• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Uitstel heldenwerelden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8927

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

even off topic: triade hun wereldwonder is niet langer meer level 10 en ze zijn dus niet meer de winnaar ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

he verdomme, ik heb me er zo op verheugd, ik dacht: 1 januarie misschien!!! joepie de poepie!! heldenwereld, nieuwe kansen om machtigste te worden. Nou, ik denk dat die kans me nu door de neus geboord is... Ach ja, zolang niemand me daar veroverd ben ik super-mega blij!!!!;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

de heldenwereld uitstel, helaas, maarja, het komt er wel aan, heel bijna...
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Ze zeiden iets van de eerste helft of het eerste kwartaal van januarie in 2012, ik verheug me er wel op alleen na 2 jaar lang grepolis begint het toch wel wat te vervelen
Mischien dat het beter wordt als die mobile site er ook eindelijk eens komt...
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

als ze dan eens een geschatte datum zouden geven, ik vind het idee om een maand te moeten wachten heel wat frustrerender dan me af te vragen wanneer komen ze nu nog eens bij zeus!!!:mad: die datum hoeft dan ook niet perse te kloppen maar geeft wel al een duidelijker idee!
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

als ze dan eens een geschatte datum zouden geven, ik vind het idee om een maand te moeten wachten heel wat frustrerender dan me af te vragen wanneer komen ze nu nog eens bij zeus!!!:mad: die datum hoeft dan ook niet perse te kloppen maar geeft wel al een duidelijker idee!

Stel nou dat ze een datum geven, bv 26 januari. En uiteindelijk wordt het 4 februari. Dan is iedereen boos :|
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

volledig mee eens, ik heb echt geen zin om tot februari te wachten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Welkom in de wereld van software development :p

Ik vind het een goede zet van Innogames. Je hebt twee manieren om een game af te leveren: op tijd en buggy, of later dan gepland en werkend. Zo gaat het altijd. Dat ze gewoon toegeven dat het niet lukte en het eerst aan de praat willen hebben, betekent dat ze software development goed begrepen hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

Zoals pluisjen al zegt als ze het nu al hadden uitgebracht zat hij vol met bugs geloof me dat is nog veel erger. Wees blij dat de wereld niet helemaal afgelast is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Uitstel heldenwerelden!

er is maar een ding dat ik zou willen zien is een datum!:mad: wanneer komen die heldenwerelden en hoe kom je er!:mad: als ze geen exacte datum kunnen geven geef dan een week waarin ze komen! ik ben al blij als ik weet of ze nog in januarie komen of in februarie of pas in juni ofzo?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Uitstel heldenwerelden!

er is maar een ding dat ik zou willen zien is een datum!:mad: wanneer komen die heldenwerelden en hoe kom je er!:mad: als ze geen exacte datum kunnen geven geef dan een week waarin ze komen! ik ben al blij als ik weet of ze nog in januarie komen of in februarie of pas in juni ofzo?
Juni lijkt me sterk, aangezien we het eerste kwartaal van 2012 hebben aangekondigd. (kwartaal 1: januari t/m maart)

De betatest van de heldenwereld is sinds gisteren afgerond. Het Grepolis team van Innogames gaat nu dus nog wat optimalisering en bugfixes toepassen en daarna gaan ze plannen voor opening. Hoe je er komt staat allang lang en breed uitgelegd.

Zodra wij informatie hierover krijgen, zullen we het uiteraard direct aankondigen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel heldenwerelden!

Wat nog het mooie is:

Ik heb aan alle eisen voldaan, dus punten/kolonisatie/overname etc. en toch heb ik die award niet ontvangen. Andere spelers uit mijn ally ontvingen hem wel met dezelfde spec's als ik. Nu heb ik het vermoeden dat het komt omdat ik samen met mijn vrouw IP-share speler ben. Zij heeft een acc en ik. Beiden hebben we de award niet gekregen terwijl meerderen uit ally wel.

Ruwe conclusie is IP-share. Nu heb ik de vraag uitstaan bij mijn wereld beheerder (Marc...) maar helaas die leest zijn mail niet. Ik vind dit maar héél hinderlijk. Maar als blijkt dat mijn conclusie juist is, dat wij (IP-share) niet naar de heldenwereld mogen, wat heeft het dan voor zin gehad om al die tijd te spelen als het uiteindelijke doel niet te bereiken is???

Heeft hier iemand anders ook problemen mee???
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel heldenwerelden!

Sorry voor mijn late reacties, ik had niet door dat ik privé berichten had door dit nieuwe forum :)
 

DeletedUser16231

Gast
Re: AW: Uitstel heldenwerelden!

Hallo eenieder,

Ik vroeg me af, als de helden wereld eenmaal opengaat, is het mogelijk mensen uit te nodigen naar een specifieke plek op een eiland of zal dat op willekeurige basis geschieden?!

Groet,
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel heldenwerelden!

ik vind het dat het in één keer heel goed moet worden en dat ik een ticket heb voor de heldenwereld en kan nog altijd wachten.
ik ben wel nieuwsgierig :):D
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Uitstel heldenwerelden!

is er al een iets preciezere tijd beschikbaar wanneer de eerste helden wereld verwacht wordt?
 

rbm007

Hopliet
Re: AW: Uitstel heldenwerelden!

Tijdens de laatste test waren er vrij veel bugs gevonden. Deze worden nu allemaal verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan