• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser

Gast
Aangezien we in de efteling zijn
Zetten we nu dan alle posts gewoon op rijm?

Het is te proberen, om op alles in rijm te reageren.
Wel moet er gezorgd worden, voor een constante orde: geen nutteloze reacties in dit pretpark vol met attracties.
 

DeletedUser27931

Gast
Omdat ik lekker suïcidaal ben stem ik op Dutchgirl. Mijn reden? Omdat als ik vraag of ze me wilt lynchen (althans in het vorige potje) dan doet ze dat ook :) en ja ik ben een man van eer dus moet ik wel mijn eer hoog houden :)
 

DeletedUser25931

Gast
Dutchgirl . Omdat je dat wel verdient na de verdomd domde uitspraken van mij op jou 2 potjes geleden ( Of omdat je oprecht 1 van de weinigen bent die een redelijk brein lijken te hebben en dat ook te willen toepassen, kies zelf maar =O )
 

DeletedUser25006

Gast
161216leenmax1.jpg


Beste inwoners van de Efteling,

De Parkeigenaar heette iedereen welkom in paleis Hartenhof, het Paleis van Symbolica en gloedje nieuw in de Efteling.

direct na het welkomswoord ging men over op de stemming. Deze kwam vrij traag en niet iedereen had gestemd toen de deadline voorbij was.

De stemming was als volgt:
Dutchgirl V (Nissassa, voetbalP10, Solar, Aeneas en Dasios)
Neusje II (sanhal en Heartlion)
Ydeger I (gekko)
Ari I (ari)
Voetbalp10 I (kalgar)
Aeneas I (Dutchgirl)
Nissassa I (Ydeger)

Met de bevoegdheden die ik heb, zo sprak de parkeigenaar, benoem ik hierbij Dutchgirl tot nieuwe parkmanager van de Efteling!

Iedereen vierde feest in Paleis Hartenhof tot in de late uurtjes.


Toen later die avond Latdekat naar haar huis liep in het sprookjesbos werd ze bruut ontvoerd en in een juutte zak gestopt. Midden in het spookslot ging de zak van haar hoofd en jammerde ze, Maar, maar ik ben Roodkapje, een vriendelijke burger van de Efteling.

De slechtjes trokken zich daar niets van aan en lieten de spookviool zijn gang gaan. Mijn lieve roodkapje klein en goed, ik maak van jou een hoge hoed! Poef!


Klaagmuur:

Bericht 1:
Wat heeft u grote oren...

Bericht 2:
XXXX meldt zich

Bericht 3:
heeeeeeeeeel XXXX zit er een XXXX in :) jullie horen snel meer!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik neem aan dat bericht 1 op de klaagmuur refereert naar het gedeelte van het sprookje van roodkapje.
Ik vind het wel ironisch dat de eerste lunch dan ook Roodkapje is.
Hopelijk was het geen lekker hapje.
En zaten jullie goed mis.
De eerste lunch kan veel slechter voor ons zijn. Een burger verliezen is het minst erge, naast het lunchen van een voor de wolven onbekend slechtje, wat kan gebeuren.

Over bericht twee en drie heb ik niet veel te zeggen, behalve dat het bij bericht drie ontbreekt aan een fatsoenlijke zinsopbouw. Probeer dat maar eens te weerleggen.
 

DeletedUser18003

Gast
Zeer bedankt voor alle stemmen, ik zal mijn uiterste best doen samen met jullie wolven te temmen.
Over de klaagmuur valt inderdaad niet heel veel nuttigs te zeggen; Ik zal dat inderdaad, Roy, niet kunnen weerleggen.
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom proberen jullie zelfs ook maar de Klaagmuur te lezen/interpreteren? Die staat toch altijd vol met de grootste onzin. :x
 

DeletedUser27931

Gast
Nu komt de eerste dag. Dat is de dag dat ik zo slecht ben in stemmen....
Nu moet ik weer iemand kiezen waar voor ik geen argumenten heb....
Dus als iemand wel argumenten heeft zeg het ff ;)

ps. kunnen we de eerste lynch ronde niet overslaan? :p
 

DeletedUser21356

Gast
Nu komt de eerste dag. Dat is de dag dat ik zo slecht ben in stemmen....
Nu moet ik weer iemand kiezen waar voor ik geen argumenten heb....
Dus als iemand wel argumenten heeft zeg het ff ;)

ps. kunnen we de eerste lynch ronde niet overslaan? :p
Bedoel je hier dat je gaat meelopen met de eerste de beste(/slechtste) argumenten tegen iemand?
 

DeletedUser27931

Gast
Weet ik niet....
De vorige keer maakte ik een fout, maar die ga ik nu niet meer maken...
Dus wie zal het zeggen?
Misschien al ik het argument wel logisch vind, doe ik het wel, maar misschien slaat het nergens op en doe ik het niet....
 

DeletedUser25931

Gast
Nu komt de eerste dag. Dat is de dag dat ik zo slecht ben in stemmen....
Nu moet ik weer iemand kiezen waar voor ik geen argumenten heb....
Dus als iemand wel argumenten heeft zeg het ff ;)

ps. kunnen we de eerste lynch ronde niet overslaan? :p
Oprecht zou de eerste lynch overslaan een goed idee zijn, ware het niet dat daardoor ook de tweede dag alleen maar bullshit komt.
Maak je niet te veel zorgen over iemand kiezen waarvoor je zelf geen argumenten heeft, iedereen doet t /loopt mee en zolang je niet te raar doet overleef je het toch wel :x
 

DeletedUser27931

Gast
niks tegen jou hoor, maar ik vind het woord wolf in je naam wel verdacht
rotfl.gif


ik zie het nog wel op wie ik stem...
 
Bovenaan