliciteren. Maar ik vraag me af of ik er genoeg tijd in kan steken. Zit je echt vast aan die 1,5 uur per dag? Wordt dit ook bijgehouden?

Groetjes Paulien
 

DeletedUser24788

Gast
Beste allemaal,

Ik zit te twijfelen of ik moet solliciteren voor deze reden: Ik ben momenteel ook Admin op een Minecraft server waar ik ook wel een uurtje per dag mee bezig ben. Daarnaast studeer ik aan een universiteit en heb ik voor de rest wel alle vereisten. Ik zou dan graag voor spelmoderator willen solliciteren. Maar ik vraag me af of ik er genoeg tijd in kan steken. Zit je echt vast aan die 1,5 uur per dag? Wordt dit ook bijgehouden?

Groetjes Paulien

Dit had ik in het begin ook gevraagd, Staat bovenin nog ergens!
 

DeletedUser23628

Gast
Na met ergernis de eerste 10(?) reacties te hebben gelezen blij te zien dat er ook nog serieus mensen reageren.

Iedereen lijkt wel even te vergeten dat deze mensen het spel waar we bijna allemaal wel verslaafd aan zijn mogelijk maken!:)

Lijkt mij enorm leuk om eraan mee te werken dus ik heb gesolliciteerd!

Ben benieuwd!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Jammer weer ja...

vrijwillige basis.. je zou toch denken dat Innogames met al die goudspelers meer dan genoeg binnenkrijgt om een minimale vrijwilligersbijdrage van 6.50 bruto per uur neer te kunnen tellen :(
Dan zou ik zeker schrijven en zonder problemen 60 uur per week op grepo zitten (want dat doe ik nu naast me werk ook al)... als is het om schrijffouten in teksten aan te passen xD

maarja, voor niets gaat de zon op.. jammer..

Succes kandidaten :)
Helaas heb ik als Community Manager geen budgetten in die zin te besteden, sorry. Je zult het zoals bij elke online community moeten doen op vrijwillige basis, waarbij je wel veel ervaring kunt opdoen en daarnaast een leuke en gezellige tijd met het team eraan over zult houden. Als dat geen triggers zijn om voor jou te solliciteren, is dat natuurlijk jammer.

Beste allemaal,

Ik zit te twijfelen of ik moet solliciteren voor deze reden: Ik ben momenteel ook Admin op een Minecraft server waar ik ook wel een uurtje per dag mee bezig ben. Daarnaast studeer ik aan een universiteit en heb ik voor de rest wel alle vereisten. Ik zou dan graag voor spelmoderator willen solliciteren. Maar ik vraag me af of ik er genoeg tijd in kan steken. Zit je echt vast aan die 1,5 uur per dag? Wordt dit ook bijgehouden?

Groetjes Paulien
Mijn advies: gewoon doen.
Ik ben van mening dat wanneer je hetgeen wat je doet leuk vind en met de juiste insteek doet, tijd niet zo interessant is. De tijdsindicatie is meer in het leven geroepen zodat we op de persoon kunnen rekenen gezien er bijvoorbeeld dagelijks supporttickets te beantwoorden zijn of een forum te onderhouden is.
 

DeletedUser

Gast
Helaas heb ik als Community Manager geen budgetten in die zin te besteden, sorry. Je zult het zoals bij elke online community moeten doen op vrijwillige basis, waarbij je wel veel ervaring kunt opdoen en daarnaast een leuke en gezellige tijd met het team eraan over zult houden. Als dat geen triggers zijn om voor jou te solliciteren, is dat natuurlijk jammer.


Mijn advies: gewoon doen.
Ik ben van mening dat wanneer je hetgeen wat je doet leuk vind en met de juiste insteek doet, tijd niet zo interessant is. De tijdsindicatie is meer in het leven geroepen zodat we op de persoon kunnen rekenen gezien er bijvoorbeeld dagelijks supporttickets te beantwoorden zijn of een forum te onderhouden is.

Ik heb gesolliciteerd! We zullen zien. Ben in ieder geval zeer enthousiast! :)
 

DeletedUser

Gast
Nou heb ik ook gesolliciteerd. Ik ben alleen vergeten mijn cv bij te voegen om aan te geven welke ervaring ik al heb. Kan ik die nog ergens heen sturen of zo?
 

DeletedUser24895

Gast
Geen idee ik heb ook een gesolliciteerd maar je moet gewoon geduld hebben komt waarschijnlijk overleg over wie ze willen wie niet blablabla... daar zit vaak wel even tijd in dus heb gewoon geduld ;) ben je hopelijk wel gewend van grepolis de uren bouw tijd
 

DeletedUser

Gast
Ja, natuurlijk! Dat begrijp ik. En de bouwtijden ben ik inderdaad ook wel gewend ;)! Ik was gewoon benieuwd of dat toevallig bekend was omdat het nergens staat, maar dan wacht ik gewoon rustig af! :)
 

DeletedUser24895

Gast
het zou wel leuk zijn als ze in ieder geval er op reageren ;) maar dat kunnen we natuurlijk nooit weten hoe het daar gaat
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Momenteel is de sollicitatieronde nog geopend, zodra deze gesloten is zullen we gaan reageren op iedere sollicitatie.
 

DeletedUser24090

Gast
Krijg je salaris? Zijn er ook snipper dagen en hoeveel vakantie dagen krijg je?
 
Bovenaan