• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie vuurschepen bij een landclear

DeletedUser20125

Gast
Ik ben ook nog noob, maar ik weet wel dat er geen trucje is om de anti-timing regel te omzeilen, waarom is die er dan?
 

DeletedUser19766

Gast
ja alsof het wat uitmaakt dat de een 2 seconde later komt als de ander

Sorry doet het absoluut, de VS tikken de haven aan en varen weer terug, als de haven dan leeg is is die hele VS aanval zinloos geweest.

Op ETA weet ik wel zo'n beetje wie dit kunstje beheersen (het heet SCHERP SCHIETEN, TIMEN is kijken wat er aankomt nav de snelheid), zo'n kunstje is veel werk en doe je alleen als het echt nodig is.

ALs aanval, KOLO en OS binnen 10 seconden landen heb je een hele goeie tegenover je.

Maar ik begrijp uit de reacties DAT de prooien bij jullie niet dodgen, scherp schieten is het antwoord op dodgen, niet op gewone domme OS, die haal je weg met 300 VS + Zeus = over de 400 Biremen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13872

Gast
Sorry doet het absoluut, de VS tikken de haven aan en varen weer terug, als de haven dan leeg is is die hele VS aanval zinloos geweest.

Op ETA weet ik wel zo'n beetje wie dit kunstje beheersen (het heet SCHERP SCHIETEN, TIMEN is kijken wat er aankomt nav de snelheid), zo'n kunstje is veel werk en doe je alleen als het echt nodig is.

ALs aanval, KOLO en OS binnen 10 seconden landen heb je een hele goeie tegenover je.

Maar ik begrijp uit de reacties DAT de prooien bij jullie niet dodgen, scherp schieten is het antwoord op dodgen, niet op gewone domme OS, die haal je weg met 300 VS + Zeus = over de 400 Biremen

hoe wil je in zo'n korte tijd zo vaak het getal 20 invullen en op versturen klikken?
 

DeletedUser19766

Gast
Neem 30 seconden voor de KOLO tot de KOLOtijd.

beetje oefenen, het mag ook 10 x 30 zijn, het gaat erom dat je een mooie spreiding legt, ik zei al, het is vrij lastig.
 

DeletedUser

Gast
Neem 30 seconden voor de KOLO tot de KOLOtijd.

beetje oefenen, het mag ook 10 x 30 zijn, het gaat erom dat je een mooie spreiding legt, ik zei al, het is vrij lastig.

het is lastig en je hebt er niks aan, je zal hooguit 10 biremen per keer (misschien zelfs minder) doden...
 

DeletedUser11561

Gast
Neem 30 seconden voor de KOLO tot de KOLOtijd.

beetje oefenen, het mag ook 10 x 30 zijn, het gaat erom dat je een mooie spreiding legt, ik zei al, het is vrij lastig.
het is niet lastig, het is nutteloos. kijk maar in de simulator wat je hagel doet op 1000 biremen.
 

DeletedUser11561

Gast
als ik het dubbele betaal voor hetzelfde product is het dure actie.
als ik hetzelfde 2 keer moet kopen omdat ik de eerste met opzet kapotgooi, is dat een nutteloze actie :D
 

DeletedUser13872

Gast
Neem 30 seconden voor de KOLO tot de KOLOtijd.

beetje oefenen, het mag ook 10 x 30 zijn, het gaat erom dat je een mooie spreiding legt, ik zei al, het is vrij lastig.

ik heb een kolo in de stad van wouter je grote vriend, ik zou zeggen laat zien hoe dodoelijk 20 a 30 VS hagel op 1100 BIRS zijn.
 

DeletedUser20125

Gast
ik heb een kolo in de stad van wouter je grote vriend, ik zou zeggen laat zien hoe dodoelijk 20 a 30 VS hagel op 1100 BIRS zijn.


Auwch, die zat.
Maar nu ik hoor dat dat de 'legendarische' truc is...
Dit werkt alleen als je meer steden hebt.
Hagel, puh...
 

DeletedUser16218

Gast
Sorry, maar je VS clears verdelen in clears van kleinere groepen (20 tot 30 VS) is gewoon dom.
Het grote voordeel van een grote VS-aanval is dat je hoeveelheidsvoordeel hebt.

250 VS tegen 1.000 birs verslaan meer birs dan 10 x 25 VS tegen 1.000 birs.

Stuur dan gewoon meerdere VS-clears.
 

DeletedUser11678

Gast
gewoon voldoende VS clears sturen van 250 stuks.. :)
Hahah:p
Of zoals Automaatje altijd bij mij deed op Theta.. VS clears sturen van 317 VS (geloof ik).. Daarmee gingen mijn biremen wel ongelovelijk hard!! Maarja dan had je daarachter altijd nog de landtroepjes he:p haha;)
 
Bovenaan