• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vanavond is er helaas geen deadline. De echte deadline van vanavond wordt verplaatst naar morgen 16.30 uur. De deadline van de dag 4 zal dan wel terug op normale uren vallen, namelijk op zondag 21.30. Mijn excuses voor de hachelijke tijdstippen. Jullie hebben zo wat meer tijd wat hopelijk wat minder inactieven zal veroorzaken.
 

DeletedUser

Gast
Imrahil kan ook lycantroop zijn?
Als Imra Lycantroop was geweest had hij dat wel al lang naar voren gebracht. Ik heb nog een gesprek met hem gehad voor Tristan alles even in het topic ging gooien, en hij heeft zelfs niet eens geprobeerd mijn claims te ontkennen.
En ga niet naar logs vragen, het gesprek speelde zich af over een call.
 

DeletedUser19654

Gast
Als Imra Lycantroop was geweest had hij dat wel al lang naar voren gebracht. Ik heb nog een gesprek met hem gehad voor Tristan alles even in het topic ging gooien, en hij heeft zelfs niet eens geprobeerd mijn claims te ontkennen.
En ga niet naar logs vragen, het gesprek speelde zich af over een call.
niet dat ik moeilijk wil doen, maar zeg geen dingen die je niet kan bewijzen daar hebben we niks aan.
Behalve feit dat imra allang zou hebben gepleit dat hij lycantroop was wat hij niet heeft gedaan.
 

DeletedUser

Gast
Als Imra Lycantroop was geweest had hij dat wel al lang naar voren gebracht. Ik heb nog een gesprek met hem gehad voor Tristan alles even in het topic ging gooien, en hij heeft zelfs niet eens geprobeerd mijn claims te ontkennen.

Logs van het gesprek?
 

DeletedUser21204

Gast
Er zijn er zeker een deel die niet hebben gestemd omdat de deadline was uitgesteld en die morgen dus pas zullen stemmen ;)
(dat hoop ik tenminste)

Is niet echt goed als iedereen dan maar denkt "Oh, dan post ik morgen wel".
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 3

Een volgende dag gleed voorbij. Mensen treurden, mensen speurden. Mensen werden kwaad, begonnen met woorden te smijten. Het ging gelukkig niet over tot geweld, dankzij de kunsten van Ydeger die op magische wijze zijn macht doorheen heel de zaal kon laten gelden. Hij was een echte leider, maar hij leefde nog steeds? Was het geen tijd om zijn heerschappij in vraag te stellen? Hij was niet het slachtoffer geweest van Zwarte Aanvallen? Dat kan toch niet zonder reden zijn geweest? Deze vraag kwam in iedereen zijn hoofd, maar het bleef tegelijkertijd ook angstaanjagend stil. Toen Ydeger tegen het einde van de dag iedereen samenriep om de stemming te houden. Men bleef stil, niet durvende hun argumenten te uiten. Tot het toch op gang begon te komen. Beschuldigingen vlogen, en op een of andere manier vond tegen het einde van de discussie niemand Ydeger meer verdacht. Alle pijlen waren richting Imrahil gericht, die het dan ook niet lang meer overleefde.

-Imrahil sterft en was Belichaming Zwarte Magie(Infectiewolf)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lunch Dag 3 + Inactiviteit

Maar de wraak van de zwarte magie bleef niet veraf. Het had zich al diep in de geesten van enkele magiërs gevestigd en zijn wortels waren nu aan het uitvoeren wat hij hen had gevraagd. Ze zetten zijn werk voort. Maar deze nacht konden ze niets anders dan een zieke verspreiden. De ziekte trof elke magiër, goed of slecht. Het was effectief, de zwakkere magiërs konden de ontbering gecombineerd met de honger niet aan en stierven dan ook niet veel later. Het was niet gelukt om een specifiek doelwit uit te schakelen. Maar de magiërs zouden zichzelf wel om den duur uitschakelen. Met hun afwachtende houding vielen ook zij langszaam in slaap.

-De lunch van vandaag gaat niet door
Volgende spelers sterven aan inactiviteit:
Jelmer - Wreker
Gerben - Spionerende Huiself
Archer - Saraceen (neutraal)
WWG - Groene Magiër
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nu lijkt Alice me toch redelijk bewezen (niet 100% ofc, maar ik denk niet dat veel wolven vrijwillig een infectiewolf opgeven die daarvoor niet verdacht was).
Tristan, zou ik niet zo zeker weten, een wolf zou gewoon tegen de andere wolven zeggen dat die de ziener kent en het dus niet in het topic zetten (maar dat zal een slim goedje ook niet snel doen), hij zou zichzelf alleen maar verdacht maken door het in het topic te zetten als hij wolf was (imo). Dus voor vandaag denk ik dat hij ook gewoon goed is.
 

Araluen

Manticore
Nu lijkt Alice me toch redelijk bewezen (niet 100% ofc, maar ik denk niet dat veel wolven vrijwillig een infectiewolf opgeven die daarvoor niet verdacht was).
Tristan, zou ik niet zo zeker weten, een wolf zou gewoon tegen de andere wolven zeggen dat die de ziener kent en het dus niet in het topic zetten (maar dat zal een slim goedje ook niet snel doen), hij zou zichzelf alleen maar verdacht maken door het in het topic te zetten als hij wolf was (imo). Dus voor vandaag denk ik dat hij ook gewoon goed is.

'Hij is verdacht als hij dit doet als wolf, dus is hij waarschijnlijk goed'
Wat klopt daar niet aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan