• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitgave #34

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Prachtig stukje Athene, dikke proficiat aan beide schrijvers. Ik kijk al uit naar de volgende. Jammer dat er volgende maand geen is :(
 

DeletedUser

Gast
die van phi was wel goed. ik had alleen gewacht op een interview met gecenseuurde poes. Had me misschien informatie kunnen geven;)

het is spijtig dat kappa er niet is. zo kan je niet het beste verhaal lezen. sorry voor andere schrijvers maar fritz is top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
persoonlijk vind ik dat je neutraal moet zijn als reporter... (Upsilon)

en tussen haakskes: graag de alliantienaam correct noteren...

het is niet gewoon 'The Odysseus'

Pm is verstuurd. Wat is je ingame naam?
 

DeletedUser

Gast
Reporter van PHI, geen idee wie het is, maar deze heeft zich duidelijk niet verdiept in de server en weet niet waar hij/zij het over heeft. Met alle respect, maar schrijf dan gewoon niets en laat PHI gewoon blanco in de nieuwsbrieven ;)

Koyangi van de server verdwenen? Dacht het niet, ze hebben enkel een naamsverandering ondergaan (--> Nijntje)

En wie is alliantie Trouw? Stoorzender betreft WW's volgens de nieuwsbrief? Ik heb ze nog nooit een aanval op de WW zien doen. Nijntje daarentegen was daar wel actief en heeft ingebroken op de WW van de poezenclub.

Ben ik gelukkig niet de enige die zich daaraan heeft gestoord.

Beste,

Laatst zag ik jullie ineens in de top 5 verschijnen en ik vroeg me nou af hoe jullie dit hebben kunnen behalen. Zou u mij hier even duidelijkheid willen geven? Ik ben namelijk zeer nieuwsgierig naar deze vordering.

Met vriendelijke groeten
firebloem
Phi Reporter


bananafish op 24-06-13 om 19:32
Nijntje is koyangi en aantal leden van paralyzed.

Maar dat is alles wat je wilde weten ? :p

firebloem op 24-06-13 om 19:35
Nou indien je me meer kan vertellen voor dat we de 25ste zijn dan zou dat uiteraard mooi meegenomen zijn :)

bananafish op 24-06-13 om 19:42
Valt me beetje tegen :) een "reporter" van een wereld zou toch op zn minst moeten weten wat er de afgelopen periode heeft gespeeld op zijn/haar server :)

Anyway interview gecensureerde poes maar :) die hebben eind vd week 7/7 van de ww :)

Firebloem gaf aan dat vanwege examens etc er geen tijd was geweest om zich te verdiepen in de server maar als je alleen al het forum ( en zoveel actuele topics waren er niet ) een beetje had doorgescrollt had je zo al de 3 grootste feiten / acties / gebeurtenissen op Phi kunnen constateren.

1: de doorbraak van het 1e WW van United Thorn door de Poezen ( was alweer enigzins outdated , dat wel )
2: de doorbraak van de tempel van de Poezen door ondergetekende ism Nijntje
3: het feit dat de Poezen de 7WW binnen hadden

Dat er dan aan mij wordt gevraagd welke zaken er nog spelen die noemenswaardig zijn gaat me eerlijk gezegd te ver. Anders kan ik net zo goed zelf een artikel schrijven voor de Grepotimes ( nee dit is geen sollicitatie )

En als laatste punt: ik heb letterlijk aangegeven dat Nijntje Koyangi is met een aantal Para spelers. Dat de feiten dan weer volledig anders worden aangegeven doet mij inderdaad de opmerking van Repti onderstrepen.

Schrijf dan NIKS want dit slaat nergens op.

sorry firebloem als je dit als kritiek opvat maar het is zoals het is.

Overigens thumbs up voor de Athene reporters. keep up the good work !
 

DeletedUser

Gast
WAUW! Geweldige Times! Times-Team, jullie leveren prachtig werk! Blijven doen!
 

DeletedUser

Gast
Ben ik gelukkig niet de enige die zich daaraan heeft gestoord.



Firebloem gaf aan dat vanwege examens etc er geen tijd was geweest om zich te verdiepen in de server maar als je alleen al het forum ( en zoveel actuele topics waren er niet ) een beetje had doorgescrollt had je zo al de 3 grootste feiten / acties / gebeurtenissen op Phi kunnen constateren.

1: de doorbraak van het 1e WW van United Thorn door de Poezen ( was alweer enigzins outdated , dat wel )
2: de doorbraak van de tempel van de Poezen door ondergetekende ism Nijntje
3: het feit dat de Poezen de 7WW binnen hadden

Dat er dan aan mij wordt gevraagd welke zaken er nog spelen die noemenswaardig zijn gaat me eerlijk gezegd te ver. Anders kan ik net zo goed zelf een artikel schrijven voor de Grepotimes ( nee dit is geen sollicitatie )

En als laatste punt: ik heb letterlijk aangegeven dat Nijntje Koyangi is met een aantal Para spelers. Dat de feiten dan weer volledig anders worden aangegeven doet mij inderdaad de opmerking van Repti onderstrepen.

Schrijf dan NIKS want dit slaat nergens op.

sorry firebloem als je dit als kritiek opvat maar het is zoals het is.

Overigens thumbs up voor de Athene reporters. keep up the good work !

Hey banafisch je moet firebloem niet direct de grond in boren omdat ze zo weinig tijd had omdat ze examens had.
Je moet juist respect hebben voor haar omdat ze het toch zo belangrijk achte om na haar examen nog de moeite te nemen om iets voor times te schrijven. Ze heeft dan misschien niet schitterend gedaan, maar toch goed genoeg om de lezer te plezieren.

P.s. Alle schrijvers van times moeten misschien eens in de leer gaan bij FritzChevalric, want dat is pas een topper .( het is maar een voorstel;) )
 

DeletedUser

Gast
Ben ik gelukkig niet de enige die zich daaraan heeft gestoord.



Firebloem gaf aan dat vanwege examens etc er geen tijd was geweest om zich te verdiepen in de server maar als je alleen al het forum ( en zoveel actuele topics waren er niet ) een beetje had doorgescrollt had je zo al de 3 grootste feiten / acties / gebeurtenissen op Phi kunnen constateren.

1: de doorbraak van het 1e WW van United Thorn door de Poezen ( was alweer enigzins outdated , dat wel )
2: de doorbraak van de tempel van de Poezen door ondergetekende ism Nijntje
3: het feit dat de Poezen de 7WW binnen hadden

Dat er dan aan mij wordt gevraagd welke zaken er nog spelen die noemenswaardig zijn gaat me eerlijk gezegd te ver. Anders kan ik net zo goed zelf een artikel schrijven voor de Grepotimes ( nee dit is geen sollicitatie )

En als laatste punt: ik heb letterlijk aangegeven dat Nijntje Koyangi is met een aantal Para spelers. Dat de feiten dan weer volledig anders worden aangegeven doet mij inderdaad de opmerking van Repti onderstrepen.

Schrijf dan NIKS want dit slaat nergens op.

sorry firebloem als je dit als kritiek opvat maar het is zoals het is.

Overigens thumbs up voor de Athene reporters. keep up the good work !

Goede kritiek, maar ik denk dat je wel voor ogen moet houden dat er meer gaande is op een wereld dan alleen Poezen die om wereldwonderen heen miauwen, als je snapt wat ik bedoel. Nouja, de zomer komt eraan, dus misschien heeft Firebloem (als ze niet op vakantie is) volgende maand meer tijd en dus ook een beter artikel.
 

DeletedUser

Gast
Ben het volledig met bananafisch en repti eens schrijf dan niks over de wereld Phi, hetgeen nu stond opgenomen raakte echt kant noch wal. Maar goed de hele wereld heeft om de belachelijke inhoud wel in een deuk gelegen. Maar neem alsjeblieft een andere reporter voor de wereld Phi aan of wat mij betreft geen een. Overigens enkele reporters lees ik wel aandachtig hoor die wel weten waar ze over spreken mits ze hun persoonlijke voorkeuren maar naast zich neer kunnen leggen en aldus objectief kunnen zijn (dat ontbreekt nog weleens).
Maar verder leuk krantje!
 

DeletedUser

Gast
Lieke k zou wat u hebt geschreven weghalen want dit komt bij mij heel hard aan!
 

DeletedUser21336

Gast
Ben het volledig met bananafisch en repti eens schrijf dan niks over de wereld Phi, hetgeen nu stond opgenomen raakte echt kant noch wal. Maar goed de hele wereld heeft om de belachelijke inhoud wel in een deuk gelegen. Maar neem alsjeblieft een andere reporter voor de wereld Phi aan of wat mij betreft geen een. Overigens enkele reporters lees ik wel aandachtig hoor die wel weten waar ze over spreken mits ze hun persoonlijke voorkeuren maar naast zich neer kunnen leggen en aldus objectief kunnen zijn (dat ontbreekt nog weleens).
Maar verder leuk krantje!

redemijk onbeleefd
 

DeletedUser

Gast
ik vraag u lieke en eigenlijk ook de rest die commentaar heeft op firebloem het weg te doen.
 

DeletedUser

Gast
ik vraag u lieke en eigenlijk ook de rest die commentaar heeft op firebloem het weg te doen.
Het is absoluut niet negatief bedoeld hoor, zie het gewoon als een kritische noot. Geef je je op om verslagen bij te houden over een bepaalde wereld doe het dan ook goed toch of niet.. Niks ten nadele van firebloem als persoon zijnde enkel bespreken we zijn kwaliteiten als verslaggever.
Maar heb mijn mening in deze gegeven dus zal mijn mond nu houden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het is absoluut niet negatief bedoeld hoor, zie het gewoon als een kritische noot. Geef je je op om verslagen bij te houden over een bepaalde wereld doe het dan ook goed toch of niet.. Niks ten nadele van firebloem als persoon zijnde enkel bespreken we zijn kwaliteiten als verslaggever.

Mensen kunnen kritiek wel op verschillende manieren leveren. Ik geef er de voorkeur aan als mensen opbouwende kritiek geven ipv mensen compleet af te kraken en niet te zeggen wat ze misschien moeten aanpassen...
 

DeletedUser

Gast
Als u geen tijd hebt helemaal niet ! Kun jij dan iets goed schrijven?
 

DeletedUser

Gast
banafisch ... bananafisch

verdorie schrijf me naam eens goed ! B A N A N A F I S H !! :O

@Lieke ik zei toch ook geen la gitati ? xD

@owen666 of owen66,5 :p
 

DeletedUser

Gast
Mensen kunnen kritiek wel op verschillende manieren leveren. Ik geef er de voorkeur aan als mensen opbouwende kritiek geven ipv mensen compleet af te kraken en niet te zeggen wat ze misschien moeten aanpassen...

Tja dat wordt in dit geval een beetje lastig denk ik.. Maar wellicht toch een leermomentje heb je het druk en ben je niet op de hoogte van een wereld schrijf dan niks.

zal voortaan banaanvisje goed typen Maarten, heb je ook een plaatje van het desbetreffende beestje ben erg nieuwsgierig
 
Bovenaan