• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Wat zijn jouw favoriete wereldinstellingen?

DeletedUser22668

Gast
Nee, te vroege Nachtbonus, maar verder wel oke wereldje ;) Liever dan de nachtbonus van 1-7 of van 1-8 hahaha, ooh kak nu weten jullie ook wie die paar stemmen waren daarvoor.

Pussy, gewoon 23-6 en geen ambtenaren werelden, die zijn er al veel te veel, NB 23-6 is al veel te lang geleden, of moet Inno dan ook vroegen beginnen ofzo?:O
 

DeletedUser16767

Gast
Pussy, gewoon 23-6 en geen ambtenaren werelden, die zijn er al veel te veel, NB 23-6 is al veel te lang geleden, of moet Inno dan ook vroegen beginnen ofzo?:O
op cor hebben we dit nu
is ruk

beter 00:00 tot 06:00
smiley_emoticons_irre4.gif
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Zouden we een beetje blij (tevreden) worden als we proberen te realiseren om een volgende wereld met de meest gekozen instellingen te openen op basis van de resultaten?
 

DeletedUser

Gast
Zouden we een beetje blij (tevreden) worden als we proberen te realiseren om een volgende wereld met de meest gekozen instellingen te openen op basis van de resultaten?

Nee, dat zou betekenen dat er 2 belegeringswerelden na elkaar komen, de andere instellingen lijken me wel top :)
(snelheid 3, zonder moraal, nb 0-7, allylimiet 50)
 

DeletedUser22668

Gast
Zouden we een beetje blij (tevreden) worden als we proberen te realiseren om een volgende wereld met de meest gekozen instellingen te openen op basis van de resultaten?

opstand, geen moraal, NB 22/23-06 snelheid bouwen en eenheden 3 of hoger, dan ben ik blij:)
 

DeletedUser

Gast
Met de meest gekozen instellingen, maar dan met opstand ipv belegering, anders zijn er 2 belegeringswerelden na elkaar.

Dus opstand, snelheden 3, nb 00-07, geen moraal en alliantielimiet 50.
 

DeletedUser23608

Gast
Zouden we een beetje blij (tevreden) worden als we proberen te realiseren om een volgende wereld met de meest gekozen instellingen te openen op basis van de resultaten?

Graag. Belegering boven die verrekte opstands gedoe. :)
 

DeletedUser23992

Gast
Zouden we een beetje blij (tevreden) worden als we proberen te realiseren om een volgende wereld met de meest gekozen instellingen te openen op basis van de resultaten?

Zeker :D Die wereld lijkt dan op Lamia en Lamia heeft de perfecte instellingen vind ik. :)
 

DeletedUser24549

Gast
Alles snelst van het snelst.

Nb van 00:00 tot 07:00.

Belegering, opstand is niks aan.

Geen moraal.

Alliantielimiet : 50
 

DeletedUser

Gast
Zouden we een beetje blij (tevreden) worden als we proberen te realiseren om een volgende wereld met de meest gekozen instellingen te openen op basis van de resultaten?

Wachten wel lang deze keer, vorige wereld is al een dikke 2 maand open :D
 

DeletedUser12074

Gast
Toch ben ik wel benieuwd wanneer deze (community)wereld uitkomt...
Heb namelijk wat berekeningen gedaan:

Wereld Naxos:
Gestart op 9-4-2015
Snelheid: 1.5
Kolonisatiesysteem: Oud

Wereld Marathon:
Gestart op: 21-1-2015
Snelheid: 2
Kolonisatiesysteem: Nieuw

Wereld Lamia:
Gestart op: 15-11-2014
Snelheid: 3
Kolonisatiesysteem: Oud

Wereld Knossos:
Gestart op: 19-8-2014
Snelheid: 2
Kolonisatiesysteem: Nieuw

Nieuwe wereld:
Hier is nog niet veel over bekend, maar als je kijkt wat de community wilt, en wat de afgelopen werelden waren kwam ik uit het volgende.
Start op: Tussen deze 4 werelden zit: 11 weken (1 dag) + 9 weken (3 dagen) + 12 weken (4 dagen) = 35 weken en een dag. Als je dat deelt door 3 krijg je 11 weken en 5 dagen.
Dan start de wereld dus op 9-4-2015 + 11 weken en 5 dagen = 30 juni 2015 (innogames verkondigd de werelden altijd 4 dagen van te voren, dus in theorie zou de wereld nu ongeveer moeten worden aangekondigd).
Snelheid: Aangezien de twee vorige werelden langzaam waren en de community op het forum schreeuwt naar een snelle wereld denk ik dat het een wereld wordt met snelheid 3, netzoals Lamia.
Kolonisatiesysteem: Aangezien het bijna altijd afwisselend is, wordt dit waarschijnlijk het nieuwe kolonisatiesysteem.

Kort samengevat:
Start rond: 30 juni 2015 (waarschijnlijk is dit misschien een weekje later)
Snelheid: 3
Kolonisatiesysteem: Nieuw

Hopelijk hoeven we niet al te lang meer te wachten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Top berekening, echter staat de start van een wereld voorlopig nog niet gepland helaas.
Ik laat jullie weten wanneer dat wel zo is!
 

DeletedUser12074

Gast
Hopelijk komt die binnenkort wel :/
Naxos is wat mij betreft iets te sloom...
 
Bovenaan