• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toeval??? Of?

DeletedUser22536

Gast
Sommige mensen zijn echt compleet de weg kwijt. ^
Er zijn betere manieren om overpopulatie tegen te gaan...
 

DeletedUser21204

Gast
Ø Ramsin Yuseb (de terrorist die gedreigd had om de Twin Towers te
vernietigen in 1993) heeft 11 letters
Ø George W Bush heeft 11 letters

Op het moment dat je dit ziet staan, moet je toch weten dat het nergens op slaat.
Ik bedoel, ze geven hier gewoon precies genoeg letters dat het op 11 uitkomt.
Want waarom staat de 2e letter van Ramsin's naam er niet bij, en die van George wel?
Of andersom, waarom vonden ze het opeens nodig om bij George Bush wel zijn 2e letter erbij te zetten?
Oei, het kwam niet uit bij George Bush, die heeft maar 10 letters :O En gewoon "Bush" kon ook niet, dat is maar 4 :O Dus weet je wat, we zetten er gewoon een 2e letter bij.
Hier zie je gewoon dat ze zitten te zoeken naar mogelijkheden om het zo uit te laten komen ;)
 

DeletedUser20686

Gast
Ze slaan allemaal nergens op, net als deze:


Probeer dan dit en ik ben benieuwd hoe je je voelt nadien, ik kon mijn ogen niet geloven,
Ø Open Microsoft Word en doe het volgende:
Ø Typ in hoofdletters Q33 NY
Ø Dat is het vluchtnummer van het eerste
vliegtuig dat door de Torens
vloog.
Ø Selecteer Q33 NY
Ø Verander de lettergrootte in 48 > >
Ø Verander het lettertype in WINGDINGS
Ø Is dit allemaal toeval?


After September 11, 2001, an email was circulated claiming that entering "Q33 NY", which it claims is the flight number of the first plane to hit the Twin Towers, or the address of the World Trade Center, in Wingdings would bring up a character sequence of a plane flying into two towers, followed by the skull and crossbones symbol and the Star of David.[7] This is a hoax: the flight numbers of the two airplanes that hit the towers were American Airlines Flight 11 and United Airlines Flight 175; the tail numbers were N334AA and N612UA.

Dat dit na 13 jaar nog steeds rond gaat is echt een duidelijk teken dat niemand zijn uitspraken nakijkt en zomaar alles aanneemt wat op het net staat :)
 

DeletedUser

Gast
Hmm, en waar was onze QA-medewerkster op 9/11? Iljavelissa, 11 letters, jahaa, je hebt wat uit te leggen!
 

DeletedUser

Gast
Op het moment dat je dit ziet staan, moet je toch weten dat het nergens op slaat.
Ik bedoel, ze geven hier gewoon precies genoeg letters dat het op 11 uitkomt.
Want waarom staat de 2e letter van Ramsin's naam er niet bij, en die van George wel?
Of andersom, waarom vonden ze het opeens nodig om bij George Bush wel zijn 2e letter erbij te zetten?
Oei, het kwam niet uit bij George Bush, die heeft maar 10 letters :O En gewoon "Bush" kon ook niet, dat is maar 4 :O Dus weet je wat, we zetten er gewoon een 2e letter bij.
Hier zie je gewoon dat ze zitten te zoeken naar mogelijkheden om het zo uit te laten komen ;)

Omdat zijn vader ook George Bush heet, en ook president was.
De naam George 'Double u' Bush is de wordt nu vaak voor junior gebruikt.
 

DeletedUser9104

Gast
Hmm, en waar was onze QA-medewerkster op 9/11? Iljavelissa, 11 letters, jahaa, je hebt wat uit te leggen!

xD
Wil je dat echt weten? :p
Ik kwam die dag terug van een schoolreisje. Zo eentje waarbij je je vlak voordat je bij school aankomt verstopt onder de stoelen in de bus ;)
Dat is natuurlijk wat officieel naar buiten komt. Waar ik werkelijk was is natuurlijk top-secret..... o_O
 

DeletedUser

Gast
xD
Wil je dat echt weten? :p
Ik kwam die dag terug van een schoolreisje. Zo eentje waarbij je je vlak voordat je bij school aankomt verstopt onder de stoelen in de bus ;)
Dat is natuurlijk wat officieel naar buiten komt. Waar ik werkelijk was is natuurlijk top-secret..... o_O

Jaja, je kunt je verschuilen achter Iljavelissa of achter Knuffelpiet, het blijven 11 letters. Het complot wordt zo langzamerhand duidelijk.
En QA-medewerkster? Moet dat niet AQ (Al Qaida)-medewerkster zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan