• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toeval??? Of?

DeletedUser

Gast
Ik zag het volgende op iemands profiel In-Game. En ik schrok best wel.
----------------------------------------------------------------------------------

Is dit toeval of…
Ø New York City heeft 11 letters
Ø Afghanistan heeft 11 letters
Ø Ramsin Yuseb (de terrorist die gedreigd had om de Twin Towers te
vernietigen in 1993) heeft 11 letters
Ø George W Bush heeft 11 letters

Dat kan allemaal toeval zijn, maar het wordt nog interessanter:

Ø New York is de 11de staat
Ø Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin
Towers had vluchtnummer 11
Ø Vlucht 11 had 92 passagiers: 9 + 2 = 11
Ø Vlucht 77 die ook in de Twin Towers vloog, had 65 passagiers: 6 + 5 =11
Ø De tragedie had plaats op 11 september,
oftewel zoals gekend > 9/11 .. 9+1+1 = 11
Ø De datum is ook gelijk aan het noodnummer in
de US 911 9 + 1 + 1 = 11


Nog allemaal toevallig? Lees dan maar verder en beslis zelf:

toeval?

Ø Het aantal slachtoffers van de gekaapte
vliegtuigen was 254 2 + 5+ 4 =11
Ø 11 september is de 254ste dag van de
kalender : dus weeral 2 + 5 + 4 =11
Ø De bom in Madrid was op 3/11/2004 : 3+1+1+2+4
= 11
Ø De tragedie van Madrid gebeurde 911 dagen na
de crash op de Twin Towers. 9 +1+1 =11



Probeer dan dit en ik ben benieuwd hoe je je voelt nadien, ik kon mijn ogen niet geloven,
Ø Open Microsoft Word en doe het volgende:
Ø Typ in hoofdletters Q33 NY
Ø Dat is het vluchtnummer van het eerste
vliegtuig dat door de Torens
vloog.
Ø Selecteer Q33 NY
Ø Verander de lettergrootte in 48 > >
Ø Verander het lettertype in WINGDINGS
Ø Is dit allemaal toeval?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Graag jullie mening hier over
 

DeletedUser20542

Gast
Vgm is het gezochte tunnelvisie. Wat boeit het die terroristen wat er gebeurt als je dat bij elkaar optelt? Er zijn wss ook heel veel dingen die ook met dit te maken hebben en niet op 11 uitkomen, maar die vermelden we natuurlijk weer niet.
 

DeletedUser9104

Gast
Ø Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin
Towers had vluchtnummer 11

Het is wel vaker zo dat een vluchtnummer gebaseerd is op de datum dat het vliegt. Denk bijvoorbeeld aan MH17 die vloog op 17 juli.

Daarnaast verbaasd mij het dat je zoiets op het forum plaatst. Ik had je eerlijk gezegd een kritischere noot erbij verwacht.
 

DeletedUser

Gast
4714dcc63572290616f6f0469de0cecc.png

a107bb8547b59cd953df26d76d8681fd.png



FIRETRUCKS
[video]https://www.facebook.com/video.php?v=838195936191763&set=vb.756810377663653&type=2&theater[/video]

MY MUMS CAR
[video]https://www.facebook.com/video.php?v=849690388375651&set=vb.756810377663653&type=2&theater[/video]
 

DeletedUser13380

Gast
Ik denk niet dat je dit als iets speciaals moet gaan beschouwen. Bij de costa concordia en zijn datum zal je misschien ook dingen terugvinden. Dit is gewoon zoeken en vinden.
 

DeletedUser

Gast
De ramp is intussen 13 jaar geleden, mensen hebben dus al 13 jaar de tijd gehad om zo veel mogelijk toevalligeheden bij elkaar te zoeken. Deze persoon heeft het allemaal bij elkaar gezet of bij elkaar gevonden en als je veel toevalligheden bij elkaar vindt lijkt het een stuk minder toevallig maar voor mij blijft het in ieder geval nog gewoon toeval.
 

DeletedUser

Gast
Ø Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin
Towers had vluchtnummer 11

Het is wel vaker zo dat een vluchtnummer gebaseerd is op de datum dat het vliegt. Denk bijvoorbeeld aan MH17 die vloog op 17 juli.

Daarnaast verbaasd mij het dat je zoiets op het forum plaatst. Ik had je eerlijk gezegd een kritischere noot erbij verwacht.
Ik vond het wel interresant, nogmaals dit is niet van mij. En idd ik vind het ook een beetje ver gezocht.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik vond het wel interresant, nogmaals dit is niet van mij. En idd ik vind het ook een beetje ver gezocht.

Gelukkig, ik begon al te twijfelen in hoeverre ik jou serieus moet nemen...

Daarnaast gaat dit lijstje al zeker 10 jaar rond, vanaf dag 1 zijn er al complottheorieën en nog belangrijker. Ik geloof er niets van.
 

DeletedUser

Gast
Weet je, wtf boeit het wie de schuldige is?
Het is nou eenmaal gebeurd, en door de schuldige te vinden kan je de slachtoffers niet terughalen.
 

DeletedUser23583

Gast
toch wel opvallend dat dit voor bij komt je kan het toeval noemen maar dat kan met alles zo wezen maar denk dat het niet met opzet zo is gedaan maar toeval nee
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Is best wel een controversiële uitspraak die je hier maakt.

Toch heeft het tot een zekere hoogte wel een kern van waarheid.
Als je de moordenaar vind, oké goed, hij zal niet meer mensen kunnen vermoorden (of tenminste in NL voor een paar jaar niet meer). Maar dat haalt de overleden mensen niet terug en de familieleden kunnen nu wel een schuldige aanwijzen maar verder niet veel.
 

DeletedUser

Gast
Nice, ik ga iemand neerknallen. Ze willen me toch niet vinden, alleen een begrafenis houden en wat huilen om het slachtoffer dat ze m niet meer kunnen terughalen is wel genoeg.
 

DeletedUser

Gast
Nice, ik ga iemand neerknallen. Ze willen me toch niet vinden, alleen een begrafenis houden en wat huilen om het slachtoffer dat ze m niet meer kunnen terughalen is wel genoeg.
Precies, er worden een hoop domme uitspraken gedaan ja
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nice, ik ga iemand neerknallen. Ze willen me toch niet vinden, alleen een begrafenis houden en wat huilen om het slachtoffer dat ze m niet meer kunnen terughalen is wel genoeg.

Ofc willen ze wel vinden wie het heeft gedaan, maar uiteindelijk brengt dat ook niet altijd veel goeds. Het slachtoffer blijft dood en jij kan er zelfs juist meer problemen van hebben als je weet wie het heeft gedaan.
 

DeletedUser

Gast
Ofc willen ze wel vinden wie het heeft gedaan, maar uiteindelijk brengt dat ook niet altijd veel goeds. Het slachtoffer blijft dood en jij kan er zelfs juist meer problemen van hebben als je weet wie het heeft gedaan.
meer problemen? Elaborate pls
 
Bovenaan