• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser27427

Gast
Dit is nou precies waar ik het over had. Voor je het weet ben ik lynch, maar dan is voetbalp niet verdacht hoor. Nee, die dacht al dat ik een goedje was. Ben je je medewolf aan het indekken?
Ik vind Voetbalp10 niet verdacht. Hij had gewoon de pech dat hij op dag een vroeg moest stemmen. Ydegers 'counter' is niet sterk, maar onvoldoende voor een verdenking.
Hoezo Kalgar?
Wil je zo graag dat er 2 Goedjes op 1 dag uit gaan dan (Inactieve + Lynch)? Daar lijkt het in ieder geval wel op.
Dit vind ik dantoch verdachter. Gekko interpreteert hier Kalgars redenatie duidelijk verkeerd, terwijl ik van hem eigenlijk niet snel verwacht.
 

DeletedUser18003

Gast
Inderdaad, dat zie je toch?
Fijn dat we op één lijn zitten, Sanhal. Jij draait al wat langer mee, dus je kan niet zomaar random shit in het topic te gooien in de hoop dat je er mee weg komt. Ik heb eerder vandaag al aangegeven tegen random stemmen te zijn, maar het alleen in het geval van voetbal enigszins accepteerde, alhoewel ik nog steeds moet opmerken dat ik hoop dat hij terugkomt op mijn vragen. Naar mijn mening zijn er vandaag genoeg berichten gepost waar iets over te zeggen valt, maar dat doe je niet; bang om aansprakelijk gesteld te worden en liever dat anderen dat oppakken, zodat jij geen lynchtarget wordt?
 

DeletedUser25931

Gast
Nja kalgar, nog steeds de vraag, met welke redenatie moet je dan komen? Je kan mij gek maken wat je wil, maar betere stemmen dan '' die gast stemt random en trollt niet , ik lynch hem' gaan toch niet komen, en dat is echt geen veel hoger niveau dan random inactievos stemmen. Nou ga ik ook soortvan hetzelfde doen als jou, maar jij beargumenteert t alsof san een topwolvenactie maakt, en dat is toch wel wat onzin.
Nja, mijn stem gaat toch wel op gekko though, ineens komt hij in t topic, en knalt hij er net zon onzinstem uit als een san, alleen hij doet t op iemand die wel in t topic is geweest. Dit is helemaal geen sterke beredenering, maar niemand mag hier gaan beweren dat zijn stem sterk is, alles is best wel bagger op dag 1 om op te stemmen nu.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Fijn dat we op één lijn zitten, Sanhal. Jij draait al wat langer mee, dus je kan niet zomaar random shit in het topic te gooien in de hoop dat je er mee weg komt. Ik heb eerder vandaag al aangegeven tegen random stemmen te zijn, maar het alleen in het geval van voetbal enigszins accepteerde, alhoewel ik nog steeds moet opmerken dat ik hoop dat hij terugkomt op mijn vragen. Naar mijn mening zijn er vandaag genoeg berichten gepost waar iets over te zeggen valt, maar dat doe je niet; bang om aansprakelijk gesteld te worden en liever dat anderen dat oppakken, zodat jij geen lynchtarget wordt?

Nee hoor, gewoon random.
 

DeletedUser26715

Gast
dat word sanhal denk ik aangezien BM stem bij gelijkspel dubbel telt
 

DeletedUser27931

Gast
Fijn dat we op één lijn zitten, Sanhal. Jij draait al wat langer mee, dus je kan niet zomaar random shit in het topic te gooien in de hoop dat je er mee weg komt. Ik heb eerder vandaag al aangegeven tegen random stemmen te zijn, maar het alleen in het geval van voetbal enigszins accepteerde, alhoewel ik nog steeds moet opmerken dat ik hoop dat hij terugkomt op mijn vragen. Naar mijn mening zijn er vandaag genoeg berichten gepost waar iets over te zeggen valt, maar dat doe je niet; bang om aansprakelijk gesteld te worden en liever dat anderen dat oppakken, zodat jij geen lynchtarget wordt?

Ik zal zo even rustig naar je vragen kijken.
 

DeletedUser25006

Gast
Ontwerp_Baron_1898.jpg


Alle inwoners hadden zich verzameld bij Baron 1898.

Dutchgirl nam het woord en ging op de balustrade staan. Inwoners, bedankt voor jullie vertrouwen in mij, ik zal jullie niet teleur stellen als parkmanager. Om meteen daad bij het woord te voegen gaan we iemand uit de Efteling sturen.

Na een stemming kwam er het volgende uit:
Sanhal II (dutchgirl en Kalgar)
Voetbalp10 II (Ari en Ydeger)
Ydeger II (Voetbalp10 en Heartlion)
Gekko II (Dasios en Solar)
Ari I (Nissassa)
Tristan I (Sanhal)
Kalgar I (Gekko)

De Parkmanager besliste dat Sanhal het park zou verlaten. Iedereen volgde hem naar de poort al waar deze na zijn exit weer op slot ging. Zijn paspoort werd geopend voordat het verscheurd werd en daarin stond:
Ton van de Ven - Reiziger

Ton van de Ven zal nooit meer terugkeren naar de Efteling :(

Na deze vreselijke exit ging iedereen naar huis, er gebeurde niets.


Klaagmuur:

Bericht 1:
Ik bedoelde gister dus dat ene ding in XXXX, hoop dat je er wat aan gehad hebt

Bericht 2:
Ik zet vannacht mijn XXXX in. XXXX dus.

Bericht 3:
één van die diertjes is XXXX oke

Bericht 4:
XXXX

Bericht 5:
XXXX

Bericht 6:
XXXX

Bericht 7:
En toen XXXX ze zich aan XXXX
 

DeletedUser21356

Gast
Even voor de duidelijkheid, ik doel niet op het stemmen op inactieven om die redenen die jij noemt.
Het is NIET mijn bedoeling om een inactieve te lynchen.

Wat ik meer bedoel, die inactieven krijgen hun streepjes wel en gaan er uiteindelijk wel uit --> die hoef je dus niet te lynchen
Als je dan stemt op iemand die naar alle waarschijnlijkheid niet gelyncht word beinvloed je daarmee in ieder geval de uitslag niet.

Mocht persoon A een (99% kans) wolf zijn en dat blijkt duidelijk na 21:00 stemmen er bijvoorbeeld 4 mensen op hem.
Als er dan al 1 of 2 mensen een RNG stem hebben gepost op persoon B en er stemmen nog 2 wolven op dan heb je daarmee de stemming negatief beinvloed.
Dat probeer ik dus te voorkomen. Ik wil niet dat er een inactieve gelyncht word.


E: ik moet meteen wel even zeggen, na de post van Dasios te hebben gelezen, dat als je een inactieve lyncht er dus geen actief goedje gelyncht word, maar aan de andere kant natuurlijk ook geen wolf. Hoewel de kans dat er een wolf gelyncht word wel wat kleiner is (zeker op dag 1). Zie het lynchen van een inactieve eigenlijk als het lynchen van een "neutraaltje" die niet wint als er maar 1 partij over is.

Het heeft voordelen maar ook nadelen.
En jij hebt meteen al 99% zekerheid dat iemand Wolf is?
Door jouw berichten lijkt het mij over te komen dat je gewoon zoveel mogelijk mensen dood wil hebben en dat is dan weer meer iets wat een Wolf zou doen en geen Goedje.

E: Maar de random stem van Voetballer op Ydeger die tot dan toe ook inactief was, is niet verdacht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26715

Gast
nee natuurlijk niet, jij leest mijn posts niet goed.
je hebt soms van die discussies waaruit kan blijken dat iemand wolf is.
zo had je na voetbals post discussies die weer tot argumenten kunnen worden over wie er een wolf kan zijn.
wat ik noem over 99% is trouwens ook enkel maar een voorbeeld, wat ik bedoel is gewoon iemand die meer kans heeft om wolf te zijn.

volgens mij ben jij diegene die hier, door mijn berichten expres verkeerd te interpreteren, die door ergens valse redenen vandaan te halen iemand probeert te lynchen, wat volgens mij valt onder iets wat een wolf zou doen om een goedje te lynchen.

over voetbalp10 heb ik al genoeg gezegd als je daar mijn mening over wilt weten lees je maar terug,
dat bericht dat jij daar citeert gaat niet over of ik hem nou wel of niet verdacht vind.
 

DeletedUser26399

Gast
Sorry, redelijk druk IG en in RL, dus valt AF beetje weg, ga mijn best doen vanaf nu online te zijn. Ik ga alvast voor Neus, stemt op me. (maar da's geen reden.) Vind gedrag niet kloppen en nog inactiever dan mij, ik meld het tenminste. Daarom, stemmen op een inactieveling is beter dan RNG en we weten nog niets
 

DeletedUser21356

Gast
nee natuurlijk niet, jij leest mijn posts niet goed.
je hebt soms van die discussies waaruit kan blijken dat iemand wolf is.
zo had je na voetbals post discussies die weer tot argumenten kunnen worden over wie er een wolf kan zijn.
wat ik noem over 99% is trouwens ook enkel maar een voorbeeld, wat ik bedoel is gewoon iemand die meer kans heeft om wolf te zijn.

volgens mij ben jij diegene die hier, door mijn berichten expres verkeerd te interpreteren, die door ergens valse redenen vandaan te halen iemand probeert te lynchen, wat volgens mij valt onder iets wat een wolf zou doen om een goedje te lynchen.

over voetbalp10 heb ik al genoeg gezegd als je daar mijn mening over wilt weten lees je maar terug,
dat bericht dat jij daar citeert gaat niet over of ik hem nou wel of niet verdacht vind.
Kalgar, jij zegt:
- We moeten geen inactieven lynchen, want die vallen vanzelf dood;
- We moeten iemand lynchen die waarschijnlijk Wolf is (ik betwijfel of dit gaat gebeuren aangezien, in een niet-netwerkpotje meestal niemand 99% Wolf is).
Dus hieruit concludeer ik dat jij graag inactieven laat doodvallen (extra Goedjes dood?) en andere Goedjes wil lynchen. Wat dus aardig op Wolvengedrag lijkt.
Waar haal ik nu precies 'valse redenen' vandaan?

En Graecus, dit is één van de slapste counters die ik al ooit gezien heb. Heb dan tenminste nog het fatsoen om op jezelf te stemmen. En als je niet deelneemt aan discussies, natuurlijk is er dan niets verdacht.
 

DeletedUser27931

Gast
waarom nemen jullie mij random stemmen over?
Ik las net dat dat niet echt het potje bevorderd. Dus ik zeg laten we in plaats van random stemmen serieus stemmen om de wolven er uit te krijgen....

Wat ik tot nu toe heb is dat er een paar mensen elkaar lopen te beschuldigen en elkaar er onder te krijgen (qua argumenten) en een hoop random stemmen XD.

Dus op dit moment heb ik nog niet echt een theorie, maar dat kan veranderen...
 
Bovenaan