• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitgave #34

DeletedUser9104

Gast
Grepolis Times - uitgave #34

En de maand juli is weer aangebroken. Laten we hopen dat het deze maand wel zomer wordt,
want daar is afgelopen maand weinig van gekomen, maar wel met positief resultaat voor de times.
Ook afgelopen maand hebben alle reporters hard gewerkt om voor jullie een interessant artikel neer te zetten.

Veel leesplezier,
Het Grepolis Times Team

Lees hier de uitgave
(Helaas zitten er weer witte pagina's tussen. Hier kunnen wij niets aan doen. Gelieve hierover niet te gaan klagen)
De PDF-versie



Natuurlijk zijn we nog altijd opzoek naar nieuwe reporters. Voel je vrij om via hier te solliciteren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3159

Gast
Het ziet er leuk uit! Respect voor de mensen die er tijd in steken :)
 

DeletedUser19689

Gast
Ik krijg: Sorry, this publication is not available...
 

DeletedUser19689

Gast
Als je de add-ons 'HTTPS-Everywhere' hebt geïnstalleerd werkt de uitgave niet om één of andere reden.
 

DeletedUser14611

Gast
Reporter van PHI, geen idee wie het is, maar deze heeft zich duidelijk niet verdiept in de server en weet niet waar hij/zij het over heeft. Met alle respect, maar schrijf dan gewoon niets en laat PHI gewoon blanco in de nieuwsbrieven ;)

Koyangi van de server verdwenen? Dacht het niet, ze hebben enkel een naamsverandering ondergaan (--> Nijntje)

En wie is alliantie Trouw? Stoorzender betreft WW's volgens de nieuwsbrief? Ik heb ze nog nooit een aanval op de WW zien doen. Nijntje daarentegen was daar wel actief en heeft ingebroken op de WW van de poezenclub.
 

DeletedUser

Gast
Verschrikkelijk wat een naar ding is het nu geworden. Al die reclame hoeft van mij niet. Waar is de PDF versie gebleven?
 

DeletedUser20987

Gast
Goeie editie, maar op upsilon Rising Phoenix ally van de maand?
ik geloof toch echt dat het de ally van het jaar is
 

DeletedUser16279

Gast
leuke editie deze keer

het stukje over Phi verbaasde me erg omdat ik opeens Trouw er in zag staan
en de profielfoto die ik gemaakt had

ook het stukje over Athene is een like waard ;)
miss dat er iemand jullie volgende maand kan vervangen?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Beetje jammer dat er geen inhoud is en dus alles door moest bladeren om te kijken of mijn wereld ertussen zat. Maar verder altijd leuk de grepolis times.
 

DeletedUser12309

Gast
persoonlijk vind ik dat je neutraal moet zijn als reporter... (Upsilon)

en tussen haakskes: graag de alliantienaam correct noteren...

het is niet gewoon 'The Odysseus'
 

DeletedUser12160

Gast
ook het stukje over Athene is een like waard ;)
miss dat er iemand jullie volgende maand kan vervangen?

Bedankt voor het compliment, volgende uitgave zijn we er niet maar de maand erna zullen we een super artikel maken met nieuws van beide maanden.
 
Bovenaan