• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Dat zou wel fijn zijn inderdaad, maarja de kans is dat je soldaten sneuvelen en dan kunnen ze de orders niet meer opvolgen.

Maar ik denk ook dat het teveel voordeel opleverd, en dat het daarom niet in aanmerking zou komen voor een update of verdere discussie.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

ik vind dat je op de kaart bondgenoten moet kunnen zien zoals bij tw
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Troepen kunnen geven zou een optie moeten kunnen zijn. :(

1. Kan bijvoorbeeld je ally-genoten helpen en jou je boerderijplaats vergroten.
2. Kan je tenminste je eigen andere stad alvast wat sturen als die nieuw is voor bijvoorbeeld farmen.
3. Kan ook voor gevechtspunten zorgen. Voorbeeld: Je stuurt een (inactieve) persoon 100 boogschutters om vervolgens die met gemak met paarden te vernietigen. 8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Er moet nog een eenheid bijkomen vind ik : verkenners. En de spion moet andere mogelijkheden krijgen : opstand, gebouw saboteren, mensen omkopen. Hij zit tenslotte in de stad, en dat is wat een goede spion doet,.. Verkenners verkennen alleen. + Verkenners kun je dan meesturen met een aanval, zodat je info krijgt over wat voor gebouwen in de stad staan, welk level ze zijn ( mijnen), hoeveel gs er nog over is en hoelang het duurt voordat het pakhuis weer vol is. Elk beetje info kost je nu 1k zilver ? pffrt....
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

het zou makelijk zijn als je je eigen troepen overal kon inzetten als het dorp van jouw is en meer goden :)
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

De meeste ideen hier zijn om de spanning uit het spel te halen xd.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Misschien is het wel leuk om meer goden.
-Zoals Hermes god van handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden. Dan kan je gunst dat je van iemand steelt of zo.
-Hades god van dood, rijkdom, kostbare metalen en god van de onderwereld. Dan kan je als gunst een paar troepen uit de dood terug krijgen of zoiets.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Of op zijn minst een rapport van wat er allemaal in de stad staat nadat je hebt aangevallen, en inlichtingen van wat er buiten de stad zit aan troepen. Lijkt me logisch toch ? Je troepen zijn er geeest en hebben daar rondgekeken, gemoord en gemarteld, dan moeten ze gvd toch wel wat intel hebben ?
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Misschien is het wel leuk om meer goden.
-Zoals Hermes god van handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden. Dan kan je gunst dat je van iemand steelt of zo.
-Hades god van dood, rijkdom, kostbare metalen en god van de onderwereld. Dan kan je als gunst een paar troepen uit de dood terug krijgen of zoiets.

Realiseer je wel dat hoe meer goden, hoe minder mensen je kunt ondersteunen met mythische eenheden.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Realiseer je wel dat hoe meer goden, hoe minder mensen je kunt ondersteunen met mythische eenheden.

Dat klopt wel maar dan moet je gewoon andere eenheden sturen.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ik ben het helemaal met je eens inderdaad ;)

Maar wat ik vooral graag veranderd zou willen hebben is, dat als je iemand ondersteuning geeft en jouw troepen maken daar vijanden af, dat je dan zelf de gevechtspunten krijgt i.p.v. degene waar de stad van is. Dat zou misschien zelfs meer mensen motiveren om te ondersteunen.


Moesten die awards nu eens overeenkomen met de werkelijkheid.
Ze zijn later ingevoerd en ze zijn niet upgedate.
In werkelijkheid, heb je bv. meer kills dan die award zegt.
Veel meer kills.
:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

En hoe zit het met de looptijden van die katapulten ???? VEEEL te lang ! En wat in tw veel beter was ; rammen en kata's. Nu kun je alleen maar een muur kapotmaken... hoe krijg je een tegenstander dan zover dat ie opgeeft, ( behalve aan blijven vallen ). Wat is er leuker , ( en beter) dan iemand zijn boerderij continu kapotmaken ?? Dan geeft de speler sneller op.... en heb je een mooie farm... Als je het nu tegen 3 ( kleinere) spelers opneemt, hebben zij een gigantisch voordeel : 3 kazernes.... Het lijkt erop dat dit spel zo is ontworpen dat zoveel mogelijk spelers het kunnen blijven spelen. Maar wat wel de fun wegneemt voor de wat serieusere en BETALENDE speler. Maar ik denk niet dat ik hiervoor ga betalen op deze manier. Ligt te voor de hand hoe ze hier geld mee willen verdienen. Jammer van dit spel, had leuker kunnen zijn dan TW.Als er rammen bijkomen en kata's hetzelfde kunnen als in TW, stuur me dan een mailtje.. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Makkelijke fix voor trage katapulten is om ze in boten te steken, denk dat dat ook het idee was :) Als je ze in transportboten naar hetzelfde eiland sturen gebruiken ze nog steeds snelheid van de boten en dat scheelt een paar uur.
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

oeps, eeh....ok...wat de snelheid betreft ja .. even met mond vol tanden, hoe kan ik dat gemist hebben ? Weer veel te emotioneel ...

Maar goed, dan nu alleen nog het feit dat ze alleen de muur af kunnen breken...of laat de spion een gebouw in brand kunnen steken...gewoon iets.. (behalve de bliksem van Zeus)
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ja met dat laatste ben ik het aan de ene kant eens... maar aan de andere kant denk ik dat het een bewuste keuze is, volgensmij is dit een heel erg casual spel en is het ook het doel van het spel om mensen zo lang mogelijk te laten spelen.

Dus dan zou de optie om spelers aan gort te schieten tegen het doel van het spel in gaan, en dus niet handig zijn.

Maar dat kan uiteindelijk alleen Innogames beoordelen natuurlijk :)
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Ja.. maar dat vond ik echt te gek in TW : spelers aan gort schieten...dat was toch ook één van de leukste dingen daar ? En dan van die leuke mails krijgen :)) Gs eisen van kleinere spelers om je heen :)) En dat kan nu dus allemaal niet :((

Dus idd heel casual spel.

En : transportschepen : veel te weinig capaciteit. Mijn minotaurussen passen er niet eens in , terwijl ik ze wel mee zou willen hebben tijdens een aanval.Minotaurussen ook niet. Slaat nergens op, het zou gewoon moeten kloppen.

Ben nog maar net bezig en zou al meer dan 50 transportschepen nodig hebben om mijn leger over te krijgen... 50*7=350 = 35% !! plek in de boerderij ben je kwijt aan transport !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4846

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Makkelijke fix voor trage katapulten is om ze in boten te steken, denk dat dat ook het idee was :) Als je ze in transportboten naar hetzelfde eiland sturen gebruiken ze nog steeds snelheid van de boten en dat scheelt een paar uur.

je kan ze wel in transportboten stoppen en dan.....???
ze slopen de muur van je tegenstander niet hoor...!!! En ja ik heb dit zelf al meerdere malen geprobeerd...!!
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

Hier doen ze hun werk wel hoor!!
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

je kan ze wel in transportboten stoppen en dan.....???
ze slopen de muur van je tegenstander niet hoor...!!! En ja ik heb dit zelf al meerdere malen geprobeerd...!!

Dan stuur je er niet genoeg mee. Ik heb al meermaals een muurtje 6 niveaus naar beneden gehaald met 5 katapulten.

Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je enkel kata's opstuurt, want dan zijn ze natuurlijk dood nog voor ze kunnen schieten...
 

DeletedUser

Gast
AW: wat vind je dat mag verbeteren aan grepolis

je kan ze wel in transportboten stoppen en dan.....???
ze slopen de muur van je tegenstander niet hoor...!!! En ja ik heb dit zelf al meerdere malen geprobeerd...!!

Probeer het maar eens in de simulator met een paar honderd slingeraars erbij.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan