• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verkiezingen

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Als het cda omvalt kun je niet meer regeren zonder de vvd en ook niet meer mét de vvd omdat er geen oplossing meer is dan.

Maarja, ik ben benieuwd.

Maar het CDA is er alleen tegen om met Wilders samen te werken, dus zal wss niet omvallen als dat niet hoeft. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

wat ik jammer vin is dat ze niet gewoon samen kunnen werken vvd pvv en cda het is wat het grootste gedeelte van het volk wil.
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Nou, nu is het wel zeker.

Rutte mag binnenkort ministers aanstellen en de rechtse partijen kunnen beginnen. Alles is goed gekeurd en nu is het een kwestie van flink veel binnen halen voor de PVV en dat het CDA en de VVD dan ook maar wat krijgen. :p

Maar wat hopen jullie dat er binnen wordt gehaald?

Ik hoop zelf op afschaffing van het generaal pardon + een 4 jarig imigratie stop.
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Een stop op kansarme immigranten zou ik al een hele stap vinden. Samen met een regeling om criminelen met een dubbel paspoort weg te sturen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Een stop op kansarme immigranten zou ik al een hele stap vinden. Samen met een regeling om criminelen met een dubbel paspoort weg te sturen.

Dat komt er zowiezo wel. Ik denk dat zowel de VVD als de PVV als het CDA daar allemaal geen bezwaren mee hebben.

Die 18 Miljard wordt moeilijk maar voor de rest komt er een hoop "goede" dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5621

Gast
AW: Verkiezingen

ik vind het een niet serieus te nemen kabinet.
Cda wil niet met wilders'mensen samenwerken maar wel met zijn ideeen.
ik zeg paars-plus.

P.S.
Groenlinks, omdat we aardig zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Nog 1 week en we zouden moeten weten of er een regering komt of niet. 4 september gaat het cda-congres bespreken wat het nou wordt en ik ben benieuwd.

Zelf hoop ik dat het lukt, maar ze kunnen tot de eerste kamer verkiezingen helaas niet veel. Maar dat kan nog wel eens leuk worden, wat nou als de Pvv daar heel groot wordt. Dan denk ik dat ze het regeer acoord gauw zijn vergeten. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

ik hoop dat de ruzie tussen wilders en die cda gast uit de hand loopt. maar dat zal wel niet gebeuren.. :(:mad::(:mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

3 september voortaan Nationale Feestdag! Kabinet Gitzwart-1 is van de baan!

Paars+ ftw!
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

En nu is waarschijnlijk uitgekomen wat er is voorspelt.

*Wilders trekt de stekker uit centrum rechts
* CDa moet met 6 partijen gaan onderhandelen
* Dat mislukt
* Verkiezingen
* CDA staat op 0 zetels
* PVV staat op 50 zetels
* Wilders zit in het torentje
* Blij blij blij bij de pvv.
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

En nu is waarschijnlijk uitgekomen wat er is voorspelt.

*Wilders trekt de stekker uit centrum rechts
* CDa moet met 6 partijen gaan onderhandelen
* Dat mislukt
* Verkiezingen
* CDA staat op 0 zetels
* PVV staat op 50 zetels
* Wilders zit in het torentje
* Blij blij blij bij de pvv.

Zullen we afspreken dat je enkel posts maakt die iets toevoegen ipv spammen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Wahoo!

Wilders heeft initiatief genomen en Centrum-rechts weer opgestart. Nu maar hopen dat de koningin dat ook wilt, maar ik denk 't wel.

Ik denk dat of Rutte of Opstelten informateur wordt. Maar ik hoop dat ze verder kunnen gaan met het oud regeerakkoord en dat ze bijv op woensdag 00:01 klaar zijn, dan is heel prinsjesdag voor de mussen gedaan :p.

Maar als ik nu.nl zie wordt Rutte informateur en gaat hij een regeerakkoord schrijven, of te wel. Huidig akkoord overschrijven, een paar geplande punten erbij doen en pvv/cda laten aanschuiven. :) En misschien krijgen we wel pvv ministers, dat zou helemaal goed zijn. Want ja, Klink is weg. Dus alles is mogelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Wahoo!

Wilders heeft initiatief genomen en Centrum-rechts weer opgestart. Nu maar hopen dat de koningin dat ook wilt, maar ik denk 't wel.

Ik denk dat of Rutte of Opstelten informateur wordt. Maar ik hoop dat ze verder kunnen gaan met het oud regeerakkoord en dat ze bijv op woensdag 00:01 klaar zijn, dan is heel prinsjesdag voor de mussen gedaan :p.

Maar als ik nu.nl zie wordt Rutte informateur en gaat hij een regeerakkoord schrijven, of te wel. Huidig akkoord overschrijven, een paar geplande punten erbij doen en pvv/cda laten aanschuiven. :) En misschien krijgen we wel pvv ministers, dat zou helemaal goed zijn. Want ja, Klink is weg. Dus alles is mogelijk.
whaha, you fail, je had het mis @ informateurs!
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

3 september voortaan Nationale Feestdag! Kabinet Gitzwart-1 is van de baan!

Paars+ ftw!

Yay, mede paars+ fan :)

Wat ik wou zeggen is dat ik niet denk (of eigenlijk hoop) dat Geert Wilders nog een keer zoveel stemmen krijgt. Hij heeft zijn kiezers namelijk wel ongelooflijk in de steek gelaten toen hij zijn enige breekpunt liet vallen. Dit deed hij natuurlijk omdat hij koste wat het kost in de regering wil komen. Daarvoor gaat hij zo over de ruggen van de kiezers heen.

Ik weet niet of zijn kiezers dit zelf beseffen. Begrijp me niet verkeerd, Wilders heeft wel een paar goede standpunten, maar ik denk dat het hem niets kan schelen wat er met Nederland gebeurd als hij maar aan de macht komt. Zijn goede standpunten (en ook de standpunten waar ik het niet mee eens ben) komen wat mij betreft alleen omdat hij heel nederland wil paaien.

Jammer dat ik nog niet mag stemmen. :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Verkiezingen

Yay, mede paars+ fan :)

Wat ik wou zeggen is dat ik niet denk (of eigenlijk hoop) dat Geert Wilders nog een keer zoveel stemmen krijgt. Hij heeft zijn kiezers namelijk wel ongelooflijk in de steek gelaten toen hij zijn enige breekpunt liet vallen. Dit deed hij natuurlijk omdat hij koste wat het kost in de regering wil komen. Daarvoor gaat hij zo over de ruggen van de kiezers heen.

Ik weet niet of zijn kiezers dit zelf beseffen. Begrijp me niet verkeerd, Wilders heeft wel een paar goede standpunten, maar ik denk dat het hem niets kan schelen wat er met Nederland gebeurd als hij maar aan de macht komt. Zijn goede standpunten (en ook de standpunten waar ik het niet mee eens ben) komen wat mij betreft alleen omdat hij heel nederland wil paaien.

Jammer dat ik nog niet mag stemmen. :(

Waarom mensen toch zo pro paars zijn ontgaat mij, volgens mij vergeten veel mensen dat paars er een puinhoop van heeft gemaakt in de zorg, onderwijs en immigratie daarnaast hebben ze het ook nog gepresteerd om in een wereldwijde hoogconjunctuur het merendeel van de jaren met een begrotingstekort af te sluiten............................ ja paars !!!!!!! :rolleyes:

Op dit moment staat wilders als grootste in de peilingen van de hond en de politieke barometer (dankzij Cohen en het CDA). Breekpunten zijn per definitie debiel en onhandelbaar denk je dat de SP zijn AOW breekpunt wel kan handhaven ? Ook betwijfel ik ten zeerste dat hij niks om Nederlands geeft, of je het nu met hem eens bent of niet hij heeft wel alles in zijn leven opgegeven om te proberen Nederland ten goede te veranderen (zijn visie). Zijn vrijheid / anonimiteit en veiligheid heeft hij allemaal opgegeven, dat doe je niet alleen maar omdat je macht wil.
 
Bovenaan