• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

verbannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik zie wel eens dat mensen verbannen zijn. Wat hebben ze gedaan?
 

DeletedUser

Gast
ik vind het dat ze verbannen voor dubbele accounts moeten afschaffen !!!

had vroeger 2accounts op achilles maar speelde op de 1 niet meer maar stond wel nog open....

ben betrapt en werd geschorst wist toen nog niet van die support diensten....
dus nu kan ik never nooit jamais meer spelen opa chilles wat ik heel spijtig vind!
 

DeletedUser20686

Gast
ik vind het dat ze verbannen voor dubbele accounts moeten afschaffen !!!

had vroeger 2accounts op achilles maar speelde op de 1 niet meer maar stond wel nog open....

ben betrapt en werd geschorst wist toen nog niet van die support diensten....
dus nu kan ik never nooit jamais meer spelen opa chilles wat ik heel spijtig vind!

Dus mensen mogen in jouw mening gewoon meerdere accounts aanmaken, zichzelf boosten, premium misbruiken en andere spelers lastig vallen door met 30 accounts tegelijk te spelen ?
 

DeletedUser

Gast
ik vind het dat ze verbannen voor dubbele accounts moeten afschaffen !!!

had vroeger 2accounts op achilles maar speelde op de 1 niet meer maar stond wel nog open....

ben betrapt en werd geschorst wist toen nog niet van die support diensten....
dus nu kan ik never nooit jamais meer spelen opa chilles wat ik heel spijtig vind!

Als je een browsergame speelt moet je op de hoogte zijn van de regels van het spel. Als je dan vergeet om internetverbinding delen aan te zetten is het je eigen schuld. Het lijkt me echter wel een goed idee om geschorste spelers de kans te geven om opnieuw te beginnen. Je moet ze dus niet permanent schorsen, maar alleen hun huidige account verwijderen.
 

DeletedUser

Gast
ik vind het dat ze verbannen voor dubbele accounts moeten afschaffen !!!

had vroeger 2accounts op achilles maar speelde op de 1 niet meer maar stond wel nog open....

ben betrapt en werd geschorst wist toen nog niet van die support diensten....
dus nu kan ik never nooit jamais meer spelen opa chilles wat ik heel spijtig vind!

Dat jij met regels zit te goochelen, weten we inmiddels wel.
 

DeletedUser

Gast
ik vind gewoon dat ze je eerst meoten waarschuwen en dan pas een sanctie uitspreken!
 

DeletedUser13872

Gast
Je mag op meerdere accounts spelen hoor, alleen niet met meerdere account op een wereld.
 

DeletedUser

Gast
kun je nagaan dat je zelfs met meerdere accounts op dezelfde wereld kan spelen, moet je wel alleen even "Internetverbinding Delen" aanzetten. LET OP: hier zitten wel regels aan verbonden.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
ik vind gewoon dat ze je eerst meoten waarschuwen en dan pas een sanctie uitspreken!
Je accepteert bij de registratie van je account de algemene voorwaarden, waar een referentie naar de spelregels duidelijk in vermeld word. Daarnaast accepteer je elke keer wanneer je inlogt met je account de spelregels. Het is niet onze verantwoordelijkheid dat men ervoor kiest deze bijvoorbeeld niet te gaan lezen.

Deze regelhandhaving geldt praktisch overal. Bij een doorgetrokken streep mag je niet inhalen, dit is iets wat je ooit geleerd (gelezen) hebt en daar hoor je je aan te houden. Dit staat ook niet overal meerdere keren vermeld en je zal hier ook niet voor gewaarschuwd worden als het mis gaat. ;)
 

DeletedUser

Gast
Je accepteert bij de registratie van je account de algemene voorwaarden, waar een referentie naar de spelregels duidelijk in vermeld word. Daarnaast accepteer je elke keer wanneer je inlogt met je account de spelregels. Het is niet onze verantwoordelijkheid dat men ervoor kiest deze bijvoorbeeld niet te gaan lezen.

Deze regelhandhaving geldt praktisch overal. Bij een doorgetrokken streep mag je niet inhalen, dit is iets wat je ooit geleerd (gelezen) hebt en daar hoor je je aan te houden. Dit staat ook niet overal meerdere keren vermeld en je zal hier ook niet voor gewaarschuwd worden als het mis gaat. ;)

tjah tegen dat ik die regels heb oorgenomen zitten we in de 100ste eeuw :p
 
iemand d8 dat ik een dubbele account had maar wat bleek mijn naam hier is erg popi onder de leden...had ik nu maar Grotesmurf1973 gekozen(lmao)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het volledig terecht dat je maar met één account per wereld kan spelen hoor
 

DeletedUser

Gast
ik vind gewoon dat ze je eerst meoten waarschuwen en dan pas een sanctie uitspreken!

Ik ben ook wel eens gebanned omdat ik niet oplette. Ik had mijn neef zijn acount over genomen en dacht gratis steden te kunnen bemachtigen door mijn ouwe acount in mijn eentje over te nemen xD
Hierbij had ik volgens ´´de regels´´ 48 uur mee moeten wachten.
Als je ze het gwn had uitgelegd kreeg je de kans om voor 1 acount te kiezen en die andere wordt verwijderd. Zoals het hoort
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan