• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

latdekat

Harpij
De manier waarop je het presenteert is raar, ook het feit dat Graecus 3 min later ook magisch stemt. Ziet eruit als een wolvenchat overeenkomst.

Meteen in de aanval gaan, in plaats van te claimen of iets dergelijks. Pas wanneer Kyra erom vraagt geef je je claim. Alsof je eigenlijk niet wou claimen.

Lat, Kyra en Graecus wolf dus.

Ik ben goedje, als ik sterf vanavond kill Lat.

Gr

Jullie overlord.

Weer meteen in de aanval, hoe groot is de kans dat er serieus nog drie wolven inzitten? Alleen al doordat je zoiets durft te beweren hoop ik dat iedereen inziet dat Neusje ook echt slecht is.

Het is sowieso raar dat ie niet met een specifieke rol komt, maar gewoon met 'slechtje'.
Premiejager zou het meeste sense maken.

Misschien is het ook gewoon zo dat Jivi het ongebalanceerd zou vinden mocht er nog een ziener inzitten + muizenval en heeft ie de ziener daarom wat zwakker gemaakt?
 

DeletedUser18363

Gast
Dus jij gaat af op een vage ziener claim met een vage 'Neus is gezien als slecht'
Het kan niet meer premiejager schreeuwen dan dit.
 

DeletedUser18363

Gast
Misschien is het ook gewoon zo dat Jivi het ongebalanceerd zou vinden mocht er nog een ziener inzitten + muizenval en heeft ie de ziener daarom wat zwakker gemaakt?

Als je iemand beschuldigt van slecht zijn, geef dan ook een rol.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik wil Kyra bedanken voor het vertrouwen.
En Jaspeni$ is de kneus van het potje.

Gr

Jullie overlord.
 

DeletedUser

Gast
Nacht 4

Vandaag is iedereen bijeengekomen in Monsieur Cannibale. Iedereen nam plaats in de ketels en samen gingen ze in overleg. Na claims, wisselingen en overleg kwam eruit dat Neusje de Efteling zou gaan verlaten. Aangekomen bij de poorten leverde hij zijn paspoort in en vertrok uit de Efteling. De nieuwste inwoner, Baron Hooghmoed, ging nu weer het park uit.

De poorten sloten en iedereen ging naar huis. Onderweg naar huis werd Kyraco gegrepen en vervoerd naar Monsieur Cannibale. Daar stond de magische steen klaar voor haar. Onder een luide lach van monsieur Cannibale sprak de steen zijn magische woorden, magische krachten der brandnetel, verander Kyraco nu in een ketel. Poef en daar stond een mooi groen keteltje. Klaar om op de attractie mee te draaien.

Neusje is Baron Hooghmoed, ook wel dorpsoudste V1

Kyra is heks van de Indische waterlelies, ook wel gewone wolf

Toen de resterende inwoners besefte dat een betoverde wolf wel heel raar was was het al te laat. Graecus en Smoepje werden gegrepen en vervoerd naar Monsieur Cannibale, waarna ook zij werden betoverd tot mooie ketels.

Al lachend en rijdend in de attractie genoten Jaspenia, Nissassa en Latdekat van het goede leven als enige inwoners van de Efteling. Het G-S koppel wint.

Graecus is Fata, ook wel de illusie

Smoepje is Belletje bel, ook wel beschermengel

Lat is Roodkapje, ook wel cupido

Jaspenia is Holle Bolle Gijs, ook wel burger

Nissassa is Monsieur Cannibale, ook wel infectiewolf
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, hadden we nog wel gekozen om niet mij te infecteren en met de slechtjes mee te winnen al heel snel...

Ging het nogsteeds zo makkelijk x)
 

DeletedUser21575

Gast

Maar idd. We hebben er bewust voor gekozen om g/s te winnen ipv s/s. Aangezien we met het koppel mochten netwerken konden we makkelijk focussen op de wolven en alle andere targets die we interessant vonden. Als we wilden hadden we de wolven ook in leven kunnen houden en met nacht 3 een team van 7 slechtjes gehad en daarmee een instawin gekregen. Maar waar is de lol daar in? :O
 

DeletedUser

Gast

DeletedUser

Gast
Gefeliciteerd koppel!
Jullie hadden nog wel verloren als Graecus anders had gestemd. :p
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry boys. Maar ik was zo verliefd op Jasper dat ik jullie wel moest verraden. Neemt niet weg dat 40% schijtinactief was.. Maar goed gespeeld allen!

En jivi complimenten met het leuke thema.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Trouwens, ik blij erbij dat de hints die spelletje serieus hadden kunnen kapot maken. De spelleider gaf op willekeurige momenten (als het hem zinde of op voorhand vastgelegd?) verhaaltjes met daarin hints over dingen? Zo heb ik het toch in het begin ervaren. Of was dat enkel omdat er een actie gebeurd was (cupido)? In ieder geval zie ik nog steeds geen enkele reden waarom dit het spel leuker zou maken of beter zou maken. Enkel kansen om het serieus te misbruiken als spelleider om te hinten of om het spel te verkloten :x
 

DeletedUser

Gast
@RabbidRobin Ik heb nooit hints meegemaakt, ik wilde dat gewoon eens proberen en dat was serieus erg lastig en begrijp ook dat dat niet handig is in potjes. Daarom z al het ook niet meer voorkomen tenzij ik op voorhand dingen kan vastleggen als hints, maar ik zal het iig niet meer erin gaan doen.

Om even de hints uit te leggen:
Hint 1, gewoon random tijdstip, ging over de A doelde op de A in Nissassa, RabbidRobin en Zantos, echter waren er 11 of 12 van de 16 spelers met een A. dus was het niet te herleiden.

Hint 2, hint richting Graecus, ging over de fata morgana, was een aansporing om gebruik te maken van zijn krachten.

Daarna ben ik gestopt met hints.

En idd, de activiteit was echt heel treurig op enkele na, ook vond ik het jammer dat mensen hun krachten niet gebruiken zoals Graecus of Smoepje die het vergeet. Als je geen tijd hebt of je dit toch vergeet, speel dan gewoon niet mee en schrijf je niet in.

Bedankt @Nissassa voor het compliment.

Nog een algemene vraag, wat vonden jullie van de Balans?
 

DeletedUser

Gast
Anton Pieck - Martelaar Dasios
Doornroosje – Burger – ShovingNE2
Lange Jan – Burger - Ijzer
Draak lichtgeraakt – Burger - Kyra
Roodkapje – Cupido - Latdekat
Magische Klok – Muizenval - Ilja
Pardoes – Beul V2 Heartlion
Jokie – burger - DonFrank
Belletje bel – Beschermengel V1 - Smoepje
Holle bolle gijs – burger - Jaspenia
De Baron – Dorpsoudste V1 - Neus
Fata – fata morgana - Graecus001
Rattar – sabotagewolf - Ydeger
Pantagor – Gewone wolf - -Zantos-
De grote boze wolf –Gewone wolf - RabbidRobin
Monsieur Cannibale – infectie wolf - Nissassa
 

DeletedUser26399

Gast
@RabbidRobin Ik heb nooit hints meegemaakt, ik wilde dat gewoon eens proberen en dat was serieus erg lastig en begrijp ook dat dat niet handig is in potjes. Daarom z al het ook niet meer voorkomen tenzij ik op voorhand dingen kan vastleggen als hints, maar ik zal het iig niet meer erin gaan doen.

Om even de hints uit te leggen:
Hint 1, gewoon random tijdstip, ging over de A doelde op de A in Nissassa, RabbidRobin en Zantos, echter waren er 11 of 12 van de 16 spelers met een A. dus was het niet te herleiden.

Hint 2, hint richting Graecus, ging over de fata morgana, was een aansporing om gebruik te maken van zijn krachten.

Daarna ben ik gestopt met hints.

En idd, de activiteit was echt heel treurig op enkele na, ook vond ik het jammer dat mensen hun krachten niet gebruiken zoals Graecus of Smoepje die het vergeet. Als je geen tijd hebt of je dit toch vergeet, speel dan gewoon niet mee en schrijf je niet in.

Bedankt @Nissassa voor het compliment.

Nog een algemene vraag, wat vonden jullie van de Balans?

Waarom zou ik een lynch na 18u weer tot leven willen wekken als ik dit voor de lynch moet doen, halfuur ten laatste
 

latdekat

Harpij
Anton Pieck - Martelaar Dasios
Doornroosje – Burger – ShovingNE2
Lange Jan – Burger - Ijzer
Draak lichtgeraakt – Burger - Kyra
Roodkapje – Cupido - Latdekat
Magische Klok – Muizenval - Ilja
Pardoes – Beul V2 Heartlion
Jokie – burger - DonFrank
Belletje bel – Beschermengel V1 - Smoepje
Holle bolle gijs – burger - Jaspenia
De Baron – Dorpsoudste V1 - Neus
Fata – fata morgana - Graecus001
Rattar – sabotagewolf - Ydeger
Pantagor – Gewone wolf - -Zantos-
De grote boze wolf –Gewone wolf - RabbidRobin
Monsieur Cannibale – infectie wolf - Nissassa

Het koppel had zich gewoon kunnen aansluiten bij de slechtjes, en dan hadden we dag 3 al gewonnen. Dat wou ik toch nog even opmerken.

Verder bedankt Jivi, en GG aan iedereen!
 

DeletedUser

Gast
Waarom zou ik een lynch na 18u weer tot leven willen wekken als ik dit voor de lynch moet doen, halfuur ten laatste

Je stuurt voor 21:30 in wie je wilt redden van de lynch, dan wordt die gene bv. gelyncht dan gaat die dus het spel uit maar rol wordt niet bekend gemaakt, dag erna kan die om 18u weer meedoen en is weer gewoon speler.

Je was een bengel voor de lynch...
 
Bovenaan