• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitgave #33

DeletedUser18257

Gast
Tegen mij heeft hij op de 12e gezegd niet te kunnen schrijven voor de Times..
 

DeletedUser

Gast
Dat verpest natuurlijk wel iets, zeggen dat je gaat schrijven en het dan niet doen.
Verder heb ik enkel het Omega stuk gelezen en mooi gedaan voor een eerste keer DG! :)
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij heeft ie tijd genoeg gehad.. :)
Heeft hier op t AF meer dan genoeg tijd gehad om een hoop onzin uit te kramen onder de topics.

Prioriteiten stellen ?
Hij is niet voor niets reporter toch ? :)

Nja, geloof me, óók wij hebben een RL :p
 

DeletedUser

Gast
Mu heeft geen reporter, maar ik denk dat dit toch even noemenswaardig is:

Joined Forces heeft op wereld Mu de 7 wereldwonderen gewonnen!
Nogmaals gefeliciteerd iedereen!
 

DeletedUser

Gast
Nja, geloof me, óók wij hebben een RL :p
Je leest niet echt wat ik typ is t wel ? :)
Je smijt er gewoon een onzin reactie tegenaan, om maar te reageren :)

Black-Lord heeft tijd 'genoeg' om het hele AF vol te spammen, terwijl hij zich 'reporter' noemt.
Als hij dan een taak als 'reporter' heeft, besteed je de tijd die je hebt qua grepo toch aan je stukje tekst ?
 

DeletedUser

Gast
Je leest niet echt wat ik typ is t wel ? :)
Je smijt er gewoon een onzin reactie tegenaan, om maar te reageren :)

Black-Lord heeft tijd 'genoeg' om het hele AF vol te spammen, terwijl hij zich 'reporter' noemt.
Als hij dan een taak als 'reporter' heeft, besteed je de tijd die je hebt qua grepo toch aan je stukje tekst ?

Neehoor, jij leest niet eens wat ík typ, ik zeg alleen dat óók wij een RL hebben, en dat had toch duidelijk betrekking op prioriteiten stellen.
Ik ben echt héél blij om het feit dat je gelijk aanvallend reageert op iemand die vrijwillig stukjes schrijft. Echt, de wereld mag blij zijn dat ze mensen heeft zoals jij, een verrijking voor ons reporters, heus waar!

Misschien moet jij de regeltjes eens doorlezen, want wij hoeven niet per se iedere maand een stukje te leveren, maar dat is weer iets met waar je het zelf over had, prioriteiten stellen. Als je een beetje normaal niveau hebt gedaan kan je, neem ik aan, het verschil qua tijdsiname wel inschatten tussen een artikel te moeten schrijven en een reactie kunnen dumpen. Maar ook hier zal ik er wel wederom weer naast zitten, want achteraf doen de reporters het áltijd fout volgens jou, is het niet?
 

DeletedUser

Gast
Black-Lord heeft tijd 'genoeg' om het hele AF vol te spammen, terwijl hij zich 'reporter' noemt.
Als hij dan een taak als 'reporter' heeft, besteed je de tijd die je hebt qua grepo toch aan je stukje tekst ?

Dit is mijn eigen keuze. Ik beslis zelf waaraan ik mijn tijd besteed, of dit nou op het forum is, aan de GT, of aan Grepolis zelf maak ik zelf uit, als ik niet veel te doen heb IG of voor de GT zul je mij hier vinden.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik ga niemand hier nu beschuldigen ofzo, maar wat ik juist wil zeggen is dat het wel heel jammer is dat er geen eindstuk van Ioa is. Ik weet nog dat Black-Lord veel reclame had gemaakt om allemaal ideeën etc... door te sturen naar hem. Hij was er enthousiast mee bezig op de fora en nu Iota gedaan is, is het dan ook rijkelijk laat om nog aan een eindstuk te beginnen want de meeste contacten om een mooi stuk op te stellen met verschillende meningen vallen weg.
Vandaar is het dan ook (begrijpelijk) een grote teleurstelling als er geen stuk van Iota te zien is (waar ik en vele anderen tot slot van rekening wel naar hebben uitgekeken.
 

DeletedUser14929

Gast
@Maximus le Petit: Misschien komt dit stuk in de volgende times. Je weet maar nooit!
 

DeletedUser

Gast
Ik ga niemand hier nu beschuldigen ofzo, maar wat ik juist wil zeggen is dat het wel heel jammer is dat er geen eindstuk van Ioa is. Ik weet nog dat Black-Lord veel reclame had gemaakt om allemaal ideeën etc... door te sturen naar hem. Hij was er enthousiast mee bezig op de fora en nu Iota gedaan is, is het dan ook rijkelijk laat om nog aan een eindstuk te beginnen want de meeste contacten om een mooi stuk op te stellen met verschillende meningen vallen weg.
Vandaar is het dan ook (begrijpelijk) een grote teleurstelling als er geen stuk van Iota te zien is (waar ik en vele anderen tot slot van rekening wel naar hebben uitgekeken.

Omdat het er deze maand niet instaat, wil dat niet gelijk zeggen dat het eindstuk niet komt. En natuurlijk is het jammer om een slotstuk niet te zien wanneer een wereld sluit, maar wie weet staat hij er volgende maand? (:
 

DeletedUser

Gast
Ik ga niemand hier nu beschuldigen ofzo, maar wat ik juist wil zeggen is dat het wel heel jammer is dat er geen eindstuk van Ioa is. Ik weet nog dat Black-Lord veel reclame had gemaakt om allemaal ideeën etc... door te sturen naar hem. Hij was er enthousiast mee bezig op de fora en nu Iota gedaan is, is het dan ook rijkelijk laat om nog aan een eindstuk te beginnen want de meeste contacten om een mooi stuk op te stellen met verschillende meningen vallen weg.
Vandaar is het dan ook (begrijpelijk) een grote teleurstelling als er geen stuk van Iota te zien is (waar ik en vele anderen tot slot van rekening wel naar hebben uitgekeken.

Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb gestoken in het verzamelen van personen voor het eindstuk, maar als er niet genoeg zijn dan houd het al snel op. Ik heb vele malen gevraagd om mensen die een stukje geschiedenis wouden doen voor bijv. CQ, WFT, CP, MT, NO en SF, maar van bijna niemand heb ik gekregen wat ik nodig had voor een mooi artikel.

Iedereen wie ik daarmee teleur gesteld heb, mijn diepe spijt, maar meer kan ik er niet van maken...
 

DeletedUser20586

Gast
Sommigen zeggen dat de Times faalt, maar ik vind het geweldig! Ga zo door!
 

DrZapper

Slingeraar
Bryanmaus,

Je meningen over Psi en OC 53 zijn diep triest.. Dat je jaloers bent op goudgebruikers heb je inmiddels wel duidelijk gemaakt op het AF. (snap ook niet dat je dit in de Grepolis Times plaatst) En volgens mij zijn er weinig spelers geïnteresseerd in oorlog verhalen van een bob de bouwer.

Bij deze ook een klacht ingediend.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan