• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Wat zijn jouw favoriete wereldinstellingen?

DeletedUser

Gast
Nachtbonus is het enige wat me een beetje onverwacht uitkomt.
1 tot 6 zou veel beter zijn
 

DeletedUser25302

Gast
Het is duidelijk dat het grootste deel van de spelers een snellere wereld wilt, die is momenteel niet beschikbaar! Alle werelden die open zijn hebben snelheid 1-2..
Ook ben ik van mening dat men naar het ally-limiet had mogen vragen, alle werelden die nu nog open zijn voor registratie hebben een ally-limiet van 100-200. Dit is voor mij al een reden om deze werelden niet te betreden.
Ik wacht met hoop op een ideale wereld, vooral belangrijk hier is dat de snelheid hoog ligt en dat het ally-limiet niet boven de 50 ligt (+ liefst nieuw veroveringssysteem), ik hoop dat Inno eens naar de spelers gaat luisteren!
 

DeletedUser

Gast
Het is duidelijk dat het grootste deel van de spelers een snellere wereld wilt, die is momenteel niet beschikbaar! Alle werelden die open zijn hebben snelheid 1-2..
Ook ben ik van mening dat men naar het ally-limiet had mogen vragen, alle werelden die nu nog open zijn voor registratie hebben een ally-limiet van 100-200. Dit is voor mij al een reden om deze werelden niet te betreden.
Ik wacht met hoop op een ideale wereld, vooral belangrijk hier is dat de snelheid hoog ligt en dat het ally-limiet niet boven de 50 ligt (+ liefst nieuw veroveringssysteem), ik hoop dat Inno eens naar de spelers gaat luisteren!

Er werd wel naar een ally-limiet gevraagd hoor.

De resultaten zijn zoals ik ze gestemd had, alleen zou ik het nieuw veroveringssysteem gewild hebben in plaats van het oud.
Maar de kans dat ik nog verder ga spelen is praktisch onbestaand wel :)
 

DeletedUser21354

Gast
Resultaten zijn naar wens. Behalve de nachtbonus, die valt mij tegen. Maar als het aan mij zou liggen zou die hele nachtbonus afgeschaft worden. :p
 

DeletedUser13349

Gast
Grotendeels zit ik op het gemiddelde. Alleen geef ik de voorkeur aan nieuwe opstand. Voor mij mogen ze snel een wereld starten met de gemiddelden. Lijkt me een leuke uitdaging. (hoop dan toch stiekum dat ze kiezen voor nieuwe opstand).
 

DeletedUser13349

Gast
Resultaten zijn naar wens. Behalve de nachtbonus, die valt mij tegen. Maar als het aan mij zou liggen zou die hele nachtbonus afgeschaft worden. :p

nou, ik denk dat het voor iedereen gezonder is om dat wel te handhaven ;)
 

DeletedUser13349

Gast
Wat een geweldig initiatief.
Kan je ook de optie erbij zetten met of zonder wereld wonderen?
Of eventueel een wereld waarbij Xerxes weer terug komt.
Met xerxes werd we iig gevochten ipv dat je met de wereld wonderen alleen maar met GS bezig bent
Kun je mij even bijpraten over dat xerxes. Of bedoel je gewoon die speler?
 

DeletedUser19555

Gast
Komt erop neer dat de meeste mensen dus wat anders willen dan er op dit moment wordt aangeboden. Een wereld met snelheid 3+, zonder moraal en kleine allianties met een korte NB zijn dus gewenst.
Beetje zoals de wereld PI dus.

En als dat nog als toevoeging erbij mag: ZONDER INSTANT BUY!!
Wanneer mogen we die verwachten? :D
 

alex341

Slingeraar
Wat ik eigenlijk miste in de hele enquette is de vraag: aan welke vereisten moet de wereld voldoen om mee te doen.
Voor mij is het belangrijk dat
- de nachtbonus van 23:00 tot 0:700 loopt (ik werk en heb mijn slaap gewoon nodig en ben fanatiek genoeg om niet mee toe doen in werelden waar ik steden kwijt raak als ik op 1 oor lig..)
- de snelheid minimaal 2 is (maar 2,5 of 3 mag ook best)
- het oude veroveringssysteem geldt.

Beginnersbescherming zal me een zorg zijn, net als maximale alliantie grootte en moraal.
 

DeletedUser

Gast
snelheid 2.5 of 3, oude veroveringssysteem, beginnerbescherming 7 dagen, geen moraal, nachtbonus van 23:00 - 06:00 en vooral ally limiet max 50, maar liefst nog minder. Dan gaan BG's voor de WW niet meteen fuseren.
 

DeletedUser22668

Gast
Ik ben het met alles eens, behalve die NB...


Zorg gewoon voor een tweede Corinthe, daar heb je de perfecte instellingen:)
 

DeletedUser22538

Gast
Wordt het eens geen tijd dat er een wereld komt waarbij iedereen dezelfde voordelen heeft?Natuurlijk komt dit er niet want goud is natuurlijk de boterham van Inno.
Zou wellicht wel eens een leuke verandering zijn zodat iedereen evenveel kansen heeft als een ander.....
 

DeletedUser24611

Gast
Ik ben het met alles eens, behalve die NB...
Zorg gewoon voor een tweede Corinthe, daar heb je de perfecte instellingen:)

Ben ik niet met je eens.
NB mag wel uurtje later ingaan.

Rest is Corinthe prima ingesteld.
 

DeletedUser22564

Gast
Ik had bij zowat alles hetzelfde gekozen als de overgrote meerderheid.
Al heb ik het alliantielimiet liever hoger dan 100.
 

DeletedUser20457

Gast
01:00-08:00 leek mij wel wat hahaha.

als men nu wat ermee doet zou dat inderdaad fantastisch zijn op een nieuwe wereld of de bestaande werelden erop aanpassen via een update.

zo is er op de wereld van marathon een chronisch tekort aan hout daar is de verhouding met steen erg buiten proporties veel en veel te weinig aan hout,

gr
Bulldogg
 

Gollum Returns

Manticore
Ik ben het met alles eens, behalve die NB...


Zorg gewoon voor een tweede Corinthe, daar heb je de perfecte instellingen:)

Nee, te vroege Nachtbonus, maar verder wel oke wereldje ;) Liever dan de nachtbonus van 1-7 of van 1-8 hahaha, ooh kak nu weten jullie ook wie die paar stemmen waren daarvoor.
 
Bovenaan