• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser26715

Gast
Ik ben wijs genoeg om dat te geloven. Anders zou ik je vanzelfsprekend ook niet in het parkmanagement willen.
Daarnaast is het typische gedrag van weerwolven het verdacht maken van niet weerwolven, op zo'n manier dat het geen argwaan wekt.

ik ben jong genoeg om hier niks van te begrijpen o_O
 

DeletedUser

Gast
Ze postte geen serieuze poging omdat ze Imrahil niet als medewolf mag verraden!!!!!!

In dit geval is het niet posten van een serieuze poging opvallender dan het wel posten van een serieuze poging om Imrahil verdacht te maken. Daarmee wijkt ze namelijk af van haar normale gedrag. Ik zie slechts een zwakke poging van anderen om haar als wolf op te stellen :O

Claim jij nou wolf? :eek:

Hé, je voorspelde mijn antwoord al:

Orakel (o.i.d.)? :O
 

DeletedUser27931

Gast
ik moet toch nog even toegeven dat ik in de andere potjes heel erg suïcidaal was. Het spijt me daarvoor. Ik heb toen in allebei de potjes iemand met me mee genomen. (dat komt door dat ik geloof in de koran :p geen haat ofzo :)) Ik moet toegeven dat ik daar spijt van heb, want dan zijn de potjes zo kort. Daarom claim ik spelleider zo kan ik niet dood :)
 

DeletedUser26715

Gast
ik moet toch nog even toegeven dat ik in de andere potjes heel erg suïcidaal was. Het spijt me daarvoor. Ik heb toen in allebei de potjes iemand met me mee genomen. (dat komt door dat ik geloof in de koran :p geen haat ofzo :)) Ik moet toegeven dat ik daar spijt van heb, want dan zijn de potjes zo kort. Daarom claim ik spelleider zo kan ik niet dood :)

You did it again voetbalp10
 

AriChibi

Hydra
In dit geval is het niet posten van een serieuze poging opvallender dan het wel posten van een serieuze poging om Imrahil verdacht te maken. Daarmee wijkt ze namelijk af van haar normale gedrag. Ik zie slechts een zwakke poging van anderen om haar als wolf op te stellen :eek:

Ben jij haar nu aan het verdedigen??!?!?!??1?!??1?!?1?!?1?

Aeneas en DutchGrill wolf!!!!!!!!!!

Arikippie4prez
 

DeletedUser26715

Gast
Vooruit dan ga ik ipv roze stem groene stem op voetbalp10 omdat voetbal de enige attractie is die ik mis in de efteling
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
De Efteling is een park voor blijheid en vreemdheid. Een persoon met een vreemde naam moet dan ofc ook de parkmanager zijn.
Neus dus!
 

DeletedUser26715

Gast
Pls pls geen troll als BM

E: trollen passen trouwens wel goed bij de Efteling
 

DeletedUser

Gast
ik moet toch nog even toegeven dat ik in de andere potjes heel erg suïcidaal was. Het spijt me daarvoor. Ik heb toen in allebei de potjes iemand met me mee genomen. (dat komt door dat ik geloof in de koran :p geen haat ofzo :)) Ik moet toegeven dat ik daar spijt van heb, want dan zijn de potjes zo kort. Daarom claim ik spelleider zo kan ik niet dood :)

Door het nutteloos claimen van een rol die niet in het potje zit (lees: een spelleider is geen rol) wek je juist meer irritatie op dan gewoon nieuw zijn en 'slecht' spelen. -> meer kans om te worden lynch te zijn (Graecus kuch)

Ben jij haar nu aan het verdedigen??!?!?!??1?!??1?!?1?!?1?

Aeneas en DutchGrill wolf!!!!!!!!!!

Arikippie4prez

Shit, je hebt ons door.
 

DeletedUser27931

Gast
Door het nutteloos claimen van een rol die niet in het potje zit (lees: een spelleider is geen rol) wek je juist meer irritatie op dan gewoon nieuw zijn en 'slecht' spelen. -> meer kans om te worden lynch te zijn (Graecus kuch)

Ik zei toch dat ik suïcidaal ben.
Eerst word je zelf verdacht, maar nu probeer je gewoon de aandacht van je af te schuiven.
 

DeletedUser18003

Gast
Shit, je hebt ons door.
Oh nee wat doen we nu, ze hebben ons door en dit was duidelijk een serieuze discussie! Nouja, Aeneas, samen uit, samen thuis. (in all seriousness, je hebt een brein en dat is fijn)
 

DeletedUser

Gast
Oh nee wat doen we nu, ze hebben ons door en dit was duidelijk een serieuze discussie! Nouja, Aeneas, samen uit, samen thuis. (in all seriousness, je hebt een brein en dat is fijn)

oh ja, heb ik die?
Ik ben daar zelf meestal niet zo zeker van...

Mooie rijm wel.
 
Bovenaan