• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #192 - De Efteling

DeletedUser

Gast
Nacht 3

Alle inwoners waren bij elkaar gekomen op de pier in het havenstadje van De Vliegende Hollander, daar werd eerst Kyraco officieel benoemd tot nieuwe parkdirectie van de Efteling. Na een stukje vlaai en kopje koffie of thee was het tijd om te gaan stemmen. Na wikken en wegen kwam eruit dat -Zantos- de Efteling zou gaan verlaten.

De poorten van de in- en uitgang gingen open en -Zantos- werd naar buiten gestuurd nadat hij zijn paspoort had ingeleverd. Naast hem stonden ook ShovingNE2 en Ijzervreter die van hun bed waren gelicht. Slapen is goed, maar daardoor 3 deadlines missen is niet goed. Ook zij leveren hun paspoorten in en de poorten worden gesloten voor hun neus. De resterende inwoners vierde nog tot diep in de nacht feest.

Toen iedereen sliep vond er in het holst van de nacht een geheime ontmoeting plaats. Een inwoners is overgelopen naar de slechte kant!


Zantos is Pantagor, ook wel gewone wolf

Shoving is Doornroosje, ook wel burger

Ijzer is Lange Jan, ook wel burger
 

DeletedUser

Gast
Ik bedoel het oprecht niet vervelend, en iedereen is welkom. maar als je dagelijks inlogt om 1 random uitspraak te doen en je verder niet betrokken wilt worden.. vraag ik me gewoon af welk plezier je dan uit het spelletje haalt. En ik kan het ook verkeeerd aanvoelen. Maar daarom vraag ik het he.

Heb ik ooit gezegd dat ik niet betrokken wou worden? Maar ik ga er toch mee stoppen. Of nou ja iniedergeval met WvW. Maar ik wil dit potje nog afmaken.
 

DeletedUser21575

Gast
Infectie, zitten we daar weer mee
Goed dat je het aanhaalt.. Een van de spelers die eerst goed was blijkt dus nu slecht te zijn! Nu alleen nog bedenken wie..
Ik had een lijstje met spelers voorbereid die actief waren aan het bijdragen aan de pot en daadwerkelijk op wolven stemden. Maar nu er een infectie plaatsvond beginnen we weer van voor af aan :/
 

DeletedUser26399

Gast
Mooi moment voor melden, Neusje, bij gebrek aan andere opties. Als het mis is lynchen we Latdekat gewoon
 

DeletedUser18363

Gast
Neusje is gezien als slecht. Ik ben namelijk oneven ziener, en vorige nacht heb ik Neusje gezien.

De manier waarop je het presenteert is raar, ook het feit dat Graecus 3 min later ook magisch stemt. Ziet eruit als een wolvenchat overeenkomst.
 

DeletedUser18363

Gast
Lat, Kyra en Graecus wolf dus.

Ik ben goedje, als ik sterf vanavond kill Lat.

Gr

Jullie overlord.
 

DeletedUser21204

Gast
En je gelooft meteen dat ie ziener is?

Wel, ja? Heb ik enige reden om dat niet te doen dan?
En verder hebben we zo veel wolven gelyncht dat een wolf echt niet zo'n lynchactie gaat lopen opzetten, want als jij goed blijkt gaat Lat ofc dood.

Maar Lat, wat is hij precies, behalve "slecht"?

En Neus, wat beweer jij dan te zijn?
 

DeletedUser18363

Gast
Wel, ja? Heb ik enige reden om dat niet te doen dan?
En verder hebben we zo veel wolven gelyncht dat een wolf echt niet zo'n lynchactie gaat lopen opzetten, want als jij goed blijkt gaat Lat ofc dood.

Maar Lat, wat is hij precies, behalve "slecht"?

En Neus, wat beweer jij dan te zijn?

De Baron Hooghmoed, dorpsoudste V1
 

DeletedUser21204

Gast
Weet je wat ik denk?
Dat Lat premiejager is, en nu wint als Neus dood is.
Want een wolf doet zoiets niet nu, maar een premiejager zeker wel.
Ik geloof Neus hierin namelijk.

Latdekat.
 

DeletedUser18363

Gast
Het is sowieso raar dat ie niet met een specifieke rol komt, maar gewoon met 'slechtje'.
Premiejager zou het meeste sense maken.
 

DeletedUser23442

Gast
Neusje schijnt gezien te zijn als slecht. Dat hoeft inderdaad niet waar te zijn. Maar...

Lat, Kyra en Graecus wolf dus.

Ik ben goedje, als ik sterf vanavond kill Lat.

Gr

Jullie overlord.

Beetje veel wolven nog? Aangezien er ook al 2 dood zijn. En aangezien Kyra nu dr stem wijzigt geloof ik niet dat dat dus alle 3 maar wolven zijn.

Ik ga met neusje mee latdekat. Neusje komt met een beter argumenten.
Betere argumenten? Op dat moment had Neus geen enkele poot om op te staan x)

Maargoed.
Óf Lat is ziener, dan zijn Neus + Kyra of Smoepje wolf, die neus nu proberen te redden.
Óf Lat is premiejager. Maar ik schat de kans heel klein in dat neus de laatste op zn lijst is.
Er zijn vooral veel wolven geluncht en een paar mensen gelyncht, maar hij moet wel erg veel gelukt hebben als dat net zn hele lijstje was.
Zeker aangezien hij vgm nergens op wat voor manier dan ook geprobeerd heeft om een lynch echt te sturen.

Conclusie:
Nu Neus lynchen
Slecht --> Kyra of Smoepje lynchen
Goed --> Lat lynchen, want lijkt me echt niet dat die al gewonnen heeft hiermee
 
Bovenaan