• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Val kabinet

DeletedUser

Gast
Het hoge woord is eruit.
We zijn van Bakelende af!
Even serieus..
Vinden jullie het terecht dat het kabinet gevallen is?
Ik wel, neem Uruzgan missie...
Ze hebben op voorhand al gezegd in 2010 weg te gaan, dan moet je je daar ook aan houden!

Jullie meningen?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk niet dat Wilders aan de macht komt, als dat wel zo is... Dan vrees ik voor de veiligheid van het kabinet.

Dit kabinet was een grote fail iig, Balkenende is nogal een slapjanus.
 

DeletedUser

Gast
Als wilders aan de macht komt...
Dan ga ik eens goed lachen met die domme nederlanders.
 

DeletedUser

Gast
Wilders' staat valt binnen drie weken weer uit elkaar, omdat hij nooit aandacht heeft gehad voor andere zaken dan uitkeringen en Islamieten :p

Ik ken persoonlijk naar mijn mening níet iets teveel mensen die toegezegd hebben te emigreren als Geert aan de macht komt. Ik vermoed dat Nederland haar uiterste best zal doen Wilders vooral níet op de troon te krijgen. Hopelijk verzamelt heel Nederland zich onder één partij of zo... :O
 

DeletedUser

Gast
één partij kan alleen komen als ze de grondwet veranderen en dat doen ze niet zomaar, want één partij kan nooit de meerderheid worden/zijn (50%)
Zelfs de NSDAP had niet de meerderheid :rolleyes:
één partij = dictatuur
 

DeletedUser

Gast
één partij kan alleen komen als ze de grondwet veranderen en dat doen ze niet zomaar, want één partij kan nooit de meerderheid worden/zijn (50%)
Zelfs de NSDAP had niet de meerderheid :rolleyes:
één partij = dictatuur

De VVD (als ik me niet vergis) zou nog wel eens met de PVV willen samenwerken (zeer waarschijnlijk), dus ik vrees het ergste...
 

DeletedUser

Gast
Dan wordt het maar verhuizen naar Duitsland ofzo :p
In Belgie ga ik nooit van me leven wonen. De redenen hou ik liever voor me zelf anders krijg ik dreig pm's van Belgen :O
Ik woon <100 km van antwerpen :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Als Wilders aan de macht komt... Tja, dat gaat gewoon niet gebeuren, het KAN NIET!
 

DeletedUser

Gast
Dan wordt het maar verhuizen naar Duitsland ofzo :p
In Belgie ga ik nooit van me leven wonen. De redenen hou ik liever voor me zelf anders krijg ik dreig pm's van Belgen :O
Ik woon <100 km van antwerpen :rolleyes:

Met zo'n ideeën mag je in holland blijven :p
 

DeletedUser

Gast
Sommigen wel, hé Joeri :p

Ik ken natuurlijk niets van de Nederlandse politiek, maar volgens mij mag Balkenende opkrassen, niet?

Doet Wilders de Belgen dan minder dan één of ander Harry Potter-figuur die enkele weken idioot gedrag vertoont en zo het kabinet ten val brengt?
 

DeletedUser

Gast
Dan wordt het maar verhuizen naar Duitsland ofzo :p
In Belgie ga ik nooit van me leven wonen. De redenen hou ik liever voor me zelf anders krijg ik dreig pm's van Belgen :O
Ik woon <100 km van antwerpen :rolleyes:

Ja, wa ist wilde vechten fwa?
 

DeletedUser

Gast
het is goed dat het kabinet is gevallen want het was al maanden gesteggel en daar kwam niks uit voort en stil stand in crisis tijd is achteruitgang.

Als wilders al het voor elkaar weet te krijgen dat ze in een coalitie mee mogen doen, zal het dat kabinet zeer wss net zo vergaan als de LPF, dus een houdbaarheidstijd van slechts enkele weken.

Maar eerst maar eens verkiezingen en zien wat er dan gebeurd. Tactisch staat de PvdA nu voor op punten, maar of ze dat lang genoeg kunnen volhouden tot de verkiezingen voor de 2e kamer is afwachten, voor de gemeenteraadsverkiezingen hebben ze in ieder geval gescoord nu ;)
 

DeletedUser

Gast
Waarom is in godsnaam iedereen zo tegen Wilders!?
Omdat HIJ WEL zijn mening geeft?
Hij heeft wat rare ideen, zoals de "kopfodden belasting", maar dat moet nog steeds door heel het kabinet gesteunt worden.
Ben het wel eens met dingen als Marokanen die zich misdragen lekker terug te sturen.
En iedereen 1 paspoort.

Ik stem in iedergeval op Wilders, erger dan Harry Potter kan niet:O
 

DeletedUser

Gast
gelieve het on topic te houden, het val van het kabinet:

§1: Taalgebruik en manieren
* Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

Dus geef je mening over de val, geef een doorkijk naar de toekomst met inachtname van bovenstaande :D
 

DeletedUser

Gast
Eindelijk van die gast af... Balkie zal vast heel chagie zijn... Eerst zorden verslagen door een Belg betreft de EU, en nu valt zijn kabinet :D

Ik verwacht dat de PVV heel groot zal zijn, en daarnaast ik hoop ook dat we eindelijk van die linkse kabinetten af zijn :D
 
Bovenaan