• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

DeletedUser

Gast
Het koppel had zich gewoon kunnen aansluiten bij de slechtjes, en dan hadden we dag 3 al gewonnen. Dat wou ik toch nog even opmerken.

Klopt idd, ik heb het niet geheel meegenomen in de opstelling omdat de kans op een G-G koppel groter leek, wat achter na een berekening van Jasper ook niet helemaal waar was.

Ik neem het mee.
 

DeletedUser26399

Gast
ik wil, maar weet niet of er animo is en thema gaat nou niet bepaald alles zijn
 

DeletedUser18363

Gast
Goed zo Graecus! Zeg het hem maar. Als jij een potje wilt leiden moet je dat gewoon doen! Als Neusje niet wil meespelen schrijft hij zich gewoon niet in.

Wordt alleen wel een probleem als anderen zich ook niet inschrijven, maar misschien kan ie een eenpersoonspotje spelen met jou ofzo.
 

DeletedUser21575

Gast
Wordt alleen wel een probleem als anderen zich ook niet inschrijven, maar misschien kan ie een eenpersoonspotje spelen met jou ofzo.
Jij spreekt voor iedereen op het forum zo te zien? Laat de jongen het gewoon proberen, en als het niet lukt, so be it.
 

DeletedUser18363

Gast
Fine, ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Leid die shit maar Graecus.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Graecus, ik zou je aanraden het volgende potje dat je wil leiden, niet alleen te leiden.
Het vorige potje was niet zo ideaal, volgens mij gaat het een stuk beter als je samen met iemand anders leidt.
 

DeletedUser

Gast
Doe mij dan maar. Ik help wel met balancering e.d. en ben beschikbaar vanaf overmorgen.
 

DeletedUser26399

Gast
Oké, maar in principe heb ik al een slachtoffer dat mij zal moeten helpen
 

DeletedUser20542

Gast
Hij heeft mij geslachtofferd.

E: Om precies te zijn, ik heb mezelf geslachtofferd.
 

DeletedUser23442

Gast
Klopt idd, ik heb het niet geheel meegenomen in de opstelling omdat de kans op een G-G koppel groter leek, wat achter na een berekening van Jasper ook niet helemaal waar was.

Het was wel helemaal waar dat de kans op G-G groter was dan de kans op G-S :p

Maar het was niet waar dat de kans op G-S "heel klein" was zoals jij dacht :p
Dat was gewoon 36% ofzoiets, en dus was de kans erop redelijk aanwezig
 
Bovenaan