• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vegetarisme,veganisme en aanverwanten

DeletedUser

Gast
AW: Vegetarisme,veganisme en aanverwanten

Ik ben juist geen vegetariër omdat die beesten toch wel vermoord worden, dan kun je beter het vlees eten want anders worden ze voor niks vermoord.

maar dat is gewoon mijn mening.
zoals hierboven gezegd word, ze zouden niet geslacht worden als er geen vlees gegeten werd ;)
Ik ben pescetarier.
Ik eet wel vis
Waarom?

Ik haat vissen!!!

hier moest ik toch even om lachen :p

Ik ben nu 16, en al vanaf 6-7 jaar vegetarier. Ik ben begonnen omdat men half zus die iets ouder is het werd, en kleine kinderen apen nu graag anderen na :rolleyes: Ik vond het dus ook slecht om dieren te doden voor vlees omdat die zus dat vond, en langzaam nam ik ook zelf die ideeen over. Nu ben ik dus uit gewoonte vegetarier, uit principe dat ik geen dieren wil doden om iets extra op men bord te krijgen, maar ik ben dus ook geen van die soort die hele tijd mensen proberen over te halen. Is hun eigen keus, en ik ga niet proberen hun iets dat ze lekker vinden af te pakken omdat ik het verkeerd vind vlees te eten. Eet nog wel eieren, yoghurt, kaas, boter, melk enzo, gewoon omdat al altijd zo geweest is. Weet neit wat ik van mezelf moet denken :p
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Vegetarisme,veganisme en aanverwanten

Ik ben juist geen vegetariër omdat die beesten toch wel vermoord worden, dan kun je beter het vlees eten want anders worden ze voor niks vermoord.

maar dat is gewoon mijn mening.

Loos argument, als niemand ze zou eten zouden ze ook niet geslacht worden.

Maar je krijgt nooit iedereen mee, er zullen er altijd wel een paar zijn die vlees blijven eten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Vegetarisme,veganisme en aanverwanten

Tuurlijk, maar dan worden er een paar beesten geslacht in plaats van enorme hoeveelheden. Dat zou dan toch ook een overwinning moeten zijn ;)

Zelfs die twee or drie beesten per jaar die je red als jij geen vlees meer eet zouden een overwinning moeten zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Vegetarisme,veganisme en aanverwanten

mijn ouders hebben mij op mijn 5e al overtuigt dan lukt het beter
 

DeletedUser

Gast
AW: Vegetarisme,veganisme en aanverwanten

er is niks lekkerder dan een goed stukje vlees.

moet je wel een goed stukje vlees hebben niet 1 wie pas 24/48 uur dood is.
 
Bovenaan