• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitgave #33

DeletedUser18257

Gast
Beste Zapper,

Dat vindt jij dan misschien wel zo Zapper, het zijn feiten die jouw karakter tesamen met Tinq beschrijven. En dat ik jaloers ben op goudgebruikers? Ik ben verre van dat jaloers op goud.

En volgens mij zijn er weinig spelers geïnteresseerd in oorlog verhalen van een bob de bouwer.

Er zijn wel degelijk mensen geïnteresseerd in deze verhalen Zapper. Ik laat de rest van Psi zien hoe het er in OC 53 aan toe gaat. Hierin heb ik slechts enkele feiten neer gezet die met de volle waarheid geschreven zijn. Verder heb ik het recht om gewoon meningen en feiten erin te plaatsen.
 

DeletedUser

Gast
En als je vind dat brian slechte artikelen schrijft, probeer hem dan eens tiops te geven wat er volgens jou dan in het stuk moet, met zeggen dat het slecht is help je de reporters niet, mogelijk wel als je laat zien hoe je het wel wil zien:D
 

DeletedUser

Gast
goed stuk over kappa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16961

Gast
leuke uitgave weer.
Alleen heel jammer dat epsilon nu weg is.
Ik speelde er ook op alleen toen stopte ik met het spel wegens tijdgebrek.
Ik had toen al 27 steden :)
 

DeletedUser

Gast
Stukje Epsilon gelezen. Mooi stuk maar ook het laatste stuk... Helaas is iedereen WIC vergeten. O nee, het echte WIC is ook gereset ;) En zoals dat gaat in het echte leven, Roem vergaat net zo snel als het komt. :p

Toch Jelgan bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken afgelopen jaar.
 
Bovenaan