• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser27427

Gast
Dit is misschien een 'counter', maar vgm kan ik het wel onderbouwen.

Voetbalp
Je stemt zomaar op me omdat ik niet verdacht ben. Dus stel ik word vanavond gelyncht en ik ben goed, dan was het niet jouw schuld. Nee, want jij vond me niet verdacht. Vooruit dan dat je random stemt, maar het vreemde vind ik dat je je stem vervolgens begint te 'onderbouwen'.

Daarij kom je anderhalf uur na je stem nog uitleg geven... Jij was toch afwezig?

Dit is nou precies waar ik het over had. Voor je het weet ben ik lynch, maar dan is voetbalp niet verdacht hoor. Nee, die dacht al dat ik een goedje was. Ben je je medewolf aan het indekken?
Misschien is het geen heel sterke lynchstem, maar ik begrijp de refenatie wel. Voetbalp10 stemt wel op Ydeger, maar het lijkt er vervolgens ietsje op dat hij zich wil indekken door te zeggen dat hij hem niet verdacht vindt. Bovendien was het dag een en dus nog te vroeg voor een echt goede onderbouwing.
Lunch is een goedjespower? En sportief lunchen is niet ok? Interessante mening.

Ik blijf op voetbalp. Sws niet echt een reden voor mij om mijn mening te veranderen.
Ik denk dat Voetbalp10 hier lynchen ipv lunchen bedoelde. Te snel gelezen Ydeger?

Verder nog een vraag aan Kalgar: Is je verdenking voor vandaag van Voetbalp10 volledig naar Ydeger verschoven?
 

DeletedUser26715

Gast
In de context van de eerste lynch vind ik mijn uitleg duidelijk genoeg.

Laten we dan eens kijken naar wie er gisteren op Voetbalp hebben gestemd. Gekko, Aeneas, Ari en ik. Zij vonden allemaal Voetbalp verdachter dan Gekko, en het bleek nog terecht ook. Alleszins, stemmen op hem kunnen niet meer ongunstiger zijn dan de stemmen op Gekko, als je snapt wat ik bedoel. Ten eerste vraag ik me dan af waarom je precies mij viseert, en niet Ari, die ook al twee keer op hem stemde. En waarom is Aeneas geluncht? Moest er nog een stemmer worden weggewerkt, om wolfje Voetbalp zo lang mogelijk te laten leven.


Ten eerste verdenk ik hem na argumenten en na verdere acties van hem zoals zijn rare claim.
Dat je hem nu verdenkt prima, daar heb ik zelfs begrip voor ik verdenk hem ook.
Maar het gaat over je eerste stem die ik nog steeds raar vind.

Ari zie ik meer als een trol, net als neusje. Die vent kun je niet serieus nemen.
Jou zie ik daarentegen wel als een ervaren speler die niet meedoet om te trollen.
Daarom vind ik het ook zo'n vreemde stem (LET OP! de eerste, de tweede stem begrijp ik volkomen) en zeker nu je er stiekem toch een beetje omheen probeert te draaien.

Natuurlijk blijft het een eerste stem, zoals je nu ook uiteindelijk zegt en dat begrijp ik ook.
Daarom zet ik je ook pas na voetbal op mijn lijstje maar dat neemt niet weg dat ik het vreemd vind van een ervaren speler om gewoonweg om een counterstem te zetten op een vreemde stem die verder geen bijval kreeg.

Ten tweede vond ik het bijzonder vreemd hoe Gekko toen over lynchen dacht,
als je een beetje ervaren bent zou je je daar ook met mij eens moeten zijn.
Dat hij daarna een goedje bleek kan ik persoonlijk weinig aan doen.
Als persoon A nu zou gaan schreeuwen lynch gekko (wat een bewezen goedje is) en we zouden hem lynchen en hij blijkt een goedje is het dan onze schuld dat wij hem hebben gelyncht? Ik kan er niks aan doen als iemand wolfish gedrag vertoond.


Wat ik helemaal interessant vind, is dat je hem zelf ook beweert te verdenken. Waarom vind je het dan zo raar dat ik op hem stem? Wel hypocriet dat jij hem gewoon kunt verdenken, maar als ik het doe, heb ik geen reden en is het verdacht van me.

Ik heb het hier over de eerste stem, die heb je gepost met de argumenten die er toen waren.
De reden dat ik voetbal verdacht vind is meer om wat er DAARNA allemaal heeft afgespeeld.
Ik snap ook zeker dat je je tweede stem op hem hebt gezet.


Om nog even snel op Dasios te reageren. Nee ik verdenk voetbal nog wel meer dan Ydeger.
Ydeger begint zich wel vreemder te gedragen maar dat weegt niet op tegen het gedrag van voetbal.


E: ik moet nu naar mijn training toe, verder heb ik nog veel te doen voor school enz. Ik weet dus niet of ik nog tijd zal hebben om nog online te komen voor de volgende deadline.

Ik zet mijn stem dus voor nu op Voetbal dat is op dit moment voor mij de meest verdachte. Waarom ik dat vind kun je een paar posts terug vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Heart, zie morgen als jouw laatste kans.
Dat is dus vandaag, wat mij betreft x)

Wat betreft de voetbal-discussie heb ik niet veel toe te voegen aan wat er vandaag en gisteren al gezegd is; het is wachten op een reactie van voetbal. Komt die er niet, dan zegt dat ook wat.
 

DeletedUser26399

Gast
Voetbal

en omdat er ook twijfels zijn over Ydeger vergiftig ik je met een geheim recept. Ik ben namelijk beul en anders vergeet ik dit toch en ik voel mijn einde naderen.



@Artifex
 

DeletedUser27931

Gast
Oke, ik moet me dus gaan verdedigen om straks niet de lynch te zijn.


(ik ga nu alles even op een rijtje zetten)

De reden waarom ik verdacht word:

Ik werd verdacht, omdat ik me in de discussie ging mengen van kalgar en gekko. Toen heb ik een analyse gegeven van wat ik dacht wat ze bedoelde. (Ik weet nog steeds niet of ik het goed op heb gevangen....)
Ik heb toen gezegd dat als je het lukt om mensen te overtuigen om zich zelf dood te maken, dat dat wel heel erg een wolven actie zou zijn.

Ook konden jullie mijn random stem niet echt waarderen, waarop ik me afvraag: het doel van het spel is toch om de wolven uit te schakelen?. Dus goed dat jullie het niet waarderen dat snap ik nog, maar waarom word ik daardoor extra verdacht?

Natuurlijk hadden jullie toen weer jullie zonde bokje voor die avond ---> mij. (ik vind dit begrijpelijk)

Jullie nemen mij nog steeds kwalijk dat ik random stem, maar AriChibi doet dat toch ook de hele tijd? Ze stemt op mij zonder (zo ervaar ik het) enige goede argumenten....
En dat nemen we haar niet kwalijk? MISSCHIEN een wolven complot? (ik leg de uitdruk op misschien! Ik ga nu nog niemand beschuldigen)

Goed dan zijn er meelopers zoals Ydeger, weet je het zelfde als bij AriChibi ook geen goede argumenten te vinden. En dan komt hier er nog bij dat hij ook nog een counter stem heeft geplaatst.... (En dat is ook niet erg! Maar mij random stem wel? alleen, omdat ik vroeg weg moest is het wel erg!)

Aeneas je zat te twijfelen tussen mij en gekko, maar je hebt niet echt een reden genoemd waarom? Dus kan je dat verder uitleggen?

Oja en dan nog. Ik zie net dat Graecus 001 op mij stemt, maar wat is jou reden???????
Ik word hier wel pist van... 3e dag en je zet er nog steeds geen argumenten bij???? Maar mij word het op dag 1 wel kwalijk genomen, waarop ik me later nog ff wil indekken om niet te veel gezeik te krijgen. Dus wat is dit voor bullshit? (oke dat was even mijn irritatie :))



Voor de rest wil ik alvast zeggen dat ik niet 20 ben, dus ik ga op normale dagen gewoon rond 21:30 naar bed. Ik zal daarom sws de DL niet mee krijgen. Ik zal tot 22:00 nog af en toe wel even kijken.

PS. Er is niks mis mee laat naar bed gaan, maar anders kom ik de volgende dag niet uit me bed :)
 

DeletedUser25931

Gast
Wacht, en precies waarom is voetbal ohzo wolfish dat iedereen op hem stemt? Zoveel heeft voetbal niet verkeerd gedaan, en er zijn nu een aantal mensen die gewoon mee blijven lopen zonder zwakke stem, die ik veel sneller wolf acht dan voetbal. Waarom lijkt er een hele grote focus op voetbal ? Ik wil vooral reageren op Kalgar .
Ik snap je vraag niet helemaal maar volgens mij vraag je wie wij denken dat we moeten lynchen.
Ik heb eigenlijk 2 mensen waar ik mijn twijfels bij heb.

Ik neig aan de ene kant vooral veel naar voetbal aangezien hij een paar hele rare acties had aan het begin.
Zo had hij ook een paar rare meningen/argumenten over de lynch,
aan de andere kant had gekko die natuurlijk ook en dat bleek een goedje.
Verder had hij de RNG stem die hij daarna wel beargumenteerd en een rare claim.
Vind het ene kant best wel raar natuurlijk maar aan de andere kant voetbal is een net beginnende speler die best wel raar speelt.
En hoewel hij raar speelt ik zie verder geen verschillen met de vorige twee potjes waar hij een goedje was.
Natuurlijk zegt dit niet heel veel over voetbal, hij kan zijn vage/rare spel gebruiken als wolf maar het kan ook gewoon zijn n00bheid zijn.

Verder vind ik persoonlijk dat Ydeger, zeker voor een ervaren speler, erg raar stemt.
Hij stemde op voetbal ALLEEN OMDAT voetbal op hem stemde, daar probeerde hij toen argumenten bij te vinden.
Ik vind dit erg vaag en zeker voor een ervaren speler. Bovendien heb ik geen antwoord gehad op de vraag waarom hij dat deed.
Moet ik wel bij zeggen, ik heb nog nooit met hem gespeeld dus ik weet ook totaal niet hoe hij normaal doet.
Ik snap je echt totaal niet kalgar, je zegt nu toch wel redelijk overtuigend dat je op voetbal stemt, maar zoals het hier lijkt in deze post relatief relativerend over voetbal, waarom ga je wel op het makkelijke target voetbal nu stemmen en niet op yde, terwijl je volgens hier yde verdachter vindt?
Sorry hoor kalgar, maar naast de verschillende meelopers, waarvan de wolven er moeilijk uit zijn te halen om dat het er veel zijn, vind ik jouw stem nog wel vaker, vooral met de overtuiging die je geeft vandaag.
 

DeletedUser27931

Gast
Niets randoms aan een stem als ik bij dezelfde blijf, homie.

Dus als ik op ydeger blijf stemmen, dan is dat niet random?

Even de definitie van random opgezocht: Term voor alles wat toevallig of willekeurig is. Volgens mij voldoet jou stem er wel aan?
Dus leg eens verder uit?
 

DeletedUser27931

Gast
voetbalp10
Waarom? Tja, erg awkward gedrag hiero met random pogingen tot validatie x)


En die reden wil je voor de 3e dag nog steeds gebruiken?

Ik snap je wel, je wilt gewoon stemmen, maar je moet wel een goede reden hebben. Dat heb ik ondertussen wel gemerkt....
Maar waarom ik hier zo aanvallend op reageer is dat de hele tijd als ik iets post zonder goede argumenten is het slecht, maar dat van jullie niet?
 

DeletedUser22926

Gast
Fijn dat we op één lijn zitten, Sanhal. Jij draait al wat langer mee, dus je kan niet zomaar random shit in het topic te gooien in de hoop dat je er mee weg komt. Ik heb eerder vandaag al aangegeven tegen random stemmen te zijn, maar het alleen in het geval van voetbal enigszins accepteerde, alhoewel ik nog steeds moet opmerken dat ik hoop dat hij terugkomt op mijn vragen. Naar mijn mening zijn er vandaag genoeg berichten gepost waar iets over te zeggen valt, maar dat doe je niet; bang om aansprakelijk gesteld te worden en liever dat anderen dat oppakken, zodat jij geen lynchtarget wordt?
Zie ik hier een verband tussen Yde wiens ass gesaved wordt door Dutch? Blijk je slecht ga ik je toch redelijk verdacht vinden.

waarom nemen jullie mij random stemmen over?
Ik las net dat dat niet echt het potje bevorderd. Dus ik zeg laten we in plaats van random stemmen serieus stemmen om de wolven er uit te krijgen....

Wat ik tot nu toe heb is dat er een paar mensen elkaar lopen te beschuldigen en elkaar er onder te krijgen (qua argumenten) en een hoop random stemmen XD.

Dus op dit moment heb ik nog niet echt een theorie, maar dat kan veranderen...
Hee een meningsverandering. Ben je al verder gekomen, beschuldigingen zijn vindingrijk voetbal

Dat is dus vandaag, wat mij betreft x)

Wat betreft de voetbal-discussie heb ik niet veel toe te voegen aan wat er vandaag en gisteren al gezegd is; het is wachten op een reactie van voetbal. Komt die er niet, dan zegt dat ook wat.
:) ben er nu eindelijk. Voetbal lijkt mij nog niet slecht, en kelgar ook niet. Het zal toch niet tussen hen gaan spannen, BM, wie zou jij kiezen als je of voetbal of kelgar dood moet laten gaan>

Ik blijf nog steeds bij mijn stem op voetbal aangezien er fittie gezocht werd.
Kun je een keer je stem normaal onderbouwen pls. Je doet nu gewoon altijd verdacht en zo kunnen we jou nooit onmaskeren. Je zou echt een keer de moeder in gelynchd moeten worden totdat je niet zulke random stemmen meer zet x) Maar ff srs, je bent voor mij nu wel soortvan lynch kandidaad.

Voetbal

en omdat er ook twijfels zijn over Ydeger vergiftig ik je met een geheim recept. Ik ben namelijk beul en anders vergeet ik dit toch en ik voel mijn einde naderen.



@Artifex
Oke beulactie op Yde, ben benieuwd. Hij blijft voor mij zich vooralsnog redelijk verdacht gedragen, maar eigenlijk zou ik nog liever wat hebben afgewacht. Ik vond Yde steeds meer goed lijken tbh, maar nog steeds niet echt te vertrouwen naar mijn idee. Ik zag je einde er ook wel aankomen, dus misschien is de actie nu idd wel beter,

Dus als ik op ydeger blijf stemmen, dan is dat niet random?

Even de definitie van random opgezocht: Term voor alles wat toevallig of willekeurig is. Volgens mij voldoet jou stem er wel aan?
Dus leg eens verder uit?
Jawel, maar stop ff met deze detail discussie, want zo komen we nergens...


E: Wel ik denk dat ik mn woorden terug moet nemen over de beulactie x)
 

DeletedUser26715

Gast
Wacht, en precies waarom is voetbal ohzo wolfish dat iedereen op hem stemt? Zoveel heeft voetbal niet verkeerd gedaan, en er zijn nu een aantal mensen die gewoon mee blijven lopen zonder zwakke stem, die ik veel sneller wolf acht dan voetbal. Waarom lijkt er een hele grote focus op voetbal ? Ik wil vooral reageren op Kalgar .

Ik snap je echt totaal niet kalgar, je zegt nu toch wel redelijk overtuigend dat je op voetbal stemt, maar zoals het hier lijkt in deze post relatief relativerend over voetbal, waarom ga je wel op het makkelijke target voetbal nu stemmen en niet op yde, terwijl je volgens hier yde verdachter vindt?
Sorry hoor kalgar, maar naast de verschillende meelopers, waarvan de wolven er moeilijk uit zijn te halen om dat het er veel zijn, vind ik jouw stem nog wel vaker, vooral met de overtuiging die je geeft vandaag.

Misschien dat jij het onder relativeren ziet ik kijk gewoon naar de feiten. Ik heb mijn grootste vraagtekens bij voetbal en ik wist niet of ik nog online kon komen vandaar mijn stem.

ik weet niet wat er vaag is aan mijn stem. Ik vind iemand verdacht, ik geef er een redenering bij en ik ben bovendien meestal redelijk een van de eerste.

Ydeger vind ik zoals ik al eerder heb aangegeven alleen zijn stem vaag, daar wilde ik even antwoord op. Dat de discussie nu met Ydeger op dat moment aan de gang was wil niet zeggen dat ik voetbal opeens niet meer verdacht vind.

Als je echte meeloop stemmen / random stemmen wilt vinden moet je vooral naar Ari kijken niet naar mij.

Sinds ik nu tijd heb zal ik gaan kijken naar Voetbals verdediging. Sinds Ydeger dus blijkbaar dood is????? krijgt hij in ieder geval niet meer mijn stem

E: maar graceus is dus blijkbaar beul? is hij dan ook bewezen goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27931

Gast
Ari, omdat ik klaar ben met stemmen zonder passende argumenten.

Slaap lekker iedereen :)
 

AriChibi

Hydra
Kun je een keer je stem normaal onderbouwen pls. Je doet nu gewoon altijd verdacht en zo kunnen we jou nooit onmaskeren. Je zou echt een keer de moeder in gelynchd moeten worden totdat je niet zulke random stemmen meer zet x) Maar ff srs, je bent voor mij nu wel soortvan lynch kandidaad.

Ik plaats nu al een paar dagen mijn stem op dezelfde persoon, vervolgens klaagmuurdreiging die op mij gericht kan zijn. Ergo.
Voor mijn gevoel doe ik niet echt verdacht, ik pest gewoon voor reacties zoals altijd en als ik daardoor lunch-target word dan zal het wel duidelijk zijn door welke incapabele wolf dat is gedaan. Jammer genoeg is die tactiek nu dus rip, omdat mijn acties door mijn psychotische nature niet altijd te valideren zijn en ik deze dus zo uitgebreid uit moet leggen.
 

DeletedUser26715

Gast
Ik plaats nu al een paar dagen mijn stem op dezelfde persoon, vervolgens klaagmuurdreiging die op mij gericht kan zijn. Ergo.
Voor mijn gevoel doe ik niet echt verdacht, ik pest gewoon voor reacties zoals altijd en als ik daardoor lunch-target word dan zal het wel duidelijk zijn door welke incapabele wolf dat is gedaan. Jammer genoeg is die tactiek nu dus rip, omdat mijn acties door mijn psychotische nature niet altijd te valideren zijn en ik deze dus zo uitgebreid uit moet leggen.

waarom doe je eigenlijk nog mee als je toch niet serieus doet?
ik kan nu echt nooit een inschatting gaan maken wat je nu bent... misschien is dat trouwens ook wel de bedoeling is.
 
Bovenaan