• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #117: Aran en Rabbid's deceptie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21674

Gast
Oké dus imrahil of bezem :s
ik zelf neig naar imrahil aangezien hij als meer ervaren wordt gezien en zo een grotere kans heeft om gelievelingd te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Wie wat bewaart die heeft wat, mijn pm is de deur uit :)

Er zijn 2 mogelijkheden hoe dit gaat verlopen. Óf we zijn al klaar voor de deadline, óf we kunnen de lieveling er met de lynch uit stemmen. Alles wat ik daarvoor nu nog moet doen is Noobje stemmen :)

Mocht het onduidelijk zijn, wacht maar tot er een spelleider post :p

En nu ben ik weg voor de rest van de dag :)
 

DeletedUser

Gast
Nou Noobje, dan lijkt t me duidelijk! Imra weet vast wel wat voor soort priester hij is. Daarbij is hij BM dus als het blijkt dat jij geen lieveling bent, is er nog niks aan de hand.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De Lynch

"Weet je zeker dat het wel zo'n goed idee is om nog iemand van ons drieën te doden? Wat als we nu allemaal gewoon burgers zijn en zo elkaar gewoon aan het kapot krijgen zijn voor niets? Wat als er geen weer...". "Zwijg verdomme toch eens een keer," onderbrak Imrahil heb abrupt."Jullie hebben het testament van Archer gelezen, hij was het veels te zeker van dat er nog een slecht persoon rondliep. Hij was echter zo in de minderheid dat hij niet durfde te moorden in de nacht, alleen was dat namelijk niet veilig. Deze theorie klopt als een bus en volgt niets anders dan logica. Verder wist Archer uit bepaalde bronnen, die jammer genoeg nu niet meer in leven was dat er nog een slecht persoon rondloopt. Het kan niet anders. We kunnen nu niet die waarschuwingen in de wind slaan. We kunnen het niet negeren. Ik kan niet met jullie samenleven, wetende dat een van jullie door en door slecht is. Dus houdt nu godverdomme je kop, dan kunnen we de finale beslissing maken." Hij zette zijn hoed als Burgemeester af en wreef door zijn haar. 'Maar wie, wie moeten we nu in godsnaam doden."

Ze keken elkaar aan. Niets doorbrak de angstaanjagende stilte. Iedereen was aan het denken, alles boven halend, in de hoop zo het antwoord op dit raadsel te vinden. Maar ze vonden niets, diep in gedachten verzonken probeerde ze ieder de dader te vinden. Ze kwamen er maar niet uit, en het duurde even voordat het schrapen van een keel een einde maakte aan deze kwelling."Ik wil nu niets zeggen, maar aangezien jij het zowiezo zal zeggen, het morsen van dat wijwater over jou vanmiddag zegt echt niets. We weten niet eens of het zelfs maar werkt op weerwolven en verder heb jij ook niets te zeggen. De andere priester bleek ook een meeloper te zijn." Na deze scherpe, harde woorden richtte hij zich op Imrahil. Deze keek hem met een verwarde blik terug aan. "Wacht eens even, je zegt dus nu dat jij bedoelt dat ik de weerwolf ben puur en alleen omdat die andere ketterse geloofdverkondiger was overgelopen naar de wolven? Waarom zouden de wolven uberhaupt twee priesters nodig hebben in hun gelederen. Een enkele kan ik nog begrijpen, maar een tweede is gewoon compleet onlogisch. En zelfs dan nog, aannemen dat ik slecht ben omdat iemand anders dat ook was is gewoon zever. Archer vertrouwde mij, en hij had alle informatie over heel het dorp. Waarom zou hij dat doen als hij enigszins zou vermoeden dat er iets mis was met mij? Owja, logischer, omdat jullie nog slechter waren." De laatste woorden kwamen er al spuwend uit, hij gooide ze eruit, alsof ze al dagenlang in het binnenste van zijn ziel zaten en nu pas hun uitweg vonden. Het werd terug even stil tussen het drietal.

De Bezem zocht oogcontact met Imrahil die tegenover hem zat en knikte. Imrahil sprong recht, zijn stoel vloog achter hem en viel luid op de grond. Noobje gaf al zijn aandacht aan Imrahil, die nu boos recht stond en naar zijn zwaard greep, en hij probeerde recht te staan. Echter lukte dit niet, hij probeerde zich om te draaien om te kijken wat hem aan de stoel vast bond, maar kon het niet. Rond zijn armen werden op dat moment kettingen strak getrokken, waardoor hij met een ruk terug tegen de stoel aanvloog. Hij hoorde achter zich De Bezem grinniken toen iets later ook zijn benen met kettingen tegen de poten van de stoel getrokken werden. Imrahil was enkel de afleiding geweest, en hij was met open ogen in de vol gelopen door al zijn aandacht aan Imrahil te schenken. Hij vloekte, en probeerde door wat heen en weer te bewegen de kettingen los te krijgen, maar ze waren van vrij zwaar en dik ijzer, dus hij kreeg er geen speling op. De kettingen stonden strak aangespannen en begonnen zijn bloedbaan af te spannen. Hij zat vast, en eruit komen was geen optie meer.

"Aan u de eer." sprak Imrahil hoffelijk met een buiging, terwijl hij zijn zwaard voor zich hield. "De Bezem glimlachte gespannen en sprong over de tafel, om vlak voor Imrahil terecht te komen. Deze had dit verwacht en was terug rechtgekomen. Vooraleer De Bezem vaste grond onder zijn voeten had, had Imrahil het kwaad al gesticht. Met een vaste hand en een scherp zwaard maakte hij een diepe wonde over heel het bovenlichaam van het arme slachtoffer. De laatste actie van De Bezem was het draaien van zijn hoofd. Zijn ogen boorden zich in die van Imrahil, een diepe teleurstelling verscheen in zijn ogen, die niet veel later verdween en plaats maakte voor de uitdrukking van de dood. De verwonding maakte hem zo snel af dat hij geen tijd meer had om iets te zeggen. Hij viel voorover neer, richting Imrahil, die hem ruw aan de kant duwde. Hij stak zijn zwaard nog een paar keer doorheen het lichaam, terwijl Noobje dit alles aanschouwde. "JIJ, JIJ KETTER!" schreeuwde hij uit. Maar veel tijd had hij niet, hij kon zijn zin nog net afmaken vooraleer het bebloede zwaard ook het tweede slachtoffer doodde. Imrahil gooide het zwaard in een hoekje en verliet de raadszaal.

Buiten liep hij door de verlichtte straten. Dit zou snel verdwijnen, De Bezem had zich met het onderhoud van de stad beziggehouden, om toch nog iets te doen te hebben. Hij genoot echter meer van het donker, van de eenzaamheid en leegte. De voornaamste redenen om de weerwolven te versterken, ook al wist hij niet wie hij hielp. Maar hij had hun missie in ere gehouden en ze voltooid. Wakkerdam was dood, leeg en verlaten. De dode weerwolven hadden hun zin gekregen, hij glimlachte. Nu was het dorp van hem. Hij draaide zich om en stond oog in oog. Hij schrok op maar glimlachte niet veel later. Er klonk een schreeuw. Daarna volgde een ijzige stilte. Geen enkele bewoner van Wakkerdam werd ooit nog teruggezien.


Noobje was lynch, Cherubijntje. Bezem(Lycantroop) en Imrahil(Ketter) blijven over. Imrahil is Burgemeester en dus winnen de wolven het spelletje. Gefeliciteerd aan Wouter, Altijd Bezig, Imrahil, Alice en Ydeger. Prachtig eindspel van Imrahil en toch niet slechte overwinning tegenover het monster-koppelgroepje van 4 goedjes.

Feedback en dergelijke over rollen, onze manier van leiden of dergelijke is altijd welkom. De slechte communicatie tussen de leiding onderling ligt voornamelijk aan mij, daar moet je dus niet voor op Aran bashen. Wij vonden het potje wel leuk om te maken, met vrij veel aandacht voor welke rollen we wilde gebruiken (voornamelijk onbekende rollen). Verder waren er veel hoogtepuntjes en geniale momenten in de Geliefden/Wolvenchat, waar ik me af en toe echt heb vermaakt :p

Enkele acties verklaard die onduidelijk zouden kunnen lijken:
- Ijzervreter, Wethouder kreeg de rol van Kyra. Hij koppelde Archer en Herieman, exact dezelfde mensen als Kyra had gekoppeld. Het koppel had dus 2 cupido's.
- Gigagiratina was echt gewoon het meest inactief van iedereen, en werd daardoor vervangen. Er waren ook plannen voor een vervanging daarna, maar TBR reageerde nergens. Het vervangen heeft dus niets te maken met de rol van Giga. Want iemand laten vervangen in een cherubijntje dat geen kak heeft gedaan is niet de leukste vervanging.
- Fun Fact: Weerwolfgek had op de dag van zijn dood 2 wolven en een neutraaltje gezien.
- Gerben stuurde verder ook geen wreker-doelwit in, fyi.
 

DeletedUser21674

Gast
die was er niet -.-

sowieso... Nooit in het speciaal gaan voor de lieveling. Dat is altijd dom. Er moet minstens 1 gewone wolf inzitten, dood die altijd eerst!

er waren geen gewonen wolven meer toen we lieveling gingen jagen, alleen maar een ketter.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat van de lieveling ligt ook grotendeels aan mij, denk ik. Misschien een beetje subjectief geantwoord, alhoewel het wel goed meevalt. Het antwoord op de vraag van de wijze burger werd binnen het koppel namelijk vrij te letterlijk geïnterpreteerd.

Vraag van de Wijze Burger: "Als je de infectie dag in een cijfer moet uitdrukken, waarbij 0 geen infectie, 1 de eerste, 2 de tweede, 3 de derde, 4 de vierde, 5 de vijfde en 6 nog niet gebeurd is, welk getal zou het dan zijn?"

Antwoord: Als je het enkel over de infectie hebt is het antwoord uiteraard 0.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat van de lieveling ligt ook grotendeels aan mij, denk ik. Misschien een beetje subjectief geantwoord, alhoewel het wel goed meevalt. Het antwoord op de vraag van de wijze burger werd binnen het koppel namelijk vrij te letterlijk geïnterpreteerd.

Vraag van de Wijze Burger: "Als je de infectie dag in een cijfer moet uitdrukken, waarbij 0 geen infectie, 1 de eerste, 2 de tweede, 3 de derde, 4 de vierde, 5 de vijfde en 6 nog niet gebeurd is, welk getal zou het dan zijn?"

Antwoord: Als je het enkel over de infectie hebt is het antwoord uiteraard 0.
 

DeletedUser

Gast
Nog een grappig feitje: Ik werd er uit gewerkt door Imra vanwege mijn onderzoeker claim. Hij claimde in een kamikaze-actie bij het koppel zelf onderzoeker, echter was ik geen onderzoeker maar wolf xD

Best wel grappig dat we elkaar zo hard hebben tegengewerkt op het einde, maar dat heeft Imra nog perfect weten goedtrekken :)
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind het nog steeds het ergste van Archer, die Imrahil BM maakte.

Imrahil claimde bij hem onderzoeker, en het is dan toch logisch dat Imrahil het koppel wel had gezien, of anders zou kunnen gaan zien?
En dan lyncht Imrahil het koppel, en maakt Archer hem als dank daarvoor BM......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan