• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Uitstel heldenwerelden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zelway

Hopliet
AW: Uitstel heldenwerelden!

altijd maar klagen op de mods ondanks het vele goede werk wat ze doen
maar wat hebben jullie liever een helden wereld die (bijna ) bug vrij is of eentje waar er veel in zitten
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Wel jammer.

Maar ik heb er liever een zonder bugs maar wat later.
Dan eentje snel met veel bugs.
Dan is het al gauw niet leuk meer.
Kunnen sommige spelers niet opdrachten uitvoeren ofzo.
Er komen al te veel spelers..

Maar zoals ze al eerder zijden.
Misschien een heldenwereld per 5 normale werelden.
Lijkt me een goed plan.
 

DeletedUser9538

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Geachte klanten,

Sorry. Ik weet het! Ik had jullie een goed werkend product beloofd tegen het einde van 2011. Helaas heb ik het zo druk gehad met mijn andere producten dat ik u moet teleurstellen. Ik heb wel wat af, maar dat moet ik nog testen. Anders krijgt u een product dat fouten bevat. Ergens de komende 4 maanden (precies weet ik het ook niet) zal ik proberen het nieuwe product te laten zien!

Eric O.


Ik denk dat als ik bovenstaand bericht zou versturen mijn Kerstbonus met onmiddellijke ingang wordt geschrapt.

Maar goed, het is maar een spelletje.
Kan Innogames gelijk wat doen aan die belachelijke toelatingseis voor deze Helden(op sokken)Wereld.

Minimaal 50 steden, waarvan minimaal 20 veroverd, Top 500 klassering, 300K gevechtspunten!
Zou er op beginnen te lijken!
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Och ja.
Het is wel leuk als mensen meedoen die puntengeilen :)
Dan kun je die overnemen.
'
En daar weer wat legers bouwen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

goh heeft inno games eindelijk eens door iets niet overhaast te moeten doen maar wel jammer dat spelversie 2.0 vanwege de reclame campagne wel zo snel door onze strot is geduwd

Tja want nieuwe spelers werven is belangrijker dan de oude spelers tevreden te houden niet dan?
De oude spelers hebben er al zat geld/tijd ingestoken die stoppen niet per direct omdat er wat haperingen zijn , toch?

Tja en de nieuwe spelers kunnen toch nog niet naar een heldenwereld dus worden de oude spelers weer eens bij de neus genomen en wordt er gewoon weer uitstel gedaan op iets dat hun is beloofd.

Toch gek dat ondanks dat er al meerdere testen waren gedaan met spelversie 2.0 dat die wel zo ineens doorgevoerd moest worden.

Kan inno games dan alleen aan zichzelf denken?
Waar blijft een vergoeding voor de ergernissen heb dagen niet fatsoenlijk kunnen spelen maar de premium liep door???

Hey jottem we kregen 1 dag extra bestuurder maar die dag konden we niet inloggen hahahahaha echt geweldig inno games en dan nu dit ?

Het was niet bekent dat er mensen op vakantie gingen in december?
maar we geven wel 15 dec als startdatum weer een beetje ondoordacht van inno games

mensen zitten te wachten nu op de heldenwereld hebben dagen/weken elke dag hun grondstoffen gestuurd om de ww's af te krijgen en als domper op het hele gebeuren wordt het uitgesteld omdat inno games nu zogenaamd aan ons denkt en ons ergernissen wil besparen hahahahahaha ik lach me werkelijk waar een ongeluk.

Had daar aan gedacht met het doorvoeren van spelversie 2.0


mvg Jackjr1971
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Ik snap zijn punt maar het is wel overdreven gebracht.:rolleyes:

Dat ze de heldenwereld uitstellen kan me niet echt schelen. Ik zie het niet als iets speciaal aangezien iedereen er bijna op kan. Voor mij is het dus een gewone nieuwe wereld die ik wel ga uitproberen. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

ik vind het goed dat het wordt uitgesteld dan kan ik ook meedoen in die wereld zonder een achterstand
 

DeletedUser6667

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

ik vind het goed dat het wordt uitgesteld dan kan ik ook meedoen in die wereld zonder een achterstand

ja, ik vind de eisen nog steeds te laag hoor, hoop dat ze daar nog iets aan veranderen.
 

DeletedUser6663

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Inderdaad, ze zeggen dat het voor ervaren spelers is. Als je spelers met 20000 punten al door laat word de wereld niet echt 'ervaren'. Ik hoop dat de eisen 10 keer zo hoog worden en dat je nog wat GV en meer spreuken in moet hebben gezet. Ik vind de eisen echt veeeeeeeeeeeeeeel te laag.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

dat denk ik eigelijk niet. maar 20.000 is wel erg laag.

ze hadden er 100.000 van mogen maken. (al heb ik dat zelf niet)
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Wat nu de eisen zijn is niet hoe ik ervaren spelers omschrijf. Ik vraag me af hoe ze hier op andere taalversief over denken. Of hebben die geen heldenwereld?:rolleyes:

De eisen mogen veel hoger.

Overnemen laten we zeggen minstens 14 zodat je uiteindelijk op 15 steden komt. Stichten? Forget it!
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Wat nu de eisen zijn is niet hoe ik ervaren spelers omschrijf. Ik vraag me af hoe ze hier op andere taalversief over denken. Of hebben die geen heldenwereld?:rolleyes:

De eisen mogen veel hoger.

Overnemen laten we zeggen minstens 14 zodat je uiteindelijk op 15 steden komt. Stichten? Forget it!


Het stichten is nog wel het domste.

Verder is het wel laag.
Maar hoe mee spelers hoe minde % kans het is dat ik bij een pro kom.

Maar mag wel wat hoger
 

DeletedUser11561

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Kan Innogames gelijk wat doen aan die belachelijke toelatingseis voor deze Helden -op sokken- Wereld
De hele faal van Innogames samengevat in één enkele opmerking.

Innogames wil veel, maar heeft totaal geen inzicht wat hun beslissingen voor gevolgen hebben. En luistert niet naar de mensen die er mee moeten werken; de spelers.

De update die niemand wilde, De WW's die weinig tot niets toevoegen, de langslepende bugs in het spel...en nu de wereld der werelden die voor iedereen toegankelijk is die drie maanden gespeeld heeft.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

De ww's hebben zeer weinig voordelen.
Daar ben ik het mee eens.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

De hele faal van Innogames samengevat in één enkele opmerking.

Innogames wil veel, maar heeft totaal geen inzicht wat hun beslissingen voor gevolgen hebben. En luistert niet naar de mensen die er mee moeten werken; de spelers.

De update die niemand wilde, De WW's die weinig tot niets toevoegen, de langslepende bugs in het spel...en nu de wereld der werelden die voor iedereen toegankelijk is die drie maanden gespeeld heeft.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Helaas kan het hun niet schelen dat er voor hen een paar klanten op een kleine server als de Nederlandse ontevreden zijn.:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Wat nu de eisen zijn is niet hoe ik ervaren spelers omschrijf. Ik vraag me af hoe ze hier op andere taalversief over denken. Of hebben die geen heldenwereld?:rolleyes:

De eisen mogen veel hoger.

Overnemen laten we zeggen minstens 14 zodat je uiteindelijk op 15 steden komt. Stichten? Forget it!

de eisen op de engelse server zijn net zo laag.
Dit is ook alleen maar om weer extra geld in het laatje van inno gemes te brengen daarom noemen ze iedereen maar een held en een strateeg.

als je gaat kijken wat er eerst nodig was om de ww's te starten dan is dit gewoon belachelijk je moest namelijk 250 miljoen hebben met de top 50 allianties?

nu zijn er een paar allianties die het gemiddelde wel omlaag halen maar de meeste uit de top zitten op een gemiddelde van spelers grootte van 800k/1 miljoen punten per speler dan is 100 k als eis voor een helden wereld ook nog heel weinig.

er moest gestreden worden door 4 ww's te bouwen om in de heldenwereld te kunnen komen De Ducks hebben deze strijd gewonnen nogmaals gefeliciteerd maar als je dan ziet wat de eisen nu zijn om in de helden wereld te komen dan zou ik me als ik een duck was behoorlijk genaaid voelen.

en mss vinden de meeste dan dat ik hier overdrijf maar het zijn wel feiten die ik opsom en nu denken jullie dat inno games het gaat uitstellen vanwege dat wij geen dalijk geen problemen krijgen maar geloof mij zolang die wereld niet gestart is blijven er dalijk bugs inzitten en al wordt hij in december volgend jaar gelanceerd pas als de wereld bespeeld gaat worden komen de bugs naar boven en kunnen ze er pas iets aan doen.

mvg jack
 

DeletedUser12982

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Ik vind dat het aan de wereld licht :s
Als je nu op bijvoorbeeld Mu 20.000 punten hebt ben je waarschijnlijk redelijk ervaren. Maar voor Alfa en Beta is het erg laag!

Ps: wat moet ik nu eigenlijk met die award?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan