• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #117: Aran en Rabbid's deceptie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Verder wel leuk potje hoor :D

Ik zal ook maar niet 'ik zei het toch' dingen gaan zeggen :p
Maar zal wel een voetnoot maken dat bezem érg slecht heeft gespeeld dit potje, vaak in andere potjes inactief maar nu ook alleen maar meegelopen (en daarnaast dus ook inactief)
 

DeletedUser

Gast
Kyra was lunch, over onne heb je wel gelijk :s.
Nee, Onne werd aangezien als wolf doordat ik en AB het gewoon goed gespeeld hadden. Maargoed, ik was niet erg actief op het forum zelf, dus dan zullen we ook maar zeggen dat ik inactief was achter de schermen en me lekker negeren? :O
Oh wacht, dat was ik niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Onne is mijn fout.
AB had Alice's claim, en dat kon niet.
Echter was waar ik aan dacht toen dat Onne lieveling was, en Alice's rol had doorgegeven, in plaats van dat Alice gewoon wolf was.

Het was ook wel grappig dat er een liturgische wolf inzat, maar geen onderzoeker. En dat beide laatste slechtjes onderzoeker claimden :p Als er ook nog een echte onderzoeker inzat hadden ze een probleem gehad, denk ik :p

Enne, Noobje, ik zie jouw excuses wel binnenkomen in mn inbox he? Zomaar gaan beweren dat ik g/s ben omdat ik wolven ving. Ik was gewoon 100% goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Verder wel leuk potje hoor :D

Ik zal ook maar niet 'ik zei het toch' dingen gaan zeggen :p
Maar zal wel een voetnoot maken dat bezem érg slecht heeft gespeeld dit potje, vaak in andere potjes inactief maar nu ook alleen maar meegelopen (en daarnaast dus ook inactief)

De laatste dagen vertrouwde ik Imra volledig, en door netwerken was t eigenlijk meer hij die meeliep met mij dan andersom. Daarbij was ik helemaal niet inactief, alleen liet ik mij niet zo op de voorgrond zien, uit angst voor een zienering wat mijn dood zou betekenen.
 

DeletedUser

Gast
Nog een grappig feitje: Ik werd er uit gewerkt door Imra vanwege mijn onderzoeker claim. Hij claimde in een kamikaze-actie bij het koppel zelf onderzoeker, echter was ik geen onderzoeker maar wolf xD
Klopt inderdaad, het leek het mij wel waard om mezelf op te offeren voor 2 goedjes waaronder de onderzoeker. Toen ik erachter kwam dat jij wolf was was ik best geschokt xD
Ik vind het nog steeds het ergste van Archer, die Imrahil BM maakte.

Imrahil claimde bij hem onderzoeker, en het is dan toch logisch dat Imrahil het koppel wel had gezien, of anders zou kunnen gaan zien?
En dan lyncht Imrahil het koppel, en maakt Archer hem als dank daarvoor BM......
Op dat moment dacht ik inderdaad dat ik het wel kon vergeten, helemaal omdat ik Archer onnadenkend op skype had gezegd dat ik Herieman had gezien (dat kon ik zeggen omdat Kyra zijn rol had gezegd zodat ik het g/g koppel kon natrekken), waardoor ik wist dat ze g/g waren. Ik was dan ook blij verrast dat het zo afliep :)
Het was ook wel grappig dat er een liturgische wolf inzat, maar geen onderzoeker. En dat beide laatste slechtjes onderzoeker claimden :p Als er ook nog een echte onderzoeker inzat hadden ze een probleem gehad, denk ik :p
Ja inderdaad, dat was echt geniaal :)
Maar eigenlijk dacht ik toen ik het claimde ook dat er een echte onderzoeker in zat, dus voor mijn tactiek had dat niet veel uitgemaakt. Ik was alleen direct na de dood van die onderzoeker door de mand gevallen :p
De laatste dagen vertrouwde ik Imra volledig, en door netwerken was t eigenlijk meer hij die meeliep met mij dan andersom. Daarbij was ik helemaal niet inactief, alleen liet ik mij niet zo op de voorgrond zien, uit angst voor een zienering wat mijn dood zou betekenen.
Ja, het was echt ideaal dat je mij vertrouwde. Daardoor kwam jij elke keer met goede targets, waaronder het koppel, waardoor ik buiten schot bleef. Het viel dus ook niet op dat er elke keer maar geen resultaten kwamen van mijn kant, jij stippelde alles precies zo uit dat het goed verliep. En de laatste dag moest ik met iemand anders op de derde speler stemmen, dus dat wij zo goed overeenkwamen kwam ook toen helemaal van pas.
Imrahil en jij lijken elkaar wel vaker volledig te vertrouwen. :p
Ik wist dat De Bezem lycantroop claimde, stiekem had ik een beetje het vermoeden dat hij misschien de lieveling was, maar zekerheid had ik niet. Achteraf maar goed dat ik daar niet naar heb lopen vissen, want er bleek helemaal geen lieveling te zijn x)

Kortom, ik vond het echt een geniaal potje. Het was jammer dat ik de laatste dagen ivm mijn werk heel weinig tijd had, waardoor ik alleen 's ochtends fatsoenlijk kon posten. Wat ik wel geweldig vond was hoe meerdere mensen allemaal connecties legden die bepaalde dingen (in mijn voordeel) verklaarden. Die connecties klopten niet, wist ik, en ik had ze dan ook nooit zelf kunnen verzinnen. Dit heeft mij dus ontzettend geholpen. En als ik had geweten dat ik na de dood van Alice het laatste slechtje was ik denk ik bang geworden dat ik het niet zou halen, nu ging ik er de hele tijd vanuit dat er nog een lieveling in zat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan