• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitgave #33

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #33

Zo, het is alweer tijd voor een nieuwe Times, deze keer niet door jullie vertrouwde Ananas, maar door 3 gloednieuwe leiders: Iljavelissa, RabbidRobin en RSCL Crusader.
Het is Juni, de maand van Juno, oftewel Hera. De afgelopen maand hebben de mensen in Nederland alles gegeven voor hun examens, en nu is het de beurt een België. Saaie maanden dus. Maar wees gerust, de vakantie is in zicht. Hoewel het nog niet zichtbaar is aan het weer, toch moet het zo zijn. Dus, nog allemaal even volhouden en we kunnen hopelijk genieten in de zon, op het strand, met de gsm en de grepolis-app in de hand, klaar om op elk moment een alarmpje te ontvangen om je vakantie te verpesten. :)


Veel leesplezier,
Het grepolis-Times Team

(Door issuu zijn er enkele witte pagina's met tekst, niet onze fout :p)


Verder, nieuwe leiding, nieuwe dingen. We zouden graag van JOU horen wat jij in de Times zou willen zien? De wereldartikelen zullen hoe dan ook blijven, maar zijn er niet-wereldartikelen die jij liever weg ziet of zelfs nieuwe soorten artikelen die jij graag in het blad zou zien? Reageer dan gerust hier, alle ideeën zullen overwogen worden.
En uiteraard, zoals altijd zijn we op zoek naar reporters, mocht je je geroepen voelen.


Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Tea​
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9104

Gast
Ik wil even melden dat er op pagina 49 een klein foutje zit. Gelieve hier niet over gaan klagen.
We weten dat het niet helemaal klopt. Sorry voor het ongemak.
 

DeletedUser

Gast
een zeer mooi stukje leesvoer,
Het stukje uit epsilon maakt me haast emotioneel.

Dat vijand en vriend nu hetzelfde denkt en over de nostalgische tijden praat, geweldig!
Ook zeer fijna dat Wilma (Stardead) de strijd met het oude Orion geweldig vond, wij natuurlijk ook het feit dat we het hartstikke moeilijk hadden om steden te nemen hielde het spelletje leuk.

Ook vind ik het fijna dat Nyrio (HgamerT) namen ophaald die door velen vergeten zijn, waaronder enkele van m'n beste vrienden zoals Jolanda ( Jolliesplaza) en Mildor een zeer fijne kerel die nu volgens mij zijn geluk op de amerikaanse versie aan het beproeven is!

Ook mensen zoals Ktjewels,Whitepride en de legendarische Dalamar zullen me altijd bijblijven.

Bedankt voor de fijne tijd iedereen!
 

DeletedUser14929

Gast
Ziet er weer helemaal perfect uit! Good work everybody!
 

DeletedUser

Gast
Wtf is er met dat Issuu gebeurd? Je kan niet meer inzoomen en het werkt irritant.

Ik wil even melden dat er op pagina 49 een klein foutje zit. Gelieve hier niet over gaan klagen.
We weten dat het niet helemaal klopt. Sorry voor het ongemak.
Er staan niet eens paginanummers bij, dus welke pagina bedoel je? :p

Verder, nieuwe leiding, nieuwe dingen. We zouden graag van JOU horen wat jij in de Times zou willen zien? De wereldartikelen zullen hoe dan ook blijven, maar zijn er niet-wereldartikelen die jij liever weg ziet of zelfs nieuwe soorten artikelen die jij graag in het blad zou zien? Reageer dan gerust hier, alle ideeën zullen overwogen worden.
Gewoon leuke items die niks met Grepolis te maken hebben, iets over Games bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Gast
Tom, geweldig stukkie. Maar niet echt objectief dat je wi rood kleurt op je kaartje ;)
 

DeletedUser9104

Gast
Wtf is er met dat Issuu gebeurd? Je kan niet meer inzoomen en het werkt irritant.

Er staan niet eens paginanummers bij, dus welke pagina bedoel je? :p

Probeer dat vierkantje eens, dan krijg je de pagina nummers te zien
 

DeletedUser13380

Gast
Yes! Nu! Victory! :)

Prachtig stuk. Echt!
Misschien idee voor volgende uitgave: praten over ally's buiten de top-5 en oprichters interviewen.
 

Noorddam

Harpij
Gewoon leuke items die niks met Grepolis te maken hebben, iets over Games bijvoorbeeld.
Iets over gamen? In mijn vrije tijd ben ik bezig aan een game-scenario, de laatste nieuwtjes over de (nieuwste) games weet ik dan ook meteen.
Daar zou ik best wat over willen schrijven.

Wtf is er met dat Issuu gebeurd? Je kan niet meer inzoomen en het werkt irritant.

Er staan niet eens paginanummers bij, dus welke pagina bedoel je? :p

De pagina nummers staan rechts beneden.
Issuu werkt inderdaad zeer irritant, hopelijk wordt dat opgelost :)

En voor de rest, prachtige uitgave, keep up the good work everyone!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Leuk om via de times nog iets over grepolis te lezen. Mis alleen een stuk over Iota.
 

DeletedUser

Gast
Waarom meld je je zelf niet aan voor reporter?

Wie niet waagt wie niet wint!

Wie niet speelt, zal niet schrijven. ;) Oftewel ben (tijdelijk?) gestopt. Iota was mijn zwanezang. Had mijn stukje al bij Black-lord ingeleverd.
 

DeletedUser18363

Gast
Zaten weer een zooi fouten in.
Vooral het stuk over Athene was zeer triest.
 

DeletedUser18257

Gast
Wie niet speelt, zal niet schrijven. ;) Oftewel ben (tijdelijk?) gestopt. Iota was mijn zwanezang. Had mijn stukje al bij Black-lord ingeleverd.

Jari kon voor uitgave 33 niet schrijven. Meer woorden gelieve niet te verspillen hieraan :)
 

DeletedUser

Gast
Jari kon voor uitgave 33 niet schrijven. Meer woorden gelieve niet te verspillen hieraan :)

Volgens mij heeft ie tijd genoeg gehad.. :)
Heeft hier op t AF meer dan genoeg tijd gehad om een hoop onzin uit te kramen onder de topics.

Prioriteiten stellen ?
Hij is niet voor niets reporter toch ? :)
 
Bovenaan