• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

verbannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik begrijp die hetze niet rond de dubbele accounts. Ik begrijp niet waarom InnoGames er zo lastig over doet.

Ik zie het voordeel niet wanneer iemand 2 of meer accounts zou gebruiken. Ik zie alleen maar praktische nadelen. Maar bon, misschien zie ik iets over het hoofd.

Allez stel dat het mocht en dan? Als ik met account A speel en ik krijg een aanval binnen op B, dan zal ik meestal te laat zijn: ik zal het pas weten wanneer ik switch naar account B of wanneer mijn eigen trip zou afgaan (wat bij een overname door een goede speler dan gewoon te laat is).

Ik zie ook het voordeel niet dat account A account B kan 'voeden'. Als je één account hebt en je hebt meer dan 1 stadje dan kan (en doe) je dat nu ook al. Zal wel zijn dat je gs doorschuift naar daar, waar het nodig is.

Maw. volgens mij, zelfs als InnoGames het zou toelaten dan schiet de eigenaar van meerdere account zichzelf in de voeten.

En wat is het nadeel nu? Mensen van dezelfde familie kunnen niet samen spelen. Het is toch nét leuk wanneer je samen op hetzelfde moment met je broer, zus, vrouw of man kunt spelen?

Bovendien een beetje informaticus kan dat allemaal omzeilen én dat valt zeer lastig te controleren door InnoGames. Neen, ik vertel niet hoe je dat kunt doen. lol
 

DeletedUser

Gast
stel je wil een stad overnemen, en je hebt meerdere accounts, val je met al die accounts tegelijk aan.
als ze er achter komen heb je bonje, maar tot die tijd heb je erg lol met je meerdere accounts.
 

DeletedUser

Gast
Dat heeft een knaapje tegen mij gedaan, en het was niet leuk ... met 2 accounts die ieder 2 x zo groot als mij waren me aanvallen.

Al mijn steden toen kwijt geraakt (6 steden) maar toen ik het door vertelde tegen inno heeft hij wel mooi zijn account moeten uitzwaaien.
 

DeletedUser

Gast
Dat heeft een knaapje tegen mij gedaan, en het was niet leuk ... met 2 accounts die ieder 2 x zo groot als mij waren me aanvallen.

Al mijn steden toen kwijt geraakt (6 steden) maar toen ik het door vertelde tegen inno heeft hij wel mooi zijn account moeten uitzwaaien.

Hij had toch ook zich kunnen focussen op één account? Hij zou dan 4x zo groot geweest zijn en je ook gepakt hebben. Nog veel makkelijker zelfs.
 

DeletedUser20125

Gast
Je kan jezelf met 1 account omhoog werken Sopheus: grondstoffen sturen.
Als je gromdstoffenlevering-stadje klein blijft in punten. Moet je gewoon bv elk uur enkele minuten inloggen om grondstoffen te sturen.
Als je 1 account dan hebt uitgebreid, kan je met het grote je kleine opwaarderen => win-win
 

DeletedUser20686

Gast
Daarnaast betreffen Multi's over het algemeen niet zomaar 1 extra account.

Het komt vaak genoeg voor dat mensen 3,4,5,6, of in sommige gevallen 15 of 30 accounts gebruiken.
Als je met dergelijke aantallen je eigen main account boost heb je wel degelijk flinke voordelen tegenover 1 account.
 

DeletedUser

Gast
Ok, dat begrijp ik. Heeft volgens mij ook alleen maar zin wanneer je echt klein bent. Na verloop van tijd heb je toch zelden GS te kort. Waarom dan nog heel die rompslomp uitvoeren én een risico lopen dat je vroeg of laat gepakt wordt?

Maar...dit kan men toch ook anders counteren?

Gewoon niet toe staan dat gedeelde accounts gs naar elkaar kunnen toezenden. Dan haal je het voordeel voor de valsspelers weg en kunnen broer en zus alsnog samen spelen.
 

DeletedUser20686

Gast
En hoe zie jij of iemand broer en zus is en of iemand gewoon 2 accounts heeft?
 

DeletedUser

Gast
En hoe zie jij of iemand broer en zus is en of iemand gewoon 2 accounts heeft?

Niet en da's ook niet belangrijk. Beide kunnen immers geen gs naar elkaar sturen. Klein nadeel voor de echte broer & zus, maar de nadelen die ze nu hebben zijn véél groter.
 

DeletedUser

Gast
Aangezien de vraag beantwoord is en deze discussie vrij weinig meer te maken heeft met de originele vraag sluit ik hierbij dit topic ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan