• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
ik vind vooral dat als je iemand aanvalt dat je dan je gevechtspunten direct na de aanval moet krijgen.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat kan niet. Anders zie je meteen het aantal verslagen tegenstanders. Op die manier is de lol van het spioneren weg aangezien je dan kan terug rekenen hoeveel troepen er in een dorp (ongeveer) resteren.
 

DeletedUser4003

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

bij de muur kan het wel: je ziet meteen het aantal verslagen troepen, en ook als je alles bij elkaar opteld (en dan strijdwagens voor 4 enz.) dan weet je ook het aantal gevechtspunten.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

bij de muur kan het wel: je ziet meteen het aantal verslagen troepen, en ook als je alles bij elkaar opteld (en dan strijdwagens voor 4 enz.) dan weet je ook het aantal gevechtspunten.

nee mijn probleem is als ik bv iemand al ze troepen verwoest dat ik dan bijna een uur moet wachten op men gevechtspunten
 

DeletedUser4003

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ja, dat is nu eenmaal wil jij de site misschien hosten en dan een heleboel van die dingen per minuut verwerken? een kolonisatie is nu eenmaal belangrijker dan een paar gevechtspuntjes van een of andere speler...
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ja, dat is nu eenmaal wil jij de site misschien hosten en dan een heleboel van die dingen per minuut verwerken? een kolonisatie is nu eenmaal belangrijker dan een paar gevechtspuntjes van een of andere speler...

niet als je dit nodig hebt want anders vaart hij terug dan zou wel stom zijn
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Je moet ook zorgen dat er genoeg tijd tussen zit. En niet van uit gaan dat zodra je troepen verslagen hebt je meteen een zegetocht kan doen zodat je kolonisatie precies op tijd aankomt wanneer je je cp hebt gekregen.

Beter plannen dus, en nooit zomaar een kolonisatie vooruit sturen als het te betwijfelen is dat je genoeg cp haalt in de tussentijd.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik vind dat die rottige trofees weg mogen ;)
Ze staan toch maar in de weg en ik vind ze volledig overbodig.
Geen idee hoe het komt, maar tegenwoordig hebben alle spelletjes trofeeën en dat stoort me.

Voor RPG achtige spelletjes of dergelijke kan ik dat nog begrijpen, maar het boeit toch niemand of je al 500 GS van een noob hebt afgepakt, dat je de goddelijk gunst gebruikt (wat elke goede speler doet) of dergelijke..
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ja maar je zou irl toch ook niet weten van, 'ooh nu zijn mn 65 ruiters aangekomen, ik heb gevechtspunten dr bij, lekker zegetochie!!'
 

DeletedUser4003

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

dat is ook een goeie reden.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik vind die echt geld spull droog je geeft geld voor 0 en 1 :p
gewoon ik blijf ervanaf opengevenement ben je freaking 100 euro per maand kwijt Beter WoW (World of Warcraft) spelen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik vind die echt geld spull droog je geeft geld voor 0 en 1 :p
gewoon ik blijf ervanaf opengevenement ben je freaking 100 euro per maand kwijt Beter WoW (World of Warcraft) spelen :p

Haha +1.

Maar de premium service mag van mij blijven zoals het nu is, maar ook echt blijven zoals het nu is. Niks erbij niks eraf, gewoon wat we nu hebben imo.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik vind dat die rottige trofees weg mogen ;)
Ze staan toch maar in de weg en ik vind ze volledig overbodig.
Geen idee hoe het komt, maar tegenwoordig hebben alle spelletjes trofeeën en dat stoort me.

Voor RPG achtige spelletjes of dergelijke kan ik dat nog begrijpen, maar het boeit toch niemand of je al 500 GS van een noob hebt afgepakt, dat je de goddelijk gunst gebruikt (wat elke goede speler doet) of dergelijke..

Ik ben het helemaal met je eens inderdaad ;)

Maar wat ik vooral graag veranderd zou willen hebben is, dat als je iemand ondersteuning geeft en jouw troepen maken daar vijanden af, dat je dan zelf de gevechtspunten krijgt i.p.v. degene waar de stad van is. Dat zou misschien zelfs meer mensen motiveren om te ondersteunen.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik denk dat mensen juist OS sturen om iemand te helpen en zoiezo zou ik het niet doen als ik een noob zou moeten ondersteunen voor een paar gevechtspuntjes dan kan je net zo goed een stad aanvallen en de muur wat mollen
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik vind dat je het onderzoek van kolonisatieschepen eerder moet kunnen"onderzoeken"
ik heb een heel groot leger en bijna iedereen op mijn eiland is van mijn alliantie,dus het enigste wat ik kan doen zijn die boerendorpen aanvalle...
dat is echt saai:(
 

DeletedUser5117

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

dan stap je uit de alliantie?
ik vind het op tijd als het eerder kan dan kan je bij 3000punten al een nieuwe stad stichten....
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik ben het helemaal met je eens inderdaad ;)

Maar wat ik vooral graag veranderd zou willen hebben is, dat als je iemand ondersteuning geeft en jouw troepen maken daar vijanden af, dat je dan zelf de gevechtspunten krijgt i.p.v. degene waar de stad van is. Dat zou misschien zelfs meer mensen motiveren om te ondersteunen.

Als je alliantie makkers gevechtspunten nodig hebben om je alliantie te willen helpen, dan scheelt er wat met je alliantie en wat voor personen deze uit bestaat, niet met het spel.
 

DeletedUser4846

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik zou het fijn vinden dat als je een leger van iemand krijgt en die dan ook mag houden en gebruiken dat die ook mee kan bij het plunderen van boerendorpen of aanval op andere steden/dorpen.

Nu krijg je ze ter ondersteuning maar daarna kan je er niets mee!!!

Kan dat niet aangepast worden??
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik vind dat je het onderzoek van kolonisatieschepen eerder moet kunnen"onderzoeken"
ik heb een heel groot leger en bijna iedereen op mijn eiland is van mijn alliantie,dus het enigste wat ik kan doen zijn die boerendorpen aanvalle...
dat is echt saai:(

Je kunt ook steden op andere eilanden plunderen..?
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Inderdaad of heb je nog geen haven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan