• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Bevestiging dat er hier de waarheid gesproken wordt, al is het best wel tactloos, maar ok: Imrahil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Tristan
Ik geloof er helemaal niks van.

Als Tristan slecht blijft, volgende ronde Alice.
 

DeletedUser199

Gast
Nee maar er zitten wel wolven in??? Die zullen hun lunch al wel weten als Imra echt slecht is.

In een potje met 6 zienende goedjes versus 4 slechtjes (waarvan er 2 al dood zijn) is een ziener het waard om op te offeren tenopzichte van de infectie-infectiewolf.
 

DeletedUser19654

Gast
In een potje met 6 zienende goedjes versus 4 slechtjes (waarvan er 2 al dood zijn) is een ziener het waard om op te offeren tenopzichte van de infectie-infectiewolf.
Sorry maar voor de infectie-infectie wolf ben je al te laat...

imrahil
 

DeletedUser

Gast
Imrahil
Lijkt mij weer een duidelijk dagje
Overigens wil ik alsnog aan tristan zeggen dat het het NIET waard is om de naam van de ziener in het topic te zetten. Als je de instellingen leest zie je dat er genoeg manieren zijn waarop een zienering uiteindelijk niet juist blijkt te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof helemaal geen ruk van wat Tris zegt.
Vooral omdat hij voor Alice praat. Want why dafuq kan ze dat zelf niet neerzetten dan?
Gewoon onzin is dit vind ik, ook omdat hij de naam van de ziener neerzet.
 

DeletedUser23053

Gast
Het gaat hier wel om een infectiewolf he :rolleyes:
Het is dat ik dus weet dat je goedje bent, maar je bent echt achterlijk bezig.

Ik verwijs je door naar deze post:

Ik geloof helemaal geen ruk van wat Tris zegt.
Vooral omdat hij voor Alice praat. Want why dafuq kan ze dat zelf niet neerzetten dan?
Gewoon onzin is dit vind ik, ook omdat hij de naam van de ziener neerzet.

Echter heb ik na wat genetwerk wel enigszins vertrouwen in Alice, echter wel heel weinig.
Maar wat ik mij wel afvraag Kyra, is waarom jij het voor Tristan opneemt en Tristan dit niet voor zichzelf doet.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik neem het niet voor Tristan op?
Ik ga gewoon niet het risico nemen dat we hier een infectiewolf laten lopen.
Daarbij, blijkt Imrahil goed, zijn Claya en/of Tristan waarschijnlijk wolf.
Maar aangezien ze er niet zo goed voor staan (lynch 1 en lunch 2), lijkt mij niet dat ze zulke risico's gaan nemen.
 

DeletedUser

Gast
Jij wil dat risico nemen?
Die minieme kans?

Er kan een lycantroop zijn. Of een huidenwisselaar. Of een saraceen (valsspeler).
Die stem ga ik niet veranderen hoor. Maar mensen gaan er te snel van uit dat dit helemaal juist is. Kans is idd groot dat het gewoon de wolf is, maar zonde om al die claims in te ruilen tegen iets wat nog niet eens zeker is.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb vandaag spijtig genoeg niet de tijd om tegen dit complot in te gaan, ze hebben er echt de perfecte dag voor uitgekozen. Maar zodat mijn stem toch niet verloren gaat: Tristan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan